Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43727)
En oikein ymmärrä, miksi Ross juuri Debbien haluaa olevan niin paljon luonaan sairaalassa ja jäävän psykologinkin käynnin ajaksi. Nyt vaikuttavat paljon läheisemmiltä kuin ennen happohyökkäystä. Juonen kannalta tietenkin halutaan näyttää Debbie kärsimässä tunnontuskistaan mahdollisimman paljon, mutta muita syitä tähän yhtäkkiseen läheisyyteen en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisen tuomion Debbie saisi jos kaikki paljastuisi? Siis tarkoitan nyt pelkkää happohyökkäysjuttua, en Debbien aiempia rikoksia kuten tuhopolton yritystä.
Debbie ei tilannut Simonilta juuri happohyökkäystä, mutta palkkasi kuitenkin Simonin satuttamaan Joeta. Kai siitä jo häkki heilahtaa?
Jos haluat spoilaantua asiasta niin vastaus löytyy täältä: https://thesunbest.com/emmerdales-debbie-dingle-found-not-guilty-for-ro…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onneksi näyttää, että Sandystä päästään. Kaikki aina katoaa sinne Australiaan.
Australiaan ne Whitetkin halusivat kadota. Onko tuo Briteissä yleistäkin että jos ulkomaille haluaa muuttaa niin Australiaan?
Sarjasta poistuneet on hyvä laittaa sinne. Ehkä se on brittien unelmakohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, jos Sandy poistuu sarjasta tuon Bettyn kaverin kanssa. Tässä sarjassa olen nyt enemmän kiinnostunut nuoremmista hahmoista. Tässä jaksossa minua eniten kiinnosti Livin tarina. Onpa piristävää, että tv:ssä esitetään teinejä muinakin kuin himokkaina. Itse olisin kyllä teininä totaalisesti langennut tuohon Jacobin hymyyn.
Ja mitä se Jacob selitti että Gerry ei ole mikään unelmapoikkis? Kyllä muhun sen huumorinen olemus uppoaa ja se on mun suosikkihahmoja koko sarjassa. Harmi, että Gerryä ei ole aikoihin näkynyt. Onkohan tälle nuorelle ja taitavalle näyttelijälle tullut muutakin kysyntää?
Tuntuu, että Livin ja Gabbyn ystävyys pahoin kärsii tuosta, kun Gabby näki Jacobin ja Livin halaamassa. Ennen sitä näki ystävänpäiväkortinkin Jacobilta Liville ja nyt varmaan luulee, että Liv panee Gabbyn ihastusta tämän selän takana. Toivottavasti ei tule jotain rajua kostoa.
Minä taas en ymmärrä Gerryn funktiota koko sarjassa. Yhtäkkiä vain tupsahti jostain ja tunkee joka paikkaan kutsumatta ja vain ärsyttää olemassaolollaan. Ei tee yhtään mitään, vaan loisii muiden siivellä.
Gerry tulo liittyy Lachlanin juoneen ja suunsoittaja nähdään vielä.
Miten te ymmärsitte oliko David oikeasti ostanut Tracylle ne kukat? Aluksi vaikutti että David ei ollut ostanut niitä. Vasta kun Tracy syytti Philiä, David sanoi ostaneensa ne. Halusiko David vain että Tracy lopettaa uuden bestiksen syyttelyt, vai oliko David oikeasti ostanut ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottava hahmo tuo Simon. Ei vaikuta oikeasti katuvan ollenkaan sitä, että aiheutti Rossille pysyvää mittavaa vahinkoa. Ei ollut selvää, tajusiko hän edes vaurion pysyvyyttä, ennen kuin pelkäsi kokevansa itse saman kohtalon.
Onkohan hän heitellyt happoa muidenkin kasvoille kun tuntuu pitävän happohyökkäystä niin arkipäiväisenä juttuna?
Mitä odotat huumediileriltä?
Eikö Pete Barton ole vanha huumediileri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, jos Sandy poistuu sarjasta tuon Bettyn kaverin kanssa. Tässä sarjassa olen nyt enemmän kiinnostunut nuoremmista hahmoista. Tässä jaksossa minua eniten kiinnosti Livin tarina. Onpa piristävää, että tv:ssä esitetään teinejä muinakin kuin himokkaina. Itse olisin kyllä teininä totaalisesti langennut tuohon Jacobin hymyyn.
Ja mitä se Jacob selitti että Gerry ei ole mikään unelmapoikkis? Kyllä muhun sen huumorinen olemus uppoaa ja se on mun suosikkihahmoja koko sarjassa. Harmi, että Gerryä ei ole aikoihin näkynyt. Onkohan tälle nuorelle ja taitavalle näyttelijälle tullut muutakin kysyntää?
Tuntuu, että Livin ja Gabbyn ystävyys pahoin kärsii tuosta, kun Gabby näki Jacobin ja Livin halaamassa. Ennen sitä näki ystävänpäiväkortinkin Jacobilta Liville ja nyt varmaan luulee, että Liv panee Gabbyn ihastusta tämän selän takana. Toivottavasti ei tule jotain rajua kostoa.
Minä taas en ymmärrä Gerryn funktiota koko sarjassa. Yhtäkkiä vain tupsahti jostain ja tunkee joka paikkaan kutsumatta ja vain ärsyttää olemassaolollaan. Ei tee yhtään mitään, vaan loisii muiden siivellä.
Olihan se Gerryn sarjaan ilmiintyminen vähän outo ja muutenkin nyt joutopoikana siellä asustaan milloin kenenkin nurkissa.
Silti mä vaan diggailen Gerryä. Juurikin sen huolettomuus ja hänen vilpitön "rakkautensa" vanhempia naisia kohtaan. Hän ei ihastu vain yhteen ja stalkkaa tätä, vaan kelpais kaikki.
Olen toivonut, että Gerry saa kunnon juonon kontolleen. Nyt on vaan täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onneksi näyttää, että Sandystä päästään. Kaikki aina katoaa sinne Australiaan.
Australiaan ne Whitetkin halusivat kadota. Onko tuo Briteissä yleistäkin että jos ulkomaille haluaa muuttaa niin Australiaan?
Britit aika paljon muuttavat ausseihin ja toisinpäin. Se on vielä niin siirtomaata kuin olla ja pääsee. Jos suomalaiset muuttaa espanjaan, niiin britit myös muuttaa portugaliin.
Huvittaa juu, että Australiaan lähetään sarjan senioreja. Seth meni aikoinaan ja Betty niin jäi kylään, ei halunnut lähteä matkaan mukaan. Seth kuoli siellä ja sitten Betty menikin naimisiin ja eikun ausseihin. Nyt selkeesti houkutellaan Sandya reissuun... Vanhoille luille lämpöä ja siellä kivasti sitten eläköityvät ja odottavat "kuolemaa".
Pearlia ei ole taas hetkeen näkynyt. Hän tuntuu vierailevan milloin missäkin tai on puheissa hoitamassa jonkun mukulaa tai eläinlääkärin vastaanottoa, hakemassa kahvia.. Onkohan näyttelijättärellä terveysongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottava hahmo tuo Simon. Ei vaikuta oikeasti katuvan ollenkaan sitä, että aiheutti Rossille pysyvää mittavaa vahinkoa. Ei ollut selvää, tajusiko hän edes vaurion pysyvyyttä, ennen kuin pelkäsi kokevansa itse saman kohtalon.
Onkohan hän heitellyt happoa muidenkin kasvoille kun tuntuu pitävän happohyökkäystä niin arkipäiväisenä juttuna?
Ei ole. Ross on tehnyt pikkurikoksia mutta ei huumeita hänkään ole myynyt muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ross on tehnyt pikkurikoksia mutta ei huumeita hänkään ole myynyt muistaakseni.
Muistat väärin. Pete kyllä diilasi huumeita ja sai silloin hirveät morkkikset kun joku tyttö kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Googlen kuvahaulla ”ross barton acid attack” löytyy tällainen naaamakuva:
https://hips.hearstapps.com/digitalspyuk.cdnds.net/18/07/1518808953-scr…:*
Ilmeisesti ei tuosta enempää parane?
No ei kai se tuollaiseksi jää tai sitten tuotanto ei tajua, miten iho toimii. Kyllä rakkulainen ja märkivä iho kuitenkin lopulta arpeutuu. Karulta se voi näyttää, mutta ei tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se tuollaiseksi jää tai sitten tuotanto ei tajua, miten iho toimii. Kyllä rakkulainen ja märkivä iho kuitenkin lopulta arpeutuu. Karulta se voi näyttää, mutta ei tuolta.
Tässä on myöhempi naamakuva: https://i2-prod.rsvplive.ie/news/tv-film/article12423535.ece/ALTERNATES…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britit aika paljon muuttavat ausseihin ja toisinpäin. Se on vielä niin siirtomaata kuin olla ja pääsee. Jos suomalaiset muuttaa espanjaan, niiin britit myös muuttaa portugaliin.
Huvittaa juu, että Australiaan lähetään sarjan senioreja. Seth meni aikoinaan ja Betty niin jäi kylään, ei halunnut lähteä matkaan mukaan. Seth kuoli siellä ja sitten Betty menikin naimisiin ja eikun ausseihin. Nyt selkeesti houkutellaan Sandya reissuun... Vanhoille luille lämpöä ja siellä kivasti sitten eläköityvät ja odottavat "kuolemaa".
Pearlia ei ole taas hetkeen näkynyt. Hän tuntuu vierailevan milloin missäkin tai on puheissa hoitamassa jonkun mukulaa tai eläinlääkärin vastaanottoa, hakemassa kahvia.. Onkohan näyttelijättärellä terveysongelmia?
Lähtihän Australiaan aikanaan Alison! En enää muista, mitä Alison Emmerdalessa teki, mutta tämä nuori nainen oli läheinen Sethin kanssa ja Alisonin luo Seth taisi muuttaa.
No se Gerryhän kuolee, kun Lachlan vähän avustaa kattonpaalien pudotuksessa sen päälle eikä auta, vaikka toinen on vielä hengissä. Debbie heittti sitä happoa Rossin naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on myöhempi naamakuva: https://i2-prod.rsvplive.ie/news/tv-film/article12423535.ece/ALTERNATES…
Jännä juttu miten parta kasvaa tuhoutuneessa ihossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö Annie mennyt Espanjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärealistisinta on että Rossin silmä säilyi vahingoittumattomana.
Toisen ihmisen katse sietää helpommin ihon epätasaisuudet yms. pintavammat, mutta pahaa tekee jos toiselta puuttuu silmä.
Yhdellä tutulla on ilkeännäköinen silmävamma baaritappelun jälkeen ja hän pitää aina silmälappua tai peililaseja ihmisten ilmoilla. Vamma on jo 15 vuotta vanha ja hyvin parantunut, mutta oikean silmän näköistä siitä ei saa.
Googlen kuvahaulla ”acid attack victim” löytyy kuvia oikeista happohyökkäyksen uhreista. Esim. https://www.bangkokpost.com/media/content/20170803/c1_1299170_620x413.j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se Gerryn sarjaan ilmiintyminen vähän outo ja muutenkin nyt joutopoikana siellä asustaan milloin kenenkin nurkissa.
Silti mä vaan diggailen Gerryä. Juurikin sen huolettomuus ja hänen vilpitön "rakkautensa" vanhempia naisia kohtaan. Hän ei ihastu vain yhteen ja stalkkaa tätä, vaan kelpais kaikki.
Olen toivonut, että Gerry saa kunnon juonon kontolleen. Nyt on vaan täytettä.
Saat toivomasi. Gerrystä tulee sarjamurhaajan uhri.