Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43725)

Vierailija
1641/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista yhtään miksi Emily palasi sarjaan Sarahin kanssa. Kaikki muut kyläiset paitsi Sam kohtelivat häntä kuin lapsen ryöstäjää vaikka alunperin Debbie aneli Emilyä ottamaan Sarahin.

Vierailija
1642/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että Liv ei ole tuohon ikään mennessä ihastunut keneenkään. Onkohan hän nyt aseksuaali tai jotain.

Jacob-raukka toi Liville ystävänpäiväkortin eikä Liv edes huomannut. Ei taida Gabby saada Jacobia takaisin.

Mä luulin, että tämä on päivän selvää, että Liv on läpeensä rakastunut Gabbyyn. Miten katsoo Gabbya ja jutustelee ja mollaakin....

Ihan vaan mutulla, ei ole mitään juonipaljastustietoa tästä. Tai ehkä tää onkin vaan mun päässä. :D

Minusta vaikutti aidolta, kun Liv kysyi miltä se tuntuu, kun tykkää jostakusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että Liv ei ole tuohon ikään mennessä ihastunut keneenkään. Onkohan hän nyt aseksuaali tai jotain.

Jacob-raukka toi Liville ystävänpäiväkortin eikä Liv edes huomannut. Ei taida Gabby saada Jacobia takaisin.

Mä luulin, että tämä on päivän selvää, että Liv on läpeensä rakastunut Gabbyyn. Miten katsoo Gabbya ja jutustelee ja mollaakin....

Ihan vaan mutulla, ei ole mitään juonipaljastustietoa tästä. Tai ehkä tää onkin vaan mun päässä. :D

Minusta vaikutti aidolta, kun Liv kysyi miltä se tuntuu, kun tykkää jostakusta.

Katoin jakson vasta äsken. Kyllähän Liv aidolta tuntui. Ehkä hän ei ymmärrä tuntemuksiaan ja sillä kyseli, että miltä se tuntuu. Ikään kuin vertaistukea.

Vierailija
1644/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Simonilla naaman mustelmat parantuneet. Veikkaan että Cain hoitaa kohta sille uudet mustelmat.

Vierailija
1645/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo aina öyhöttää arkaluontoisia asioita suureen ääneen mutta kirjaimellisesti nurkan takana oleva ei koskaan kuule mitään 🤔

Livin ja Gabbynkin keskustelu kahvilassa oli aika arkaluontoinen, eivätkä edes hiljentäneet ääntään.

Vierailija
1646/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttipä olevan lähellä Aaronin ja Robertin yhteenpaluu. Mutta sitten Alexille tuli vaikeat ajat, jolloin häntä ei voikaan jättää.

Vierailija
1647/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Rossin kasvot vähällä päässeet happohyökkäyksessä. Muutama punainen nirhaus ja silmäkin säilynyt kuin ihmeen kautta. Siteen alla sitten varmaan hieman pahemmaksi meikattu, mutta oikeasti happohyökkäyksen jälkeen ei noin siistin oloinen naama mahdollista.

Miksi ei näytetä miltä oikeasti näyttää kun on saanut happoa kasvoilleen, nyt kuin satunäytelmästä.

Vierailija
1648/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexin jutussa jäi kiinnostamaan, mikä on sellainen terveydentila, johon noin nopeasti ehtii kuolla, jos verikokeiden tuloksiin ei reagoida ajoissa. Jäi sellainen käsitys, että potilas olisi ollut vielä pelastettavissa, jos Alex olisi muistanut katsoa tulokset ajoissa.

Vierailija
1649/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossin kasvot tulevat näyttämään siltä kuin hän olisi nukahtanut muutamaksi päiväksi tuoreen pizzan päälle,joka sitten on kuivunut pysyvästi kiinni kasvoihin. Happo syövyttää ihoa ja eikä siihen auta plastiikka kirurgia,jotain pientä ihon siirtoa voi tehdä.

Britanniassa happohyökkäyksien kuten puukotuksien uhriksi on joutunut satunnaisia ihmisiä. Ulkomaiden medioita itse seuraamalla tietää paremmin muiden maiden tapahtumista..

Vierailija
1650/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava hahmo tuo Simon. Ei vaikuta oikeasti katuvan ollenkaan sitä, että aiheutti Rossille pysyvää mittavaa vahinkoa. Ei ollut selvää, tajusiko hän edes vaurion pysyvyyttä, ennen kuin pelkäsi kokevansa itse saman kohtalon.

Onkohan hän heitellyt happoa muidenkin kasvoille kun tuntuu pitävän happohyökkäystä niin arkipäiväisenä juttuna?

Vierailija
1651/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava hahmo tuo Simon. Ei vaikuta oikeasti katuvan ollenkaan sitä, että aiheutti Rossille pysyvää mittavaa vahinkoa. Ei ollut selvää, tajusiko hän edes vaurion pysyvyyttä, ennen kuin pelkäsi kokevansa itse saman kohtalon.

Onkohan hän heitellyt happoa muidenkin kasvoille kun tuntuu pitävän happohyökkäystä niin arkipäiväisenä juttuna?

Mitä odotat huumediileriltä?

Vierailija
1652/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä odotat huumediileriltä?

Totta puhuen en odota huumediileriltäkään tuollaista.

Vierailija
1653/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rossin kasvot tulevat näyttämään siltä kuin hän olisi nukahtanut muutamaksi päiväksi tuoreen pizzan päälle,joka sitten on kuivunut pysyvästi kiinni kasvoihin. Happo syövyttää ihoa ja eikä siihen auta plastiikka kirurgia,jotain pientä ihon siirtoa voi tehdä.

Britanniassa happohyökkäyksien kuten puukotuksien uhriksi on joutunut satunnaisia ihmisiä. Ulkomaiden medioita itse seuraamalla tietää paremmin muiden maiden tapahtumista..

Miksi sinä meitä katsojia opetat? Kyllä minä tiedän miltä hapotetut kasvot voivat näyttää, mutta ei ole mikään yllätys, että Rossin kasvoista ei sellaisia tehdä. Ehkä poskeen joku punainen läikkä ja arpi. Näkeehän sen nyt jo, että kasvoissa on vain pari punaista raitaa.

Miksi tässä muuten joku jauhaa tuosta Simonista. Pelkkä pakollinen sivuhahmo, ketä kiinnostaa.

Vierailija
1654/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisen tuomion Debbie saisi jos kaikki paljastuisi? Siis tarkoitan nyt pelkkää happohyökkäysjuttua, en Debbien aiempia rikoksia kuten tuhopolton yritystä.

Debbie ei tilannut Simonilta juuri happohyökkäystä, mutta palkkasi kuitenkin Simonin satuttamaan Joeta. Kai siitä jo häkki heilahtaa?

Veikkaan, että jos Simon joutuu kiinni asiasta, hän sanoo, että Debbie tilasi happohyökköyksen. Sana sanaa vastaan, kummallakaan ei muita todisteita. Aavistelen kyllä, että joku ehkä tappaa Simonin ennen kuin pääsee kertomaan Debbiestä mitään.

Simon taisi sanoa Debbielle jotain että raskauttavia tekstiviestejä löytyy.

Nyt onneksi Cain rikkoi sen puhelimen.

Vierailija
1655/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, jos Sandy poistuu sarjasta tuon Bettyn kaverin kanssa. Tässä sarjassa olen nyt enemmän kiinnostunut nuoremmista hahmoista. Tässä jaksossa minua eniten kiinnosti Livin tarina. Onpa piristävää, että tv:ssä esitetään teinejä muinakin kuin himokkaina. Itse olisin kyllä teininä totaalisesti langennut tuohon Jacobin hymyyn.

Ja mitä se Jacob selitti että Gerry ei ole mikään unelmapoikkis? Kyllä muhun sen huumorinen olemus uppoaa ja se on mun suosikkihahmoja koko sarjassa. Harmi, että Gerryä ei ole aikoihin näkynyt. Onkohan tälle nuorelle ja taitavalle näyttelijälle tullut muutakin kysyntää?

Tuntuu, että Livin ja Gabbyn ystävyys pahoin kärsii tuosta, kun Gabby näki Jacobin ja Livin halaamassa. Ennen sitä näki ystävänpäiväkortinkin Jacobilta Liville ja nyt varmaan luulee, että Liv panee Gabbyn ihastusta tämän selän takana. Toivottavasti ei tule jotain rajua kostoa.

Vierailija
1656/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä meitä katsojia opetat? Kyllä minä tiedän miltä hapotetut kasvot voivat näyttää, mutta ei ole mikään yllätys, että Rossin kasvoista ei sellaisia tehdä. Ehkä poskeen joku punainen läikkä ja arpi. Näkeehän sen nyt jo, että kasvoissa on vain pari punaista raitaa.

Miksi tässä muuten joku jauhaa tuosta Simonista. Pelkkä pakollinen sivuhahmo, ketä kiinnostaa.

Sivuhahmo joo, mutta harvoin on sivuhahmon teoilla näin rankat seuraukset.

Vierailija
1657/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, jos Sandy poistuu sarjasta tuon Bettyn kaverin kanssa. Tässä sarjassa olen nyt enemmän kiinnostunut nuoremmista hahmoista. Tässä jaksossa minua eniten kiinnosti Livin tarina. Onpa piristävää, että tv:ssä esitetään teinejä muinakin kuin himokkaina. Itse olisin kyllä teininä totaalisesti langennut tuohon Jacobin hymyyn.

Ja mitä se Jacob selitti että Gerry ei ole mikään unelmapoikkis? Kyllä muhun sen huumorinen olemus uppoaa ja se on mun suosikkihahmoja koko sarjassa. Harmi, että Gerryä ei ole aikoihin näkynyt. Onkohan tälle nuorelle ja taitavalle näyttelijälle tullut muutakin kysyntää?

Tuntuu, että Livin ja Gabbyn ystävyys pahoin kärsii tuosta, kun Gabby näki Jacobin ja Livin halaamassa. Ennen sitä näki ystävänpäiväkortinkin Jacobilta Liville ja nyt varmaan luulee, että Liv panee Gabbyn ihastusta tämän selän takana. Toivottavasti ei tule jotain rajua kostoa.

Minä taas en ymmärrä Gerryn funktiota koko sarjassa. Yhtäkkiä vain tupsahti jostain ja tunkee joka paikkaan kutsumatta ja vain ärsyttää olemassaolollaan. Ei tee yhtään mitään, vaan loisii muiden siivellä. 

Vierailija
1658/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhahmo joo, mutta harvoin on sivuhahmon teoilla näin rankat seuraukset.

Eihän ole. Ensinnäkään en usko mihinkään rankkoihin seurauksiin ja toiseksi Debbiehän tuon aiheutti. Simon nyt vain sattui sössimään koko homman. Tyyppi olisi voinut olla ihan kuka tahansa, hahmolla ei ole sinänsä mitään merkitystä. Joku epätoivoinen narkki piti saada hoitamaan homma ja päätettiin ottaa käyttöön se Moiran tuntema huumediileri. Ketään ei kiinnosta, mistä hän tuli ja mitä hänelle tapahtuu. Ainoa jännitys tuossa kuviossa on se, jääkö Debbie ja Cain kiinni. 

Vierailija
1659/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onneksi näyttää, että Sandystä päästään. Kaikki aina katoaa sinne Australiaan.

Vierailija
1660/43725 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen kuvahaulla ”ross barton acid attack” löytyy tällainen naaamakuva:

https://hips.hearstapps.com/digitalspyuk.cdnds.net/18/07/1518808953-scr…:*

Ilmeisesti ei tuosta enempää parane?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi