Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43811)
Vierailija kirjoitti:
Kun 1 kerran luin sivuja niin tuli jankkaavista teksteistä mieleen asperger ja jotenkin jakautunut vaikutelma..
Itse en ole lukenut/ kommentoinut varmaan kuin 20 viimeisimmän sivun verran. Liian vanhoja nuo ensimmäiset keskustelut.
Joku ihmetteli miten Sharmojen karkkitehdas pysyy pystyssä kun karkkeja pakataan käsin.. Minä oon kuvitellut että siellä on varsinainen tehdashallikin jota ei näytetä, ja vain harvinaiset kausi- ja luksusmakeiset pakataan käsin. Muut taviskarkit pakataan koneellisesti.
Eihän niitäkään koneita koskaan näytetä mistä karkit valmistuvat. Tietenkin ne taviskarkkien pakkauskoneet on myös siel tehdashallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää, kun jengi on hänelle ikäviä jo ennen, kun toinen on tehnyt varsinaisesti ilkeyksiä.
Näin minä tämän ymmärsin. Toisaalta olen samaa mieltä kanssasi. Mutta ymmärrän myös kyläläisten kannan. Kimillä on aika kova maine kylässä. Katsoi mm vierestä kun miehensä kuoli eikä soittanut apua.
Ok, tuota en tiennytkään. Ymmärrän kyllä minäkin, että juorut ja jutut kulkee edellä, ja on täysin inhimillistä olla varautunut ja ajatella pahaa ihmisestä jota ei tunne ja josta on kuullut ikäviä juttuja.
Kunhan vaan totesin tajunneeni, miksi minulla on niin paljon ystäviä :D En koskaan puhu pahaa ihmisistä. Rehellisyyden nimissä saatan ajatella kyllä, mutta en näytä sitä tutustumistilanteessa vaan koitan antaa mahdollisuuden, oli sitten alkkis, narkkis, kovaääninen teini tai Tuksu tai kuka vain yleisesti halveksittu.
Saako kysyä, miksi alapeukut?
Nyt ymmärrän, te tykkäätte alapeukuttaa, ok :)
Lapsellinen ylimielisyys, joka susta paistaa, saa ihmiset alapeukuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli miten Sharmojen karkkitehdas pysyy pystyssä kun karkkeja pakataan käsin.. Minä oon kuvitellut että siellä on varsinainen tehdashallikin jota ei näytetä, ja vain harvinaiset kausi- ja luksusmakeiset pakataan käsin. Muut taviskarkit pakataan koneellisesti.
Eihän niitäkään koneita koskaan näytetä mistä karkit valmistuvat. Tietenkin ne taviskarkkien pakkauskoneet on myös siel tehdashallissa.
Näin mäkin tämän olen ajatellut, että se varsinainen tehdas on siellä jossain mihin silmä ei kanna. Siellä on myös omat työntekijänsä.
Se on kuin joulupukin verstas. ;)
Mua ihmetyttää miksi ne käyvät varsin arkaluontoisiakin keskusteluja niin että tyyliin metrin päässä on joku.
Missä Bob nykyään on? En muista nähneeni aikoihin...
ei ole tosiaan näkynyt. käsittääkseni edelleen töissä pubissa mutta asuu missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää, kun jengi on hänelle ikäviä jo ennen, kun toinen on tehnyt varsinaisesti ilkeyksiä.
Näin minä tämän ymmärsin. Toisaalta olen samaa mieltä kanssasi. Mutta ymmärrän myös kyläläisten kannan. Kimillä on aika kova maine kylässä. Katsoi mm vierestä kun miehensä kuoli eikä soittanut apua.
Ok, tuota en tiennytkään. Ymmärrän kyllä minäkin, että juorut ja jutut kulkee edellä, ja on täysin inhimillistä olla varautunut ja ajatella pahaa ihmisestä jota ei tunne ja josta on kuullut ikäviä juttuja.
Kunhan vaan totesin tajunneeni, miksi minulla on niin paljon ystäviä :D En koskaan puhu pahaa ihmisistä. Rehellisyyden nimissä saatan ajatella kyllä, mutta en näytä sitä tutustumistilanteessa vaan koitan antaa mahdollisuuden, oli sitten alkkis, narkkis, kovaääninen teini tai Tuksu tai kuka vain yleisesti halveksittu.
Saako kysyä, miksi alapeukut?
Nyt ymmärrän, te tykkäätte alapeukuttaa, ok :)
Lapsellinen ylimielisyys, joka susta paistaa, saa ihmiset alapeukuttamaan.
Ok kiitos kun kerroit! Lapsellinen olen kyllä, mutta mikä näissä viesteissä kertoo ylimielisyydestä? Koitteko että halveksin muita? Mielestäni en puhunut pahaa kenestäkään nytkään...
Voi ei tuota Mayaa. Päästäisiinpä siitä jo.
Näyttää siltä niin kuin Laurelille ja Jaille oltaisiin nyt petaamassa romanssia.
Vierailija kirjoitti:
Missä Bob nykyään on? En muista nähneeni aikoihin...
Hoitaa jossakin omia ja Laurellin lapsia? Niitäkään ei oo viimeaikoina meinaan näkynyt. Toivottavasti noilla Emmen näyttelijöillä on muitakin tuloja. Aika hiljaista jos oma hahmo ei oo ruudussa puoleen vuoteen.
Kaikkea sitä näkee tw Sarjan tuottaja parin Freddie koira saa pikkuveljen lokakuussa.
Saharman tehdas menee nurin,näkeehän tuon joten ei kannata kiistellä tuotoksista.
Vierailija kirjoitti:
ei ole tosiaan näkynyt. käsittääkseni edelleen töissä pubissa mutta asuu missä?
Brendan luona asuu. Eikö Brenda ottanut sen takaisin niille asumaan sen Bobin sairaalareissun jälkeen joka johtui kodittomuudesta.
niin tais ollakkin. eipä ole Brendaakaan näkynyt.
Se Maya on varmasti kohta raskaana.
Manpreetissä on muutakin hämärää kuin rahaongelmat. Mitähän hän tyttärineen juonii?
Vierailija kirjoitti:
On jo.
Manpreetin tytärtä jonkun viikon ajan esittävä palestiinan muslimi sai potkut sarjasta koska oli aikaisemmin twitteristä txt homo ja mustien vastaisia juttuja. Ellis poika potkut myöhemmin,syystä kai kerrottiin täällä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo.
Ei kahta ilman kolmatta..loppuvuodesta. Chas,Maya ja muutamava viikko ja tiedätte kuka 3.
Kolmas? Bernice? Belle, Tracy, Leila, Megan, Dawn, Laurel, kuka ihme?
Onkohan Mayan vauva Davidin vai Jacobin..
Ei millään pahalla mutta jos ei tykkää niin voin varmaan olla lukematta. Täällä on paljon jotka tykkää keskustella sarjasta.