Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43811)
Nyt mä keksin, miksi minulla on niin paljon ystäviä ja kavereita, eikä ns. vihamiehiä yhtään. Olen kiltti ihan kaikille, ja olisin Kim Tatellekin. Minusta on typerää, kun jengi on hänelle ikäviä jo ennen, kun toinen on tehnyt varsinaisesti ilkeyksiä.
En tarkoita nyt mitään mielistelyä tyyliin Nicola, vaan ihan että olisin ihminen ihmiselle, perusvire positiivinen. Sitten jos olisi minulle ikävä, olisin varautuneempi, mutta annan aina kaikille ensin mahdollisuuden, tietenkin. Ja lähes aina se menee niin, että kun suhtaudun ystävällisesti ja positiivisesti, minullekin ollaan samanlaisia.
juu eihän Kim suinkaan ilkeä ole tai tehnyt ilkeyksiä. Käski tappaa Joen. Olisi tapattanut Cainin jos Joe ei olisi ollut elossa. Nyt ei kerro Cainille että Joe on elossa että voisi kiristää tämän kanssaan sänkyyn. Erotti myös Meganin ja Grahamin ettei Graham vaan olisi onnellinen ja saisi omaa elämää. Priyaakin kohtelee niin ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
juu eihän Kim suinkaan ilkeä ole tai tehnyt ilkeyksiä. Käski tappaa Joen. Olisi tapattanut Cainin jos Joe ei olisi ollut elossa. Nyt ei kerro Cainille että Joe on elossa että voisi kiristää tämän kanssaan sänkyyn. Erotti myös Meganin ja Grahamin ettei Graham vaan olisi onnellinen ja saisi omaa elämää. Priyaakin kohtelee niin ystävällisesti.
En tainnut sanoa, että Kim ei ole ilkeä. Todellakin on! Sitä sanoin, että ennenkuin tiedät varmaksi (ei pelkkää kuulopuhetta) että joku ihminen on ilkeä, älä tuomitse. Tuolla on monta tyyppiä, jotka eivät tiedä että esim. Kim on käskenyt tappaa Joen. Silti katsovat pubissa nenänvartta pitkin, jo valmiiksi.
Kuten sanoin, otan etäisyyttä vasta kun itse huomaan, että joku ihminen ei ole mukava. Siihen asti kohtelen häntä aina kuten ketä tahansa, lähtökohtaisesti oletan hyvää. Jokainen ansaitsee mahdollisuuden!
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää, kun jengi on hänelle ikäviä jo ennen, kun toinen on tehnyt varsinaisesti ilkeyksiä.
Näin minä tämän ymmärsin. Toisaalta olen samaa mieltä kanssasi. Mutta ymmärrän myös kyläläisten kannan. Kimillä on aika kova maine kylässä. Katsoi mm vierestä kun miehensä kuoli eikä soittanut apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää, kun jengi on hänelle ikäviä jo ennen, kun toinen on tehnyt varsinaisesti ilkeyksiä.
Näin minä tämän ymmärsin. Toisaalta olen samaa mieltä kanssasi. Mutta ymmärrän myös kyläläisten kannan. Kimillä on aika kova maine kylässä. Katsoi mm vierestä kun miehensä kuoli eikä soittanut apua.
Ok, tuota en tiennytkään. Ymmärrän kyllä minäkin, että juorut ja jutut kulkee edellä, ja on täysin inhimillistä olla varautunut ja ajatella pahaa ihmisestä jota ei tunne ja josta on kuullut ikäviä juttuja.
Kunhan vaan totesin tajunneeni, miksi minulla on niin paljon ystäviä :D En koskaan puhu pahaa ihmisistä. Rehellisyyden nimissä saatan ajatella kyllä, mutta en näytä sitä tutustumistilanteessa vaan koitan antaa mahdollisuuden, oli sitten alkkis, narkkis, kovaääninen teini tai Tuksu tai kuka vain yleisesti halveksittu.
Kim menneisyyteen kuuluu vaikka mitä kivaa. Tallonut hevosella Nick Batesin, Tahallinen autolla ajo päin Kathy Batesia ja yritti tappaa Chris Taten kun tämä sai selville totuuden isänsä kuolemasta.
Ihastuttava henkilö tämä Kim Tate O__O NOT!
Kun Kim sanoi Debbille jotain pärjäämisestä ilman Joeta, Kim jatkoi: ”Tein sinulle palveluksen”. Debbie ei vaikuttanut ihmettelevän, minkä palveluksen. Siis onko Debbielle kerrottu, että Kim oli määrännyt Grahamin tappamaan Joen ja Cain vain ehti lyödä tajun kankaalle ensin? En muista Debbielle kerrotun Kimin tappomääräyksestä ollenkaan, mutta korjatkaa, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tainnut sanoa, että Kim ei ole ilkeä. Todellakin on! Sitä sanoin, että ennenkuin tiedät varmaksi (ei pelkkää kuulopuhetta) että joku ihminen on ilkeä, älä tuomitse. Tuolla on monta tyyppiä, jotka eivät tiedä että esim. Kim on käskenyt tappaa Joen. Silti katsovat pubissa nenänvartta pitkin, jo valmiiksi.
Kuten sanoin, otan etäisyyttä vasta kun itse huomaan, että joku ihminen ei ole mukava. Siihen asti kohtelen häntä aina kuten ketä tahansa, lähtökohtaisesti oletan hyvää. Jokainen ansaitsee mahdollisuuden!
Eikös siellä Kartalon naamiaisjuhlissa ollut koko kylä paikalla kuulemassa, kuinka ilkeä Kim oli kaikille, joille puhui?
Aikamoista tuo Kimin touhu. Hankkii Cainin pidätetyksi murhasta, josta Kim tietää että ei tapahtunut, vain siksi koska Kim haluaa harrastaa Cainin kanssa seksiä?!
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä keksin, miksi minulla on niin paljon ystäviä ja kavereita, eikä ns. vihamiehiä yhtään. Olen kiltti ihan kaikille, ja olisin Kim Tatellekin. Minusta on typerää, kun jengi on hänelle ikäviä jo ennen, kun toinen on tehnyt varsinaisesti ilkeyksiä.
En tarkoita nyt mitään mielistelyä tyyliin Nicola, vaan ihan että olisin ihminen ihmiselle, perusvire positiivinen. Sitten jos olisi minulle ikävä, olisin varautuneempi, mutta annan aina kaikille ensin mahdollisuuden, tietenkin. Ja lähes aina se menee niin, että kun suhtaudun ystävällisesti ja positiivisesti, minullekin ollaan samanlaisia.
OT:
Suomalaiset antaa uusille ihmisille helposti mahdollisuuden. Haluavat sen oman kokemuksen, vaikka olisi kuullut kaikkea mahdollista negatiivista jostain ihmisestä. Sillä ei ole mitään tekemistä ystävystymisen kanssa, vaan ihan peruskäytöstapojen. Tämän näen työssäni jatkuvasti, kun työskentelen rikollisten ja "tavallisten" ihmisten parissa.
Varautuneisuutta on toki, mutta aina otetaan uusi ihminen avoimesti vastaan ja keskustellaan ympäripyöreitä.
Kim oli tullessaan heti jo tyly muille. Sen olemuksesta huokui ylimielisyys - mä olen parempi kuin yksikään teistä. Hymyssä suin vaan kettuilu heti alkuunsa. Jo se, että tulee toisten juhliin ja vaihtaa ne omiksi juhlikseen ei ansaitse ystävällisyyttä.
Välillä pitää miettiä, ettei oma käytös ole naivia, jopa hyväksikäytettävää. Ei ole hyviä piirteitä ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Kim sanoi Debbille jotain pärjäämisestä ilman Joeta, Kim jatkoi: ”Tein sinulle palveluksen”. Debbie ei vaikuttanut ihmettelevän, minkä palveluksen. Siis onko Debbielle kerrottu, että Kim oli määrännyt Grahamin tappamaan Joen ja Cain vain ehti lyödä tajun kankaalle ensin? En muista Debbielle kerrotun Kimin tappomääräyksestä ollenkaan, mutta korjatkaa, jos olen väärässä.
Ei kukaan muu tiedä Kimin tappomääräyksestä kuin Kim ja Graham. Graham olisi nyt kertonut Cainille että Joe on elossa mutta Kim kielsi koska haluaa Cainin sänkyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä Kartalon naamiaisjuhlissa ollut koko kylä paikalla kuulemassa, kuinka ilkeä Kim oli kaikille, joille puhui?
Totta, unohdin kokonaan, että siellä juhlissa oli niin paljon porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, tuota en tiennytkään. Ymmärrän kyllä minäkin, että juorut ja jutut kulkee edellä, ja on täysin inhimillistä olla varautunut ja ajatella pahaa ihmisestä jota ei tunne ja josta on kuullut ikäviä juttuja.
Kunhan vaan totesin tajunneeni, miksi minulla on niin paljon ystäviä :D En koskaan puhu pahaa ihmisistä. Rehellisyyden nimissä saatan ajatella kyllä, mutta en näytä sitä tutustumistilanteessa vaan koitan antaa mahdollisuuden, oli sitten alkkis, narkkis, kovaääninen teini tai Tuksu tai kuka vain yleisesti halveksittu.
Saako kysyä, miksi alapeukut?
Alkaa kyllästyttää, kun aina joku istuu poliisikuulustelussa ankeassa sinertävässä huoneessa.
Tämä Cainin höpötys on niin väsynyttä. Onneksi siitä ääliö Joesta päästiin, ja Debbystäkin kohta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu tiedä Kimin tappomääräyksestä kuin Kim ja Graham. Graham olisi nyt kertonut Cainille että Joe on elossa mutta Kim kielsi koska haluaa Cainin sänkyynsä.
Ja seuraava Kimin antama tappomääräys kohdistuukin Grahamiin. Miten siinä käy, ne jotka haluavat tietää osaavat varmaan googletella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, miksi alapeukut?
Nyt ymmärrän, te tykkäätte alapeukuttaa, ok :)
Kun 1 kerran luin sivuja niin tuli jankkaavista teksteistä mieleen asperger ja jotenkin jakautunut vaikutelma..
Charley Webb on saabut 3 lapsensa vuonna 2019. Eli todennäköisesti