Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
En yhtää ihmettele miks kenzie valitsi charityn ku katto chloee tän päivän jaksossa. Muija on niin valkonen että läpi näkyy. Lapselleen osaa myöskään pipoa laittaa vaikka itsellään on valkoinen (kamala) villainen takki.
Kauniinpi Chloe on kuin Charity. Nuorempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtää ihmettele miks kenzie valitsi charityn ku katto chloee tän päivän jaksossa. Muija on niin valkonen että läpi näkyy. Lapselleen osaa myöskään pipoa laittaa vaikka itsellään on valkoinen (kamala) villainen takki.
Iästä viis - Charityssä on särmää ja Chloe on vaan mitään sanomaton olmi. Epäkiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chloe: Isä minulla olisi 1 pikky pyyntö.
Damon: Niin mikä pikku kultaseni?
Chloe: Mackenzie Boyd oki ilkeä minulle.
Damon: Älä huolehdi, kyllä isä hoitaa asian. Lopullisesti.
Mackenzie säilyy kuitenkin hengissä.
Charity pelastaa Mackin.
Voi kun Mack ja Chloe ottaisivat mallia Chasista ja Paddysta miten asiat lapsen suhteen hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä iällä, jos se toinen on kiinnostavampi kuin se tylsä nuori tyttönen. Yhdeksi illaksi kelpasi - ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Claudette asui vuokralla vuosikymmeniä samassa kodissa kunnes vuokranantaja päätti pistää talon matalaksi uuden tieltä ja Claudette joutui kodittomaksi. Lontoon vuokrat olivat Claudettelle liikaa ja hän tuli poikansa luo. Ja siellä on ja pysyy.
Kiitos. Ihmettelinkin, että miksi mä olen luulossa, että olisi omistanut jotain. Mies vankilassa jne. Vaikka sossuedut on briteissä hyvät, niin ei noin hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iästä viis - Charityssä on särmää ja Chloe on vaan mitään sanomaton olmi. Epäkiinnostava.
Se ilotyttönä toimiminenko sitä särmää on tuonu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kuinka on aikoinaan toiminut, mutta se on taakse jäänyttä elämää. Luonne hänellä kuitenkin on sellainen, joka peittoaa vänisevän Chloen.
Chloe on kaunis meikäläisenkin silmään mut tyyppinä täysin mitäänsanomaton. Naama mutrulla tuli kylään, hiukan irtosi intohimoja kun vehtasi naten kanssa ja tuon lempiäisensä perässä olisi ryhtynyt jopa töihin, jos niitä farmilta ois saanut ja jos nate ei olisi tehnyt selväks, ettei häntä kiinnosta: yhden yön hoidoksi kelpas, mahtoiko mack samoin vaan nähdä helpon p*llun vaan eipä menny suunnitellusti🤣 jotenkin jännä ja poikkeuksellisesti rakennettu chloen hahmo; tulonsa jälkeen ei oo työllistynyt mihinkään (esim Ericin kauppaan kymmenenneksi apulaisiksi), ei ole saanut kavereita, se vaan on, naama mutrulla.
Vierailija kirjoitti:
Chloe on kaunis meikäläisenkin silmään mut tyyppinä täysin mitäänsanomaton. Naama mutrulla tuli kylään, hiukan irtosi intohimoja kun vehtasi naten kanssa ja tuon lempiäisensä perässä olisi ryhtynyt jopa töihin, jos niitä farmilta ois saanut ja jos nate ei olisi tehnyt selväks, ettei häntä kiinnosta: yhden yön hoidoksi kelpas, mahtoiko mack samoin vaan nähdä helpon p*llun vaan eipä menny suunnitellusti🤣 jotenkin jännä ja poikkeuksellisesti rakennettu chloen hahmo; tulonsa jälkeen ei oo työllistynyt mihinkään (esim Ericin kauppaan kymmenenneksi apulaisiksi), ei ole saanut kavereita, se vaan on, naama mutrulla.
Ei Chloe mun mielestäni mitenkään naama mutrulla ollu kun tuli Sarahia ensi kertaa tapaamaan. Kavereitahan ne alkuun olivat kun Sarah muistaakseni järkkäs hänet asumaan Charityn luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kuinka on aikoinaan toiminut, mutta se on taakse jäänyttä elämää. Luonne hänellä kuitenkin on sellainen, joka peittoaa vänisevän Chloen.
Kauhea huutaja Charity on. Koko ajan kiukkuisesti huutamassa toisille.
Mäpä tykkään, kun Char ja Chas ovat sovussa taas. Toivoisin Aaroninkin antavan anteeksi äipälleen
Bear on selvästi iskenyt silmänsä Claudetteen. Jo aiemmin pubissa Bob ja Jimmy tämän huomasivat ja vinoilivat ja nythän tuosta ei ole enää epäilystäkään. Juttutuokio vaan jäi vähän kesken Tomin ja Bellen takia.
Vierailija kirjoitti:
Karismaattinen mies tämä Damon Harrisin esittäjä.
Hänellä on myös kauniin väriset silmät. Luonne ei ikävä kyllä ole parhaasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nilkkimäistä ihmistä voi sanoa karismaattiseksi niin sitten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka väittävät ettei Mac ole komea ovat sellaisia jotka tajuavat sen verran etteivät ikinä itse saisi Macin näköistä miestä. Katkeruus loistaa rivien välistä.
Just. 😄
Näinhän se on oltava, kun palstalla niin kirjotetaan.
Mun silmiin Mack on edelleenkin tavallisen näköinen. Itse tykkään miehistä lihaksilla, parralla ja hiuksiakin saa olla. Esim Jason Momoa.
Moni ei taas hänestä välitä. Mä kyllä pystyn ymmärtämään, että näin meillä ihmisillä on erilaiset maut,. Pystyn myös ymmärtämään, ettei Momoa tule ovelta hakemaan ja palavasti rakastu muhun. Katkeroitumatta, elämme eri maailmoissa ja hän niin nuori.
Enpä arvannut, että Mackin ulkonäkö käy jollekin noin sieluun.
Ohis. Lisa Bonetilla tärppäsi. Hän sai Momoan vuosiksi sänkyynsä vaikka on miestä paljon vanhempi. Mutta on epätodennäköistä, että hän Suomeen tulee naisen hakuun. Ei varmaan tule Mackenziekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nilkkimäistä ihmistä voi sanoa karismaattiseksi niin sitten kyllä.
Damon Harrisin ESITTÄJÄ. Näyttelijä. En puhunut hahmosta.
Onko Amy kertonut Mackille, että Chloe muistaa, kenet Mack pelasti putoavasta autosta? Chloe ei muistaakseni kertonut.
Just. 😄
Näinhän se on oltava, kun palstalla niin kirjotetaan.
Mun silmiin Mack on edelleenkin tavallisen näköinen. Itse tykkään miehistä lihaksilla, parralla ja hiuksiakin saa olla. Esim Jason Momoa.
Moni ei taas hänestä välitä. Mä kyllä pystyn ymmärtämään, että näin meillä ihmisillä on erilaiset maut,. Pystyn myös ymmärtämään, ettei Momoa tule ovelta hakemaan ja palavasti rakastu muhun. Katkeroitumatta, elämme eri maailmoissa ja hän niin nuori.
Enpä arvannut, että Mackin ulkonäkö käy jollekin noin sieluun.