Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
En yhtää ihmettele miks kenzie valitsi charityn ku katto chloee tän päivän jaksossa. Muija on niin valkonen että läpi näkyy. Lapselleen osaa myöskään pipoa laittaa vaikka itsellään on valkoinen (kamala) villainen takki.
Vierailija kirjoitti:
En yhtää ihmettele miks kenzie valitsi charityn ku katto chloee tän päivän jaksossa. Muija on niin valkonen että läpi näkyy. Lapselleen osaa myöskään pipoa laittaa vaikka itsellään on valkoinen (kamala) villainen takki.
Chloe on kaunis.
Chloe: Isä minulla olisi 1 pikky pyyntö.
Damon: Niin mikä pikku kultaseni?
Chloe: Mackenzie Boyd oki ilkeä minulle.
Damon: Älä huolehdi, kyllä isä hoitaa asian. Lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Emmerdalen komein.👍
Mack siis.
Eikö Cain ole enää komein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pastorin äidistä ei ikinä ole Ednaksi vaikka olen myös miettinyt että sitäkö käsikirjoittajat ajavat. Kun muori häärää hattu päässä niin kuin Edna aikoinaan. Ednalla vaan oli sydän paikallaan. Tällä rouvalla ei taida sellaista olla. Mikä muuten on hänen nimensä?
Sulla on aika kullannut muistot. Claudette on huomattavasti sydämellisempi kuin Edna koskaan.
Edna oli just hyvä kiukkusena moraalinvartijana, hän oli ehdottomasti yksi kylän ilkeimmistä hahmoista.
Papin äiti on vielä tuore. Oon nyt tykännyt tuosta äiti&poika combosta. Saatasko pastoriin vihdoin Isällistä voimaa.
Jokainen näkee asiat omalla tavallaan. Mä en koskaan pitänyt Ednaa ilkeänä, moraalinvartija toki. Mutta kyllä hänellä oli hyvä sydän otti Sandynkin luokseen samoin Harrietin.
Claudett
Loppuko siltä rahat. Sehän joutui pakko myymään kotinsa, muttei niin hyvään hintaan, että olisi saanut ostettua uuden. Eli rahaahan eukolla pitäisi olla.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Emmerdalen komein.👍
Mack siis.
Ei mun silmiin. Billy on komeampi. Nate, Aaron, Nicky.... Onhan näitä.
Claudette asui vuokralla vuosikymmeniä samassa kodissa kunnes vuokranantaja päätti pistää talon matalaksi uuden tieltä ja Claudette joutui kodittomaksi. Lontoon vuokrat olivat Claudettelle liikaa ja hän tuli poikansa luo. Ja siellä on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Loppuko siltä rahat. Sehän joutui pakko myymään kotinsa, muttei niin hyvään hintaan, että olisi saanut ostettua uuden. Eli rahaahan eukolla pitäisi olla
Meni joko lääkärilaskuihin tai joku lemmikkieläinyhdistys sai Bettyn kuoleman jälkeen ison pinon puntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuko siltä rahat. Sehän joutui pakko myymään kotinsa, muttei niin hyvään hintaan, että olisi saanut ostettua uuden. Eli rahaahan eukolla pitäisi olla
Meni joko lääkärilaskuihin tai joku lemmikkieläinyhdistys sai Bettyn kuoleman jälkeen ison pinon puntia.
Hä alkuperäinen puhuu väärin Claudettesta ja sä selität Bettystä ja Ednasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään toi kolari jo taaksemme. Se on tapahtunut ja tapahtumille ei voida mitään. Kohta on tulossa jänniä tapahtumia ja viimesetkin Chloen puolustajat peruu sanansa ja liityy Team McKenzieen.
Vaikka Chloe tekisi mitä en voi liittyä Mackin tiimiin kun en ole koskaan hänestä pitänyt. Olen Charityn puolesta erittäin pahoillani että sai tuollaisen riesan itselleen.
En myöskään pidä Mackista yhtään. Kun hän tuli kylään niin ihmettelin, että kukas tämä on tämä ärsyttävä tyyppi, joka aukoo päätään kaikille ja virnuilee ylimielisesti. Ei ole mielipide hänestä muuttunut sittemminkään.
Ne jotka väittävät ettei Mac ole komea ovat sellaisia jotka tajuavat sen verran etteivät ikinä itse saisi Macin näköistä miestä. Katkeruus loistaa rivien välistä.
Mack on kyllä ihanan näköinen. pidin myös lachlanista (?!), cainista nyt kypsempänä ja charmaantuneena. graham oli ihana. billy ja aaron myös jees, nicky ei oo mun makuun vaikka miesten kauneuskisoihin ja mallinhommiin varmasti sopis.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka väittävät ettei Mac ole komea ovat sellaisia jotka tajuavat sen verran etteivät ikinä itse saisi Macin näköistä miestä. Katkeruus loistaa rivien välistä.
En mä ole mitenkään katkera. Mac on minusta kivan näköinen, komeakin.
Omat poikaystäväni ovat olleet kivannäköisiä, komeitakin. Myös muiden mielestä.
;ulla on vain silmää mieskauneudelle.
Aika hölmö kommentti sulla, bytheway...
Vierailija kirjoitti:
Chloe: Isä minulla olisi 1 pikky pyyntö.
Damon: Niin mikä pikku kultaseni?
Chloe: Mackenzie Boyd oki ilkeä minulle.
Damon: Älä huolehdi, kyllä isä hoitaa asian. Lopullisesti.
Mackenzie säilyy kuitenkin hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Dan mainittiin ja Amelia meni häntä tapaamaan.
Samaa mieltä. Olipas Mandyllä kiirettä töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Dan mainittiin ja Amelia meni häntä tapaamaan.
Samaa mieltä. Olipas Mandyllä kiirettä töissä
Mutta siinäkin kävi taas normaaliin Emmen tapaan ettei se lapsenhoitokuvio voinu millään onnistua helpoimman kautta.
Kun jossittelemaan lähetään, niin aattele jos ne olisi lähtenyt aikaisemmin? Tai ei olisi tarvinnut pysähtyä Charityn takia?