Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle se voisi olla, että joku saa vauvan ja joku toinen yllättävä pari menee naimisiin.
No jouluvauva on mahdollinen kun Dawn on viimeisillään raskaana, avioliittoja tuskin tulee elleivät Amy ja Matt mene pikanaimisiin tai Nicky ja Suni (olisi muuten kaiketi ensimmäiset homohäät kylässä), muita mahd. avioliittoja ei oikein ole.
En pidä missään arvossa noita samaa sukupuolta olevien nk. häitä. Naurettavaa teatteria.
Belle & Tom ?
Vierailija kirjoitti:
Millain se tappo?
Armomurha eli eutanasia morfiinin yliannostuksella.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tulin katsomaan mitä on sarjassa tapahtunut kun en ole päässyt aikoihin katsomaan...ja mitä täällä on...ihan silkaa sontaa ja pahan mielen länkytystä. Perustakaa oma länkytys ja toisetenne arvostelemispalsta. Säästäkää tämä vain sarjan aiheiden pohtimeiseen. Kiitos.
Ei ole jaksokuvauksia ollut enää kuukausiin kun yhdet halusivat yhtä ja toiset toista, Molemmat ääripäitä eli niiden kuvauksien kirjoittaja otti hatkat.
Vierailija kirjoitti:
Oi apua, auttakaa: olen alkanut tykätä Gailista
Voi sinua, parasta hakea apua eli mennä kallonkutistajalle.
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi Cainin kuvan vauvan kanssa mua jäi vaivaan kuka vauva oli.
Se kirjoitettiin aikaisemmin eli vauva oli Cainin ja Charityn tytär Debbie (ensimmäisiä esiintymisiä veikkaisin).
Vierailija kirjoitti:
Belle & Tom ?
Niihin on vielä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alicen armomurha? Mä en muista siitä mitään. Voisko joku kerrata lyhyesti?
Samin vaimolla Alicella oli parantumaton syöpä ja pyytää Samia tappamaan tämän kun syöpä on edennyt pitkälle ja Sam kilttinä poikana tekee sen ja on saamassa syyteet murhasta mutta Cain isona veljenä ottaa syyt niskoilleen. Tuosta jonkun aikaa niin Cain lähtee maasta.
18 vuoden takaisia tapahtumia.
Miten mä muistan, että kilttinä poikana Sam ei pystynyt tekemään sitä, vaan Cain sitten astui esiin ja hoiti homman loppuun.
Ihan vähän spoilaan vaan.
Maanantaisen jakson lopussa Caleb ja Tracy kaulailee sohvalla ja juttelee elämästä. Heidän takanaan on vihreä kuusi, jossa jonkun verran pieniä valoja, ei muita koristeita.
Se oli ihan kaunis tuollai nakuna. Semmoinen miesten kuusi, ei krumeluuria.
Sitten alkoi tuplajakson toinen osa. Nickyn ja Naten rynnätessä sisään Caleb ja Tracy äkkiä vaihtoi kuusen valkoiseen, laitto valot ja isoja palloja koristeeksi. Olivat häikäisevän nopeita. Niin ja hävittivät sen vihreän kuusen!
Se oli nopeeta touhua se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi Cainin kuvan vauvan kanssa mua jäi vaivaan kuka vauva oli.
Se kirjoitettiin aikaisemmin eli vauva oli Cainin ja Charityn tytär Debbie (ensimmäisiä esiintymisiä veikkaisin).
Ei ole totta. Debbie tuli kylään teininä Emilyn ja Paddyn kasvattityttäreksi. Joka paljastui Cainin ja Charityn biologiseksi tyttäreksi jonka Charityn isä oli pakottanut antamaan adoptioon. Deddietä ei ole koskaan sarjassa näytetty vauvana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Debbie tuli kylään teininä Emilyn ja Paddyn kasvattityttäreksi. Joka paljastui Cainin ja Charityn biologiseksi tyttäreksi jonka Charityn isä oli pakottanut antamaan adoptioon. Deddietä ei ole koskaan sarjassa näytetty vauvana.
Aivan, se oli Sarah.
Eikö enää pysty katsomaan vuorokauden vaihtuessa Katsomosta seuraavan päivän Emmerdale jaksoa? En minä ainakaan. Siis ilman Katsomo+ palvelua. Sillähän näkee vaikka koko viikon jaksot kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, se oli Sarah.
Ok minusta Cain näytti niin nuorelta mutta koska ei ollut sarjassa kun Belle syntyi niin ei paljon jää vaihto ehtoja. Itse ajattelin Samsonia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo yhdet jää vieläkään kiinni salasuhteesta ?
Nickylle jäivät jo.
Niin se Dinglen pesukone sijaitsee takavieressä. Ei ehkä niin yleinen pesukoneen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaisen jakson lopussa Caleb ja Tracy kaulailee sohvalla ja juttelee elämästä. Heidän takanaan on vihreä kuusi, jossa jonkun verran pieniä valoja, ei muita koristeita.
Sitten alkoi tuplajakson toinen osa. Nickyn ja Naten rynnätessä sisään Caleb ja Tracy äkkiä vaihtoi kuusen valkoiseen, laitto valot ja isoja palloja koristeeksi. Olivat häikäisevän nopeita. Niin ja hävittivät sen vihreän kuusen!
Oliko sama kuvakulma huoneesta. Caleb on nääs niin rikas jätkä että sillon varmaan monta kuusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi apua, auttakaa: olen alkanut tykätä Gailista
Voi sinua, parasta hakea apua eli mennä kallonkutistajalle.
Voikohan tästä toipua? Onko lääkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sama kuvakulma huoneesta. Caleb on nääs niin rikas jätkä että sillon varmaan monta kuusta.
Mulla meni se toinen jakso tiiraillessa kuvakulmia. :D Oli sama just siinä heti takana. Ei sivussa, ei toisella seinustalla. Nimeomaan tuota mietin, että oliko siinä huoneessa useampi kuusi. Sitten olis mennyt jouluharmoniat pilalla, kun erilaisia olisi olleet samassa tilassa. Siellä oli useampi palmu kyllä huoneessa, muttei toista kuusta. :)
Taitaa se Caleb olla hyväkin sängyssä, kun Leylakin vähän huokaillen puhui aiheesta Tracylle.
Anteeksi mutta puhuuko jonku mies oikeesti miesporukalle, että vaimo osti uusia seksihepeneitä? Nolo Nate! Tietenkin tässä pohjustettiin, että Caleb oli ringissä, mutta silti.. Eihän miehet vaan ole noin hönttejä?
Oliko tää Calebin paketti oikeasti vaan hämy, että Nate lähetetään vapaapäivänään pois, että pääsevät KUKKUUta harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö enää pysty katsomaan vuorokauden vaihtuessa Katsomosta seuraavan päivän Emmerdale jaksoa? En minä ainakaan. Siis ilman Katsomo+ palvelua. Sillähän näkee vaikka koko viikon jaksot kerrallaan.
En mäkään näe enää heti puolenyön jälkeen:(
Syrjintää ! Kielletty Vauvalla