Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin kommentin jossa spoilattiin kuka/mikä tappoi Craigin ja onneksi poistettiin.
joku sanoi että tuplajaksoja tulee loppiaiseen mutt huomenna tulee vain yksi jakso jos seiskan tv opasta uskominen.
Älä usko Seuraa. Minun seuraamissani tv-ohjelmien mukaan tänään tulee edelleen kasi jaksoa klo 18.00 alkaen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin kommentin jossa spoilattiin kuka/mikä tappoi Craigin ja onneksi poistettiin.
joku sanoi että tuplajaksoja tulee loppiaiseen mutt huomenna tulee vain yksi jakso jos seiskan tv opasta uskominen.Älä usko Seuraa. Minun seuraamissani tv-ohjelmien mukaan tänään tulee edelleen kasi jaksoa klo 18.00 alkaen!
Eihän se Seurasta ole mitään puhunutkaan mutta yhtä kaikki: edelleen tulee kaksi jaksoa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Taas pieni muistutus ja selvennys: jos haluat kertoa sarjan niistä tapahtumista, joita ei Suomen television lähetysaikojen puitteissa ole vielä näytetty eli kerrot tulevista tapahtumista = spoilaat, kerro ne sille tarkoitetussa ketjussa, älä täällä.
Lasketaanko Katsomo television lähetysajoiksi?
Vierailija kirjoitti:
joku sanoi että tuplajaksoja tulee loppiaiseen mutt huomenna tulee vain yksi jakso jos seiskan tv opasta uskominen.
Tuplajaksoi tullee aina arkipäevesien ens viikkohon saakka ja sitten ne loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys sillä älytelkkareissa on Katsomo vakiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni ei. Olen vanhanaikaisen tekevision aikataulun puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auttanut spoileromerkintä kun näin kuitenkin vilahduksen treffien maininnasta eikä minulla ole aikaa vielä katsella jaksoja. Kiitos todella paljon katselukokemukseni pilaamisesta. Opitko jo lapsena kiusaamaan ja olemaan ilkeä muille? Te spoilaajat olette kamalia.
Täytyy oikein kauhian paljon ihmetellä, että mitä sä teet täällä keskustelupalstalla, jos et kerran ole vielä katsonut näitä ko. jaksoja.
Olen minäkin välillä aina muutaman jakson jäljessä, mutta en mä silloin tulekaan tänne lukemaan.
Aika karua. Tuollainen hakkaaminen voi tappaa, Sam ei ole puhdas pulmunen tässä.
Ei ole saatu edes Crag-saagaa loppuun kun jo seuraava alkiopommi alkoi tikittää. Olin muuten unohtanut koko homman.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saatu edes Crag-saagaa loppuun kun jo seuraava alkiopommi alkoi tikittää. Olin muuten unohtanut koko homman.
Yksi kuolee ja toinen syntyy, sellaista se on elämä emmentaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kuolee ja toinen syntyy, sellaista se on elämä emmentaalissa.
No Lloydin kuolema ei tuonut yhtään uutta elämää (Amelialla oli jo lapsi ja Dawn pyöräytti lapsensa vasta kuukausia sen jälkeen kun Lloyd kuoli) eikä tuonut Meenan murhajaisetkaan. Toki Lloyd ja Craig olivat ulkopaikkakuntalaisia kuten Rhonan ex ja tämän nykyinen vaimo.
Aika vaiherikkaita tapahtumia ollut Dinglejen väellä mitä on tässä Lydian kuulustelussa selvinnyt. Charityllä ja Chasilla ei ollut mitään sen kummempaa kuin viinin litkimistä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen juonipaljastus eli spoilausketjun otsikko on:
Emmerdale juonipaljastusketju !!! Mitä Briteissä tapahtuu???
Tällä löytyy, jos on joltain hukassa.
Laitoin tunne kyselyn, mutta ei siellä kaiketi kukaan käy.
Kovin on Emmerdale muuttunut synkäksi. Olen katsonut alusta saakka Suomessa esitetyt jaksot ja kyllähän niissä on ollut hauskaa huumoriakin paljon. Tosin myös surullisia juttuja. Mutta en nyt edes muista, koska olisin viimeksi kunnolla nauranut. Ei Paddy ja Marlonkaan mitään hauskaa nokittelua enää harrasta.
Lydiahan on koulutukseltaan joko poliisi tai juristi, tyhmä kylä pitänyt häntä luudan ja pölyhuiskan varressa. Johtaa nyt ammattioittein koko klaania, paremmin kuin kylän poliisit koskaan.
Kylään syntyy uutta elämää, varmasti tervettä ja tervetulutta?
Vierailija kirjoitti:
Kovin on Emmerdale muuttunut synkäksi. Olen katsonut alusta saakka Suomessa esitetyt jaksot ja kyllähän niissä on ollut hauskaa huumoriakin paljon. Tosin myös surullisia juttuja. Mutta en nyt edes muista, koska olisin viimeksi kunnolla nauranut. Ei Paddy ja Marlonkaan mitään hauskaa nokittelua enää harrasta.
Sanos muuta. Nykyään enää harvoin saa vähän naurahtaa jonkun heitolle. Synkkyyttä ja ahdistavia tilanteita sitä vastoin useimmat jaksot täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaiherikkaita tapahtumia ollut Dinglejen väellä mitä on tässä Lydian kuulustelussa selvinnyt. Charityllä ja Chasilla ei ollut mitään sen kummempaa kuin viinin litkimistä sohvalla.
Sitä he tekevät aina välillä, Gail hoitaa baarin joko yksin tai Amelian kanssa niin mikäs siinä on serkusten rentoutua vaikka viinilasillisella.
Muuten samalla viikolla kun Chas yritti saada olutta tilattua uutisoitiin että Briteissä on vaikeuksia oluen tuotannossa. Hauska yhteensattuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä he tekevät aina välillä, Gail hoitaa baarin joko yksin tai Amelian kanssa niin mikäs siinä on serkusten rentoutua vaikka viinilasillisella.
Muuten samalla viikolla kun Chas yritti saada olutta tilattua uutisoitiin että Briteissä on vaikeuksia oluen tuotannossa. Hauska yhteensattuma.
En ole kyllä koskaan nähnyt Ameliaa baaria hoitamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni ei. Olen vanhanaikaisen tekevision aikataulun puolella.
Sama täällä... :)
Ja sen juonipaljastus eli spoilausketjun otsikko on:
Emmerdale juonipaljastusketju !!! Mitä Briteissä tapahtuu???
Tällä löytyy, jos on joltain hukassa.