Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43796)

Vierailija
3561/43796 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Daz voi olla noin itsekäs =( Aika moni ottaisi vastuun itselleen tuossa tilanteessa, kun oma biologinen lapsi on ahdistunut ja kärsii. Törkeää että suojelee vain itseään!

Ai olinpa turhan nopea, nyt katsoinkin jakson jossa Daz löytää selkärangan, hyvä <3

Jaahas, olin turhan nopea taas, se selkäranka katkeskin saman tien... Häpeä Daz!

No nythän taas löytyi selkärankaa :D Mun pitäis pitää turpani kiinni ja katsoa edes yksi jakso loppuun ennenkuin kommentoin, sorry!!

Vierailija
3562/43796 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan, miksi tyypit jatkaa naureskelua, kun toinen on kesken kaiken lopettanut esiintymisensä ja kertonut, et joo pilkatkaa vain, en olisi halunnutkaan? En voi käsittää tuollaista moukkamaisuutta...

Onko tuo erityisesti brittiläinen piirre, et on ok pilkata ihmistä? Omassa tuttavapiirissä ei tapahdu tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan, miksi tyypit jatkaa naureskelua, kun toinen on kesken kaiken lopettanut esiintymisensä ja kertonut, et joo pilkatkaa vain, en olisi halunnutkaan? En voi käsittää tuollaista moukkamaisuutta...

Onko tuo erityisesti brittiläinen piirre, et on ok pilkata ihmistä? Omassa tuttavapiirissä ei tapahdu tuollaista.

😃

Vierailija
3564/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😃

Vierailija
3565/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noille Bobin vinkuja-pennuille ei voida yksinkertaisesti selittää, ettei nyt ole faijalla rahaa ostella pelejä ja konsoleita. Siinä kasvatetaan itsekkäitä minä-minä kakaroita.

Tämä tietty fiktiosarja, mutta niin todellista oikeassakin elämässä. Realiteetit peliin, kun niiden aika on eikä mitään hyssyttelyä ja makeilu mielistelyä, ettei vain tule pahamieli.

Vierailija
3566/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya tulee raskaaksi, onneksi lapsi ei sentään ole Jacobin vaan Davidin.

Vierailija
3567/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3568/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs Davidin ja Priyan yhteinen tytär Amba on. En muista että olisi näytetty pitkään aikaan.

Vierailija
3569/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noille Bobin vinkuja-pennuille ei voida yksinkertaisesti selittää, ettei nyt ole faijalla rahaa ostella pelejä ja konsoleita. Siinä kasvatetaan itsekkäitä minä-minä kakaroita.

Tämä tietty fiktiosarja, mutta niin todellista oikeassakin elämässä. Realiteetit peliin, kun niiden aika on eikä mitään hyssyttelyä ja makeilu mielistelyä, ettei vain tule pahamieli.

Jep! Nuo "vanhemmat"han koittaa tavaralla ja herkuilla hyvitellä eroaan. Ymmärrettävää, mutta avaa lapsille aikamoiset manipuloinnin mahdollisuudet. 

Oikeastikin kyllä monet vanhemmat pelkää sitä, että lapselle tulee paha mieli. Ei ole vaarallista että tulee joskus paha mieli, oikeastaan välttämätöntäkin hyväksi ihmiseksi kasvamisessa. Leannakin on osannut vedellä oikeista syyllistämis-naruista isäänsä, voi nyt tulee mulle paha mieli, buhuu!

Vierailija
3570/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toinenkin vauva-uutinen: Victoria sai juuri lapsen, pojan. Isä on r*is***ja joka sai ansionsa mukaan.

Vierailija
3571/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs Davidin ja Priyan yhteinen tytär Amba on. En muista että olisi näytetty pitkään aikaan.

Muistaakseni näytettiin viimeksi kun Priyan epäiltiin satuttavan Elizaa.

Vierailija
3572/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Brenda lupailee niille kaiken nyt. Kyllähän ne vinkuapinat tiesi, ettei isällä ole rahaa, mutta tää vaan pitää shown päällä, että onhan mulla. Bob the selkärangaton.

Eikö pleikan mukana yleensä tule peli tai pari, että mitä sen Bobin vielä pitää ostella, kun Brenda lupas konsolin?

Vierailija
3573/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni näytettiin viimeksi kun Priyan epäiltiin satuttavan Elizaa.

On se piipahtanut välillä rattaissa ilman kummosta roolia.. Todella vähän on näkynyt. Olihan Vanessan Johnnykin pitkään poissa, mutta nyt taas vilkahtaa, kun muuttivat yhteen Charityn kanssa.

Vierailija
3574/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että se akka jäis kiinni jo.. mutta noinkin kauan vielä sarjassa. Mun mielestä se on todella epämiellyttävä ja hemmetin huono näyttelijä. Kammottava ja aivan väärä Davidille, ei sovi mitenkään kuvioon, kun kattoo eksiäkin.

Vierailija
3575/43796 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kartanossa asuu aina murhaajia?

Vierailija
3576/43796 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että se akka jäis kiinni jo.. mutta noinkin kauan vielä sarjassa. Mun mielestä se on todella epämiellyttävä ja hemmetin huono näyttelijä. Kammottava ja aivan väärä Davidille, ei sovi mitenkään kuvioon, kun kattoo eksiäkin.

Englannin jaksoissa se jäi kiinni kesällä (kai?) meni vankilaan, pääsi marraskuussa takaisin, synnytti jouluna ja häipyy sitten sarjasta.

Vierailija
3577/43796 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaposti kirjoitti:

Ei kaikki sentään, Jamie on huomattavasti äitiään (Kim) kiltimpi ja asuttaa kartanoa perheensä kanssa.

Vierailija
3578/43796 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaposti kirjoitti:

Ei kaikki sentään, Jamie on huomattavasti äitiään (Kim) kiltimpi ja asuttaa kartanoa perheensä kanssa.

Vieläpä sekin perhe ehtii monenlaista tehdä. On kerrottu tänä vuonna tulevan murhamysteeri, jossa epäiltyinä ovat mm. Jamie vaimoineen.

Vierailija
3579/43796 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessie kyyditsee Aprilia kouluun ja koulusta kotiin, mutta kun Maya kyyditsi Noahia, Jessie piti puhuttelun. Eli oppilaita saa kyyditä, kunhan ovat samaa sukupuolta?

Vierailija
3580/43796 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyshäät? En tykkäisi, jos osuisi omalle kohdalle. Mutta toki Marlon on jo päässyt kokemaan tavallisiakin häitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi