Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43793)

Vierailija
3521/43793 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tästä Jessien kuolleesta miehestä puhuttu aiemmin? vähän ihmetyttää kun ei tiennyt haluaako jatkaa Marlonin kanssa kun edelleen on kiinni kuolleessa miehessään. tässä välissä on kumminkin ollut suhteessa nuoremman poikansa isän kanssa.

On siitä ollut puhetta aiemmin. Ennen suhteeseen alkamista Marlonin kanssa Jessie avautui Rhonalle siitä, että hän vertaa kaikkia miehiä ensimmäiseen mieheensä, joka on kuollut ja voittamaton.

kiitos tiedosta! ei mitään muistikuvaa.

Silti ihan älytöntä minun mielestä. Ellis on noin parikymppinen, Billy ainakin vähän vanhempi? Eli eka aviomies on kuollut reilusti yli 20 vuotta sitten.

Mitä ihmettä Jessie on tehnyt kaikki nämä vuodet? Surrut?

Hulluksihan tuollaisesta tulee.

niin samaa mieltä ja kun ymmärsin että kyseessä on nimenomaan vanhemman Billyn isä. niin mitenkä Ellis on maailmaan putkahtanut kesken suruvuosien.

Vierailija
3522/43793 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennyt joku asia ohi ja pitää ihmitellä. Jessien kuollut 1, mies oli tietysti Billyn isä. Billy tulee joulupäivän jaksossa sarjaan ja on siis vanhempi monta vuotta kuin Ellis jonka isä on elossa. Ellis näyttelijä vaihtui juuri toiseen koska nykyisin nähtävä sai potkut uhkailtuaan puukottamisella toista näyttelijää kesäkuun alussa. Billy vaikuttaa miellyttävämmältä mutta puheääni on epäselvä. Ei vain kiinnosta JessienMarlon jutut. Jankkausta ja muuta pölinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/43793 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just. Vasta äskenhän Graham oli niin rakkauksissaan Kimiin, että tappaa oman poikansakin, kun Kim käskee. Mutta eipä näyttänyt se rakkaus Kimiin olevan mielessä, kun Graham taas yritti Megania suudella. Okei toki ei ollut kyseessä oikeasti oma poika, mutta itse Graham on väittänyt rakastavansa Joeta kuin omaa poikaansa. Silti Graham tuosta vain hävitti Joen, kun vain se vielä rakkaampi niin käski.

Vierailija
3524/43793 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tästä Jessien kuolleesta miehestä puhuttu aiemmin? vähän ihmetyttää kun ei tiennyt haluaako jatkaa Marlonin kanssa kun edelleen on kiinni kuolleessa miehessään. tässä välissä on kumminkin ollut suhteessa nuoremman poikansa isän kanssa.

On siitä ollut puhetta aiemmin. Ennen suhteeseen alkamista Marlonin kanssa Jessie avautui Rhonalle siitä, että hän vertaa kaikkia miehiä ensimmäiseen mieheensä, joka on kuollut ja voittamaton.

kiitos tiedosta! ei mitään muistikuvaa.

Silti ihan älytöntä minun mielestä. Ellis on noin parikymppinen, Billy ainakin vähän vanhempi? Eli eka aviomies on kuollut reilusti yli 20 vuotta sitten.

Mitä ihmettä Jessie on tehnyt kaikki nämä vuodet? Surrut?

Hulluksihan tuollaisesta tulee.

niin samaa mieltä ja kun ymmärsin että kyseessä on nimenomaan vanhemman Billyn isä. niin mitenkä Ellis on maailmaan putkahtanut kesken suruvuosien.

Sänkyyn voi mennä muistakin syistä kuin et on rakastunut :/ 

Vierailija
3525/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Graham juo?

Itse en keksi muuta syytä kuin sen, että se suree kuo ll utta "poikaansa".  Hänellähän pitäisi muuten olla kaikki hyvin, kun suuri yllärirakkauskin on linnasta vasta päässyt..

Oliko palstapila vaiko spoileri se, että Joe tulee takaisin? Sekin tuntuu tällä hetkellä olevan jälkeenpäin tarinaan lisätty. Sillä ei tuo Grahamin käytös muuten selity. Nyt vihaakin ykskaks myös kaikki Dingelejä, kun Cain ta pp oi hänen ainokaisensa?

Noahia kohtaan ollut aivan kohtuuton (kuten vissiin kaikki aikuiset tässä sarjassa). Huolehtihan tuo Noahista paljonkin Kartanossa ja Joen aikana. Joe kun ei jaksanut olla isoveli, niin Graham oli se turvallinen aikuinen. Nyt sitten vihaa Noahiakin koska voi..

Vierailija
3526/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä joku pointtinsa, että huijari-Clive on samanoloinen kuin Mestarinsa Frank? On harmaata tukkaa, pikku rusketus, samanlainen vaatetus, koko? :D

Onko se kunnioitusta vaiko tuleva huijarin kosto?

Sitten toinen asia mitä mä olen pohtinut on Tracy.

Miten siitä on ykskaks nyt tullut niin puhtonen ja peräänkuuluttaa vahvaa moraalia? Eikö se alunperin tullut sarjaan semmoisena semi-huijarina? Supatteli miesten korviin ja kikatteli kovaan ääneen, istui sylissä ja ryntäitä tyrkytteli. Otti sieltä mistä helpoiten lohkes - rahaa? Esim pokas Samin ja käytti tämän kortit yms. tappiin saakka? Vai sekotanko mä tän nyt johonkin toiseen hahmoon?

muistat Tracyn tarinan ihan oikein. itse ihnetellyt pitkään samaa. olisi nytkin saanut ottaa Robneyn mukaan pitsa hommaan kun Robneyhän terveelliset pitsat keksi

Kiitos komppauksesta. Tracyn tullessa sarjaan seurasin vähän puolella silmällä, joten siitä tuo pohdinta.

En oikein ymmärtänyt, että millä ilveellä Tracy otti tän pitsabusineksen nyt omiin nimiinsä? Rodneyhan kaiken teki. Tracy toi prosecon..

Siellä kommuunissako se Tracy niitä pitsojaan sitten leipoo?

ps. huvitti ne pitsat, kun olivat niin teollisen näköisiä. Tismalleen samanlaisia kuten Dr. Oetkerin vegaanipitsat. ;)

Vierailija
3527/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Graham juo?

Itse en keksi muuta syytä kuin sen, että se suree kuo ll utta "poikaansa".  Hänellähän pitäisi muuten olla kaikki hyvin, kun suuri yllärirakkauskin on linnasta vasta päässyt..

Oliko palstapila vaiko spoileri se, että Joe tulee takaisin? Sekin tuntuu tällä hetkellä olevan jälkeenpäin tarinaan lisätty. Sillä ei tuo Grahamin käytös muuten selity. Nyt vihaakin ykskaks myös kaikki Dingelejä, kun Cain ta pp oi hänen ainokaisensa?

Noahia kohtaan ollut aivan kohtuuton (kuten vissiin kaikki aikuiset tässä sarjassa). Huolehtihan tuo Noahista paljonkin Kartanossa ja Joen aikana. Joe kun ei jaksanut olla isoveli, niin Graham oli se turvallinen aikuinen. Nyt sitten vihaa Noahiakin koska voi..

Joe-jutun takia Graham tosiaan vaikuttaa juovan. Kimhän joutui takaisin linnaan, joten Graham on täysin yksin. Rakkaus ei näyttänyt edes olevan molemminpuoliselta silloin, kun Kim piipahti vapaana.

Vierailija
3528/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien jaksoissa Joe ei ole tähän mennessä palannut Emmerdaleen.

Vierailija
3529/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Graham juo?

Noah säälittää...näyttää vähän mun omalta pojalta, siksi ehkä herättää empatian.

Vierailija
3530/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sen sormihan heilahti kun G tunki sen takapuksiin. Ehkä siitä joku keksi paluun...

Vierailija
3531/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sen sormihan heilahti kun G tunki sen takapuksiin. Ehkä siitä joku keksi paluun...

Ei ole palannut kylään, mutta on paljastettu että elossa on.

Vierailija
3532/43793 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisti ei tarvitse syytä juodakseen. Grahamilla on nyt vaan putki päällä.

Vierailija
3533/43793 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liamin näyttelijä on oikeasti 11v nuorempi kuin Bernicen : )

Vierailija
3534/43793 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos näyttääkin siltä että Liam on pariskunnasta se paremman näköinen :)

Vierailija
3535/43793 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale-näyttelijöiden ikiä katsellessa yllätyin eniten siitä, että Priyan ja Mayan näyttelijät ovat saman ikäisiä (s. 1979). Mun mielestä Maya näyttää paljon vanhemmalta kuin Priya.

Vierailija
3536/43793 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, toki Bearnicekin on kaunis <3 Ei kaikki viisikymppiset näytä tuolta.

Vierailija
3537/43793 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmerdale-näyttelijöiden ikiä katsellessa yllätyin eniten siitä, että Priyan ja Mayan näyttelijät ovat saman ikäisiä (s. 1979). Mun mielestä Maya näyttää paljon vanhemmalta kuin Priya.

Oho, onko näin :O Minäkin ajattelin et Priya on selkeästi nuorempi. 

Vierailija
3538/43793 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun ei tuo Liam iske. Näyttää siltä kuin sen pitäisi laittaa sukkahousut jalkaan.

Vierailija
3539/43793 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä sitten Leyla ja Tracy ovat? Minusta Priya näyttää heidän ikäiseltään. Kun Maya taas Chasin ja Rhonan ikäiseltä.

Vierailija
3540/43793 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä sitten Leyla ja Tracy ovat? Minusta Priya näyttää heidän ikäiseltään. Kun Maya taas Chasin ja Rhonan ikäiseltä.

Leyla 1983, Tracy 1987. Chas 1977, Rhona 1973.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän