Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Voisiko joku 'referaattien' kiivas vastustaja kertoa, miksi niitä ei saisi olla? Kun monet tykkää!!!
Mua ei haittaa, vaikka katson melkein joka jakson normi mtv3 aikaan, luen kertaukset huvikseni. Joskus olen jonkun lisäyksenkin laittanut.
Jos en niistä tykkäisi, hyppisin yli, so simple.
En innostu pikkujouluista, mulle riittää glögi Villapakassa sen kivan koiraihmisen kanssa...
mutta: ei haittaakaan, jos joku linkkejä, reseptejä yms laittaa. Olen sopeutuvainen ihminen :}ainoat, mistä en tykkää, on ilkeily, spoilit, kiroilu yms
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku 'referaattien' kiivas vastustaja kertoa, miksi niitä ei saisi olla? Kun monet tykkää!!!
Mua ei haittaa, vaikka katson melkein joka jakson normi mtv3 aikaan, luen kertaukset huvikseni. Joskus olen jonkun lisäyksenkin laittanut.
Jos en niistä tykkäisi, hyppisin yli, so simple.
En innostu pikkujouluista, mulle riittää glögi Villapakassa sen kivan koiraihmisen kanssa...
mutta: ei haittaakaan, jos joku linkkejä, reseptejä yms laittaa. Olen sopeutuvainen ihminen :}ainoat, mistä en tykkää, on ilkeily, spoilit, kiroilu yms
*** ilkeilyyn sisältyy myös rasismi
Mie oun netti palstoil osallustunna kaike mualiman höpsötyksiin ja varsinkii jouluna, uutena vuotena, piäsiäisenä, vappuna, juhannuksena ja näin päin pois. Muil on tällöi mänösä ja kaverisa, miula vuan ainnaane yksinäisyys, jote seurooha se on sekii jos ees netis suap immeiste kanssa höpötellä. Sen takkii mie tiälkii oun kirjotellu, vaek kurroo tulloo niskaan kun en kirjoota oikeeoppisel kirjakielel vuan viännän mitä ossoon. Enkä näköjjää ou ainu joka nekatiiviset kiitokset on suanu. Kai se on vuan piettävä turpasa kiinni. Pikkujoulu ois ollu ilo.
Miten noista pastorin vanhemmista tulee mieleen lähinnä Putouksen sketsihahmot😂, huonot sellaiset...
Katsotaan, että jaksaako Emmerdalen juhlat -ketju kantaa! Tervetuloa!
Palaispa Mack ja Charity yhteen, en kestä kattoo sitä teinipilluu Mackin kaa ku ne ei kuulu yhteen.
Victorin esittäjä on kyllä huikea!
Iso sydän kaikille yksinäisille 💖 Olette tärkeitä jäseniä täälläkin 💕
Claudette on oikeasti pal nuorempi, hyvin näyttelee sekä hän että Victor
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan, että jaksaako Emmerdalen juhlat -ketju kantaa! Tervetuloa!
Tämä hyvä idea. Erikseen NormiEmme ja JuhlaEmme, jokaiselle jotakin
Milloin ne teki Vinnie vingusta DINGLEN? Näin cast liastass että sukunimenä on Dingle.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne teki Vinnie vingusta DINGLEN? Näin cast liastass että sukunimenä on Dingle.
Eikös Mandy o Dingle ja Paddy, ovat 'kunniaDinglejä'
Vierailija kirjoitti:
Claudette on oikeasti pal nuorempi, hyvin näyttelee sekä hän että Victor
1972 syntynyt, näyttelijä siis
Pappi perheestä hienoine vatteineen on tehty ärsyke valkoisille. Globalistien agenda syrjäyttää tuoda niitä maaseutukylään mikä on täysin vastoin todellisuutta. Ei maaseudulla ole mustia tms ei valkoisia. Lontoon lähiö asukkeja tuotu kuten se Hudson pilkkaa valkoisia. Antaa heille paremmat vaatteet ja asunnot. Pilkkaa Ednaa pukemalla mustan hamon matkimaan Ednaa. Vankilasta tullut sai kalliin nahkatakin ym.
Kingin perheen asunto on pieni ja kalusteet vanhoja ja sisustus ruma. Toinen ivallinen tapa globo hulluilla on antaa omaisuuksia niille jotka eivät ansaitse. Robronin talo ja rahat, yritys annettiin Vinnylle. Hudson edustaa omistaja tahoa joka on hieman eri kuin luulemme ts niillä petomielillä ei ole empatiaa ja luovuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus:
Sinä, joka kirjoitat referaatin jaksoista, jatka vaan, monet tykkää.
Te, ketkä ette tarinasta tykkää, loikkikaa yli
win-win situation
Luen mielelläni, kun usein en ehdi kotiin ajoissa, vaan näen jostain mainoskatkosta eteenpäin. Joskus en sitäkään. Eli mulla ei ole mitään vastaan!
Ethän sä silloin seuraa sarjaa, jos et kerran ikinä sitä ehdi katsomaan. Joku sekopää on päättänyt vaan alkaa kertaamaan niitä jaksoja tänne ja sinä vielä kannustat tai taidat olla se jaksojen kertaaja itse.
Voi ystäväni, seuraan toki sarjaa. Viikolla en vain aina ehdi kotiin siihen kuin Emmerdale alkaa. Katson sitten aamupäivällä yleensä. Tai viikonloppuna viimeistään.
En ikinä puutu spoilauksiin, loputtomiin riitoihin ja nahisteluun täällä tai ilkeään kommentointiin tai pikkumaisuuteen ketjussa. Ohitan, ei kuulu mulle.
Olisi mukavaa, kun sarjaan liittyviä asioita voisi pohtia rauhassa, ilman että joku takertuu nillittämään pienistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus:
Sinä, joka kirjoitat referaatin jaksoista, jatka vaan, monet tykkää.
Te, ketkä ette tarinasta tykkää, loikkikaa yli
win-win situation
Luen mielelläni, kun usein en ehdi kotiin ajoissa, vaan näen jostain mainoskatkosta eteenpäin. Joskus en sitäkään. Eli mulla ei ole mitään vastaan!
Ethän sä silloin seuraa sarjaa, jos et kerran ikinä sitä ehdi katsomaan. Joku sekopää on päättänyt vaan alkaa kertaamaan niitä jaksoja tänne ja sinä vielä kannustat tai taidat olla se jaksojen kertaaja itse.
Voi ystäväni, seuraan toki sarjaa. Viikolla en vain aina ehdi kotiin siihen kuin Emmerdale alkaa. Katson sitten aamupäivällä yleensä. Tai viikonloppuna viimeistään.
En ikinä
Olipa lepposa viesti, tälläisten takia jaksan tätäkin ketjua seurata... :}
Miksi ihmiset ei katso Emmerdalen näkemättä jääneitä jaksoja Katsomosta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmessä ihmiset toistatte tätä kysymystä kyllästymiseen asti?
Etkö itse katso tätä ketjua???? :{
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmiset tykkää tuon yhen selostuksista jaksojen tapahtumista, kun eivät itse kerkiä katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmiset tykkää tuon yhen selostuksista jaksojen tapahtumista, kun eivät itse kerkiä katsoa?
Niinpä, kun ne olisi mahdollista nähdä.
Ei todellakaan onnistu. Pidä vaan omassa päässäsi mielikuvitusjuhlasi.