Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ollut helppo synnytys...!

Vierailija
18.01.2006 |

Oletteko valmistautuneet jotenkin synnytykseen kun se on ollut ns. " helppo" . Tehneet ja oppineet jotain rentoutumisharjoituksia tms. Vai käytitkö runsaasti lääketieteen apua, esim. epiduraalia tms.? Olisi kiva tietää!

Itselläni eka raskaus päätyi keisarinleikkaukseen. Nyt tokan saan toivottavasti synnyttää alakautta. Mietin vain, että voiko tuohon koitokseen mitenkään valmistautua, vai???

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti 8 tuntia ja istuin tässä koneella ihanan kaverin kans meseillen. Ei tarvinu suihkutella tms niinku edellisissä synnytyksissä, sairaalassa ehdin olla 30min ja syntyi.

Kiitokset ihanalle kirsille mun hyvästä synnytyksestä :))

Vierailija
22/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt pari kertaa äitiysjoogassa, mutta minusta se oli sellaista ahdistavaa huruilua, että EVVK. Päätin sitten ottaa kaiken, mitä laki sallii ja tuplana eli sain hyvät kivunlievitykset. Synnytys oli kaiken kaikkiaan aika ihana. Aina, kun kävi sattumaan liikaa, ilokaasua naamaan ja epiduraali vei sitten loput. Ponnistusvaiheessa epiduraali ei enää toiminut ja ilokaasuakaan en saanut, mutta supistukset olivat täysin kestettävissä ja todellakin toivat vauvaa koko ajan lähemmäs. Kipu ei siis ollut yhtään niin kova kuin mitä odotin. Olen kokenut paljon pahempaa (mm. migreeni).

Tekisin koska tahansa uudestaan, kunhan ei tarvitsisi olla raskaana ennen sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli helppo vaikka amme oli ainoa kivunlievitykseni, olin ihan yllättynyt että siinäkö se oli. Tokaan synnytykseen valmistauduin " synnytä rentoutuneena" -cd:n avulla. No, toka synnytyspä käynnistettiin, ja siitä tuli helvetillinen, supistukset olivat todella rajuja ja kipeitä ja sen cd:n nimi tuntui julmalta pilalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan