Veljen vaimon veli lähentelee ja ahdistelee
Ja se veli on varattu. Sanoin asiasta omalle veljelleni, joka ei kehtaa sanoa vaimolleen. Tää on ihan kamalaa. Äijä lähettelee koko ajan tekstareita. Uuden vuoden bileissä äijä alkoi puristella mua rinnoista.
Kommentit (3)
Ja kun hän seuraavan kerran sattuu sinuun, huudat - siis LUJAA - että NÄPIT IRTI, ÄLÄ KOPELOI MINUA ENÄÄ IKINÄ!
Jos tuokaan ei auta, hae lähestymiskieltoa.
Olet kyllä aika nyysö, jos et teee mitään.
ja ollaan tavallaan samaa sukua. Siis mua hävettää, kun se miehen vaimo saa tietää. Vaikka eihän mua pitäis mikään nolottaa.
Pelkään, että tässä menee välit jonnekin suuntaan poikki. Kun en kehtaa edes veljeni vaimolle sanoa asiasta. Ihan kuin asia olis jotenkin mun vika, vaikkei olekaan. Mä olen sinkku, mies ei.
Mua ei varsinaisesti häiritse toi ahdistelu muuta kuin sillä tasolla, että se mies on sukulainen ja varattu.
ap
Oletko sanonut selvästi tälle miehelle, että hänen lähentelynsä on sinusta inhottavaa. Itse asiassa se on sukupuolista häirintää, josta voi haastaa oikeuteen. Älä anna kenenkään koskea sinuun, vaan pidä asiasta meteliä. Järjestä vaikka pikku " show" , jos tulee liian lähelle. Jos asiasta sanominen ei auta, tee ilmoitus sukupuolisesta häirinnästä poliisille.