Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden tulen välissä... Mitä teen?

Vierailija
22.06.2008 |

Mulla on ihana miesystävä. Kiltti, empaattinen, ymmärtäväinen, huomaavainen... Intohimo vaan puuttuu suhteestamme ja tietty henkinen yhteys myös. Meillä on yhdessä ihan kivaa, ei mitään huippua. Mutta arki sujuu ja seksikin ihan hyvin.

Tyydynkö siis tähän?

Nyt olen ihastunut työkaveriin. Hän on oikea sielunkumppani, hänen kanssaan hyvä olla ja intohimoisia tunteita. Mitään ei ole tapahtunut, olen vaan ihastunut. Hänkin minuun, luulisin... Työkaverillani on vaan aika paha päihdeongelma eli juo liikaa. Olisi kai viisasta unohtaa hänet? Mutta jotenkin vain hän kiehtoo minua... Miesystävän kanssa tuntuu niin lattealta ja arkiselta. Kaipaisin jotain uutta...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane ja nai, mutta älä ota sitä vakavasti.

Vierailija
2/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se "ihan kiva" riittävä... ? Yritänkö vaan tyytyä tähän? Enhän voi tietää, olisiko mitään parempaa tulossa???

Juoppoa ei vakavasti... Ei...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon joutunu muutamaan puhelinnumeroni ja osoitteemme salaisiksi, kun ennen niin kiltti exäni on uhannu tappaa mut ja mieheni. Hän ei onneksi (tietääkseni) tiedä että meillä on lapsi...

Ja työpaikkaa jouduin vaihtamaan suhteemme tultua julki, oon sellaiseessa työssä et siellä ei voi olla pariskuntia.

Että näin. Sain kyllä sit miehen, jolle tosiaan se kalja maistuu ja jalkapallon kattominen on parasta mitä tietää. Hoitelen lastamme ja mietin et voi helvetti mitä pitikään mennä tekemään...

Vierailija
4/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkin voi käydä...

En kyllä halua juoppoa miestä. Pitäiskö unohtaa molemmat?? Vai tosiaankin tyytyä tähän, mitä nyt on...

ap

Vierailija
5/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini oli alunperin tosi ihana, töissä oli sellaista pikku flirttiä pitkään ja sit kun alettiin vihdoin tapailla niin suhteemme eteni vauhdilla. Jnkv epäilytti se, että mies halusi niin paljon käydä kanssani baareissa, mutta aattelin että kyllä se sit vähenee jossain vaiheessa. Mutta eipä vähentynytkään... kun olin raskaana niin mies kävi edelleen paljon ulkona, samoin nyt kun vauvamme on syntynyt. Sanoo vaan että rankan työn takia pitää olla rankat huvitkin.

Sinuna ap harkitsisin tarkkaan et kannattaako otta riskiä. Jos oma miehesi kuitenkin on ns. ihannemies. Tuskin huolii sua takaisin enää sit jos uusi suhteesi osoittautuukin vääräksi valinnaksi.

Vierailija
6/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että miksi sitten haikailen toisen miehen perään... ?? En kai haikailisi, jos nykyinen suhde olisi kunnossa... ?

Taidan vaan kaivata jännitystä, tunteita ja hetken huumaa, kuumaa intohimoa... Mutta nykyiseltä kiltiltä miesystävältä on sellaista turha haikailla. On niin perusjätkä.

Mutta toisaalta hän on todella luotettava ja kaikin puolin kiltti mies. Unohdanko intohimon ja tyydyn turvalliseen... ?

ap

Vierailija
7/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä unohda intohimoa. Jos nykyinen ei sitä osaa järkätä parisuhteeseenne, järkkää sinä. Jos parisuhde on muuten kunnos, en suosittele lähhteä hakemaan vain hetken huumaa. Kyl naisetki voi sitä inhtohimoa tuoda parishteeseen, joka on vähän "tylsistynyt"

:-) kyl se siitä :-)

Vierailija
8/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen intohimojen perässä juokseva tulisielu, mutta vasta viime aikoina olen alkanut ymmärtämään kuinka onnekas olen että mieheni ei juo eikä petä. En nyt väitä että a:n ehdokas näin tekisi, mutta harvassa ovat miehet jotka ovat OIKEASTI kilttejä eivätkä käyttäydy kuin idiootit. :/

Vierailija
9/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli kamala empatiakyvytön luuseripaska.

Tiedän, millaista sellaisen kanssa on. Nykyinen ei ole sellainen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi