Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää,pelkään jatkuvasti jotain vakavaa sairautta.

Vierailija
18.01.2006 |

Pienimmästäkin oireesta olen syöpäosastolla tai HIV-jutussa ja kuolemassa. =( Mä en jaksais enää tätä. Mä olen varma että jossain on joku, eplkään melkein päivittäin, ja tutkin kaikenlaisia patteja tms. Olen jo alkanut epäillä lääkärin tutkimia pattejakn, ettei tutkinut tarpeeksi tarkkaan kun kävin yksityisellä (3 erillä) ja kun ei ole vakuutusta...Voi luoja. Apua?

Psykologille tms varmaan pitäis men, mutta olen niiiin huono puhumaan asoistani kenellekkään, ja vielä totuudenmukaisesti :( siis pelkään jotenkin et mut leimataan heikoksi tms... :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeviikolla olin varma, että on melanooma ja nyt on vuorossa mahasyöpä.. Tää on ihan kamalaa.

Vierailija
2/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan ettei kukaan ymmärrä, kiva nähdä että täällä on joku muukin:)

Ei psykologi siihen oikeestaan auta, olen käynyt säännöllisesti, mutta ainoa apu mitä se antaa, on opastus käsittelemään niitä kauhutunteita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans muuten tällä kertaa mahasyöpä epäily, sitten oon vielä siihen lisäksi ajatellu et on varmaan levinnykin joka puolelle..

Vierailija
4/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmetä näin... " Kiva" kuulla et on muitakin. Ei kait sit oo oikeita ongelmia, kun ehtii näitä vatvoa... :( Hitsi, tähän ei juuri auta e et yrittää puhua järkeä, eikä edes sekään et se tän palstan näkijäkin sanoi et vakavaa terveydellistä ei oo näkyvissä, kuinka alas sitä vajoaakaan :(

ap

Vierailija
5/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä pohjalla jotain " oikeaa" oiretta mistä sitten säikähdätte kuoliaaksi, ainakin melkein??? Esim pattia jossain tms. Mulla on ollut, et sellain tavallaan säikähdän aiheesta, mut kun tuntuu ettei enää tunnista oikeita oireita keksityistä, esim missä määrin väsymys on normaalia ja milloin oire?

Vierailija
6/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaattiset asiat järkyttää, ja se oireilee esim. näin!

Vierailija
7/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologin kanssa on sitten helpompi opetella tunnistamaan pelkojensa järjettömyys kun on ensin pää kunnossa niin, että pystyy ajattelemaan selkeästi.

Vierailija
8/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätä särkee, se on tiettyyn rajaan asti normaalia, sitten kun se menee kovemmaksi se on mielestäni aivosyöpä.

Kun mahassani nyt on jotain,(palleatyrä,refluksitauti) pelkään niiden olevan mahasyöpä.

Kun kilpirauhas oireeni on, pelkään niiden olevan vakavaa..

Kun sydän hakkaa ja tulee rytmihäiriöitä, pelkään niiden olevan sydänkohtaus.

Näin minulla on ollu melkein aina.

En etsi itsestäni pahkuroita tai muuta vastaavaa..Säikähdän ja ylireagoin kun oire ilmaantuu.

T.5

Vierailija
9/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.12

Vierailija
10/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on näiden " oireiden" takia mm. kuvattu pää, tähystetty mahalaukku, tähystetty paksusuolix2, tutkittu luomia, palpoitu mahaa... Enää en ilkeäisi mennä lääkärille. Tämä pelko alkoi lapsen syntymän jälkeen. Välillä parempia kausia ja välillä tarkkailen itseäni jatkuvasti (etsin mahdollisia patteja yms.)

Vierailija
11/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut pitkittyneessä flunssassa ja poskiontelotulehduksessa joka vie voimat. Ja ajattelen, että taustalla on jokin vakava sairaus.

Terapia auttaa, mutta sitten voi tulla taas pahempia tarkkailun jaksoja.

Vierailija
12/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsesta asti pelännyt kotonani olevia " murhaajia" yms. Näin aikuis iällä pelot ilmenevät sairaudenpelkoina. Tällä hetkellä minúlla taitaa olla ALS. Se meni jo ohikin mutta sitten luin aiheesta artikkelin ja aloin oireilemaan. Kun kuvittelen että puheeni puuroutuu, se todella puuroutuu! Minulla tämä pahin vaihe alkoi toisen lapseni syntymän jälkeen ja siihen samaan minulle erittäin läheinen nuori ihminen kuoli ennalta arvaamattomasti äkkiä! Lääkäriin en mene koska en halua kuulla tulosta kuoleman vakavasta taudista! Ai niin ja melanoomasta kun luin täältä, olin myös varma että minulla on se. Minulle asia on niin todellinen, että jouduin lopettamaan sairaanhoitajan opinnot, kun sairastin kaikki taudit josta luimme.

Vierailija
13/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että pelko aiheuttaa sairauksia. Samoin uskon että elämänhalu ja positiivisuus auttaa parantumaan vakavistakin sairauksista. Kun pohdit sairauksia ja elät negatiivisissa tunnelmissa olet kuin tunkkaisen, likaisen saastepilven peitossa joka edesauttaa sairauksien syntymistä. Päästä irti peloistasi! Anna elämän kantaa sinua ja opi nauttimaan hetkstä.

Vierailija
14/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja olen todellakin harkinnut ammatinvaihtoa.

t.15

Vierailija
15/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettaisiin vaikka sähköpostiosotteita niin voitaisiin vaihdella ajatuksia niin ettei muut kommentoi niitä??

Vierailija
16/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti pelkään syöpää, joka päivä etsin itsestäni patteja.. Tämä alkoi kun mummoni kuoli syöpään. Joskus tuntuu et saan ihan just paniikkikohtauksen ja tulee kuuma yms, heti kun alan miettiä esim.juuri syöpää! T.hulluksi tuleva.

Vierailija
17/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi laittaa mailia osotteeseen julia80@jippii.fi :)

T:5

Vierailija
19/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Yahoo Groups tai vastaavaan, jossa voisi vaihdella ajatuksia suljetusti? Itse en osaa sellaista perustaa mutta ajatustenvaihtoa kaivataan täälläkin. T. Se joka lapsesta asti pelännyt murhaajia =) en muista numeroa.

Vierailija
20/27 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksinolon kanssa pelkoa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän