Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen puolustusvoimain komentaja Lauri Sutela kutsuu Tarja Halosta maanpetturiksi!

Vierailija
18.01.2006 |

" Olen kauhulla kuunnellut suunnitelmia, että meilläkin ollaan valmistautumassa henkilömiinoista luopumiseen. Se olisi anteeksiantamaton virhe. On esitetty rahamääriä, joilla miinat voitaisiin korvata. Kukaan ei ole kuitenkaan pystynyt minulle kertomaan, mikä on se korvaava väline tai menetelmä. Suomalaisessa maastossa ei mikään korvaa miinaa. Se on halpa, tehokas ja pakottaa maahantunkeutujan varomaan jokaista askeltaan.

Meillä ei viime sodissa tullut siviilitappioita omista miinoitteistamme eikä menetelmämme tuntien tule vastakaan. Koko miinakysymystä tarkastellaan tunteenomaisesti näyttämällä kuvia afrikkalaisista jalkapuolista lapsista. Henkilömiinoista luopuminen vie tehon myös panssarimiinoitteistamme ja hävitteistämme. Näin me luovumme tehokkaimmasta ja halvimmasta aseestamme. Ne, jotka ajavat miinojen käytöstä luopumista ovat silottamassa tietä viholliselle. Minun kielenkäytössäni sitä kutsutaan maanpetturuudeksi."

Matti Lukkari: Lauri Sutela - Puolustusvoimain komentaja, s.285, ISBN 951-1-12955-4 2003 Otava.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen halusi kiirehtiä ja luopua maamiinoista jo vuonna 2006! Miksi? Siksikö, että Putin voisi vain tulla ja kävellä sisään.

Ymmärtäkää, että äärisosialisti Halonen on Suomelle hyvin vaarallinen ylipäällikkö. Hän ei ole meidän puolella hän on kansaa vastaan!

Ymmärrättekö!

Vierailija
2/3 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niin monta ihmistä tästä valtakunnan sosialistisakista johon Tarjakin kuuluu että uskallan sanoa että he pitävät aina ja vain omaa puoltaan, heille kuuluu kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta, mikä olisi harvaan asutulle pienen armeijan maalle halvempi ja tehokkaampi puolustus kun miinoittaminen.