Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa työhakemuksessa please..
18.01.2006 |
Tässä ehkä hieman tyhmäkin kysymys...
Haen paikkaa lasten sairaanhoitajana ja pähkäilen sitä, että laitanko liitteeksi todistukset nuorena (siis jo yläasteella!) suoritetuista MLL:n lastenkaitsijakurssista ja Tukioppilaskoulutuksesta? Onko turhaa/hassua? Kertovathan ne tietty kiinnostuksesta alaan jo silloin, mutta onhan siitä jo valovuosia...
Kiitos kommenteista.
Vielä kun saisi aloitettua tämän jotenkin fiksusti.. ;))
Pää tyhjenee täysin ajatuksista, kun pitää tehdä jotain näin virallista..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis jos sulla on jotain uudempaakin näyttöä.
Käskettiinkö laittaa todistukset liitteeksi vai riittäisikö CV?