Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä kuinka voisin yllättää äidin 50-vuotispäivänään.

Vierailija
18.01.2006 |

Vietämme juhlia omalla porukalla mökillä (vuokrattu) ja kaikenlaiset ideat on tervetulleita. Miten voitaisiin äiti yllättää jollain kivalla tavalla? Jotain sellaista, johon ei tarvitsisi ulkopuolisia kutsua vaan jonka voisi toteuttaa oman porukan kesken. Olen miettinyt pääni puhki eikä mieleeni oikein tule mitään. Kiva olisi kuitenkin jotain keksiä kun äiti itse tuon mökin hommasi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin kerrot muutamia tapahtumia tms ja lopulta paljastat että kaikki tuo tapahtui 50v sitten äitisi syntymäpäivänä.

Vierailija
2/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huudat PÖÖ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kertovat tietysti äitisi elämäkerran. Mä olin yksillä 30v-synttäreillä, ja siellä esiintyi V-P Lehto, joka oli taustatietojen perusteella tehnyt tosi hauskan kronikan päivänsankarista ja hänen lähipiiristään.

Vierailija
4/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tee itse hänelle joku lahja alusta loppuun asti.

Vierailija
5/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kivaa lähteä vaikka Lontooseen, jonkun oman lapsen tai lastenlapsen kanssa, saada omenapuita, tai kausikortti jonnekin, tai öljymaalauskurssi. Minulla on 4 vuotias poika, enkä pidä itseäni vanhana, eli mitä vähemmän tästä iästä muistuttaa, sen parempi.

Vierailija
6/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. saunomisen yhteydessä jalkahoitoa, ihania tuotteita ihon kuorintaan, kasvonaamio jne. Saunomisen jälkeen ihanat voiteet ja ehkä uusi tuoksukin. Aika moni nainen pitäisi, mieti sopisiko sinun äidillesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän