Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex-miehen uusi kantaa lapsellemme vanhoja vaatteita!

Vierailija
18.01.2006 |

Erosimme kesällä mihen kanssa mun aloitteesta. 2kk tämän jälkeen hän löysi uuden " tyttöystävän" ja muutivat yhteen, nainen on mua 20 vuottaVANHEMPI!!

No, kuitenkin mies irtisanoutui työttömäksi eron jälkeen eikä ole maksanut senttiäkään elareita vedoten työttömyyteensä. Nyt tämä uusi nainen on alkanut kantamaan alle3-v tytöllemme vanhoja kirpparivaatteita jotka ovat poikkeuksetta liian isoa, poikamaisia, kuluneita ja osa rikkinäisiä!!

Minä taas tykkään pukea ainokaiseni siististi, uutena ostan kaikki vaikka en älyttömästi rahaa niihin voikaan käyttää. Olen yrittänyt kiltisti sanoa, että emme tarvitse heiltä sellaisia vaatteita, mutta edes pieni rahallinen apu tulisi tarpeeseen...

Miten te toimisitte ko tilanteessa?!?!

En todellakaan halua enää mitään rumia vaatteita kaapin perälle joita en koskaan likan päälle laita, enkä halua ainakaan että tämä uusi äitipuoli niitä kantaa... Enkä haluaisi edes niitä elareita ruikuttaa, eikö miehellä pitäis olla sen verran järkeä että itse maksais, kun kerran on sovittu paperilla niin....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparivaatteethan voit aina pakata ja lähettää ne heille takaisin. Ja kun tuovat tyttöä niin sano, että ootappa hetki ja taas kasaat kirppari kamppeet niille mukaan...

Vierailija
2/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkun sanot vaan, ettet tuommoisia rääsyjä lapsellesi huoli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että pelkäät vaikka vanhoista vaatteista tarttuvia sienitauteja ja et siksi enää uskalla ottaa sellaisia vastaan. Tai pelkäät jotain muita tauteja (loiset, tubi whatever)

Vierailija
4/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota elatusturvaan yhteyttä, niin saat minimielatusmaksun kunnalta, joka sitten peritään mieheltäsi palkasta, jos joskus työllistyy.

Vierailija
5/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa väärinkäsitys asiallisesti.

Vierailija
6/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ette ehdottaisi sellaista jos olisitte nähneet ne vaatteet...=)

Sellaistakin yritin ehdottaa, että he pitäisivät ne vaatteet siellä " varavaatteina" , mutta taas oli sunnuntaina kassissa läjä niitä. Ja mikä mua suuresti ärsytti niin tytön pukilta saama gollegepuku oli unohtunut kuulemma " pesukoneeseen" ... Näin on käynyt pari kertaa ennenkin ja tulleet takaisin kun aikani jaksan soitella!!!

Pakko kai tästä on soskuun soitella vaikka tiedän että ex-mies siitä pulttia ottaakin...=/

Vierailija
7/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaa toimintaa mieheltäsi jos jo on hankkinut uuden joka jo tyrkyttelee sulle vaatteita! 2kk!!!!

Vierailija
8/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä välttyisit ainakin siltä, että jotain omia kivoja vaatteitasi jää isän luo.

Meillä ongelma on ihan päivastainen: äidiltä tulee aina likaiset, liian isot ja risaiset vaatteet lasten päällä tapaamisille, ja huutoa seuraa, jos olemme uskaltautuneet pesemään suorastaan paskaisia vaatteita lasten meillä ollessa. Vaihtovaatteista ei tietoakaan, joten joudumme ostamaan kaiken itse.

Asian vierestä, mutta en voi ymmärtää, miksi esim. miehen exä ostaa lapsille aina liian isoja vaatteita. Esim. talvitakit, ulkohousut ym. menevät jo talven aikana käyttökelvottomiksi, kun ovat pinttyneet likaiset ja kuluvat likaisina helposti, joten ovat isoja edelleen poisheitettäessä. Ja lapsilla ei ikinä sopivaa yllä.

Vierailija
9/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti kyllä itsetunnolle, vaikka itse erota halusinkin!!!!

Mutta mies on sarjassa " moniongelmainen" että kaipa hän kaipasi " keinoemoa" kun yksin on ikävä olla!!!!

Jospa siis kokeilisi sitä että laittaisi lapselle muutaman kerran vain noita uuden naisen tuomia vaatteita, niin huomaisivat että koko 120cm ei oikein sovi normaalisti 90senttisiä käyttävälle...

Vierailija
10/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 24vuotias

ex mies 30 vuotias

ja tämä uusi ätipuoli 45 eli saman ikäinen kun oma äitini!!!! Eli tytöllä on saman ikäinen äitipuoli ja mummu!!!!!!

ap siis asialla

Vierailija
11/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eronnut ja jo uudestaan aviossa, ex-puolisosi ja lapsesi ovat jääneet entiselle kotipaikkakunnalle. Itse muutat 200km päähän. 15v poikasi on tulossa kotipaikkakunnallesi konserttiin kahden samanikäisen kaverinsa kanssa. Konsertti päättyy niin myöhään, että junaa/bussia ei enää kulje poikien kotipaikkakunnalle. Itse olet lähdössä aamulla klo 5.00 etelänmatkalle uuden puolisosi kanssa. Mitä teet?

Vierailija
12/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä 24vuotias

ex mies 30 vuotias

ja tämä uusi ätipuoli 45 eli saman ikäinen kun oma äitini!!!! Eli tytöllä on saman ikäinen äitipuoli ja mummu!!!!!!

ap siis asialla

Vierailija
13/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä, vaan pitää keksiä jotain ihme " lempinimiä" /lyhenteitä

Vierailija
14/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet eronnut ja jo uudestaan aviossa, ex-puolisosi ja lapsesi ovat jääneet entiselle kotipaikkakunnalle. Itse muutat 200km päähän. 15v poikasi on tulossa kotipaikkakunnallesi konserttiin kahden samanikäisen kaverinsa kanssa. Konsertti päättyy niin myöhään, että junaa/bussia ei enää kulje poikien kotipaikkakunnalle. Itse olet lähdössä aamulla klo 5.00 etelänmatkalle uuden puolisosi kanssa. Mitä teet?

Tämä tilanne ei koskaan kävisi minun suhteeni koska en koskaan jättäisi lastani!!!!!

Mutta miten tämä liittyy 2-vuotiaaseen ja vanhoihin kuluneihin vaatteihin?!?!?!