Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kadonnut, mist saan tietoa onko putkassa tai sairaalassa?

Vierailija
25.04.2013 |

Poliisilla ei ole muuta päivystysnumeroon kun hätänumero..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se juoppo!

Vierailija
2/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos miehellä menee huonosti ja on vaikeaa, niin ainoa, ja tietty oikea, neuvo on erota? Ehkäpä mies on oikeasti niin sekaisin ja masentunut, ettei nykyisessä kunnossa kykene ajattelemaan muiden tunteita? Sitä kutsutaan sairastumiseksi. Ja siihen on saatavilla hoitoa. Kovassa ahdingossa ihminen turvautuu äärimmäisyyksiin. Tässä tapauksessa ei onneksi kukaan päässyt hengestään. Eli toivoa vielä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itsekeskeisen mielisairaan juopon kanssa seurustelleena neuvon kyllä eroamaan. Jaksaahan sitä aikansa, mutta jos mikään ei muutu vaikka vuodessa, voi itsensä kiduttamisen lopettaa. Vaikka se olisikin sairaus, ei se elämää helpota. Ja niin, sen hullun juopon takana pilkahteli välillä älykäs, hellä ja rakastettava mies.

Ihanaa, kun nyt on tavallinen tylsä elämä, pidän siitä vaikka totuttelemista oli, kun oli tottunut tunteiden vuoristorataan ja nopeisiin käännöksiin.

Vierailija
4/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin niin kadota, just tuolleen kuin aloittajan ukko on tehnyt. Möllöttää jonkin aikaa jossain, antaa kaiken vaan olla - ja sitten kun pää olisi taas jossain kuosissa, tulla takaisin.

Mutta ei... mä puren hammasta, hoidan nämä työt, menen kotiin, teen ruokaa, käyn kenties kävelyllä (jos sade loppuu) ja huomenna herään viikonloppuun. Joskus vielä häivyn, otan lomaa elämästäni. 

Muuttuisikohan joku? Pääsisiköhän sitä itseään karkuun?

Vierailija
5/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ota putkasta yhteyttä, itse asiassa itse kun olen pari kertaa soittanut on vastaaja ollut aika epäystävällinen/tympeä. Toivottavasti miehesi löytyy, paikallisen putkan numero löytyy yleinsä googlettamalla. Kertovat kyllä puolisolle jos miehesi siellä on.

Vierailija
6/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS ja KOPS! Tenukeppi kateissa.

Vierailija
7/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeeta, jo ssuomalaisella miehellä ei ole muuta osoitetta kuin sairaala tai putka, jos on poissa kotoa.....

Vierailija
8/33 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut kauan kateissa? Onko tapana kadota johonkin/joutua putkaan? Varmaan lähisairaaloista voit kysellä, tosin yleensä lähiomaiselle ilmoitetaan heti jos jotain on käynyt...

Vierailija
9/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että ilmoittavatko putkassa? Miehellä napsahti päässä kun kuuli lomautusuhasta ja lähti eilen 150 km päähän. Juonut nyt kolme päivää putkeen. Päivällä tuli outo viesti ja nyt ei ole enää yhteyttä. Veljelleen oli eilen sekoja puhunut jostain venäläisistä. Meillä on yhteinen tili, näkyykö korttimaksut samantien? Varauksia oli mutta ei kellon aikoja eikä paikkoja.

Vierailija
10/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ilmoittavatko putkasta, ehkä ei. Oletko kysellyt tuttavilta, ystäviltä, sukulaisilta ym? Mulla ainakin korttimaksut näkyvät noin päivän viiveellä. Ymmärrän huolesi ja varmasti raskasta kun ei tiedä missä menee.. Tsemppiä kovasti.

Vierailija
11/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kolme yötä tässä on valvottu ja kaikki kyselty. Huomenna lähden kyseiseen kaupunkiin etsimään miestäni. Kaikki on nyt muuttunut, mennyt pilalle, tuhottu, koko avioliitto.

Vierailija
12/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tililtä kannattaa siirtää ylimääräiset rahat johonkin toiselle tilille...

Vierailija
13/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsivät jo ja jätin seurantarahaa..

Vierailija
14/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siirsin..

Vierailija
15/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät miehen ja annat kuulla kunniansa. Raskasta varmasti ja ymmärrän kyllä tuollaisessa tilanteessa ettei suhteen korjaaminen enää välttämättä onnistu. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää :)

Vierailija
16/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttimaksut ei näy samantien. Toi varaus vaan näkyy, ja sekin vain kun ostettu jostain sellaisesta paikasta jossa varaus otetaan. Eli mies on voinut vinguttaa korttia vaikka kuinka paljon, ja se saattaa näkyä vasta muutaman päivän päästä. Jos kyseessä ei ole visa electron, silloin kaikki varaukset näkyy heti.

Onko miehestäsi mitään havaintoja? Onko puhelin päällä, onko kukaan nähnyt. Voit tehdä katoamis ilmoituksen.

Sairaalasta varmaan olisi soiteltu.

Vierailija
17/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita 112:een kadonneesta puolisosta. Sen he ottavat vastaan ja jos on tiedot kirjattu jonnekin putkaan tai sairaalaan, saattavat jopa ilmoittaa, ellei mies kiellä.

Tuonne auttavaan puhelimeenkin voit soittaa. Ehkä siellä osataan jotain sanoa. Auki vielä vartin. Pitäisi mennä normaaliin puheluhintaan.

01019-0071

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?OpenDocument〈=FI

Vierailija
18/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellimaksu ainakin näkyy, olen joskus joutunu vastaavassa tilanteessa seuraamaan ukkoani ja silloin tiesin missä se yöpyi.

Vierailija
19/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi mennä noin sekaisin LOMAUTUSUHASTA? Sehän on vasta uhka ja työpaikkakin säilyy... toki ei silloin jos ilmoittamattaon pois pitkään. Taitaa olla taustalla muutakin mt-ongelmaa? Jos on, niin kyllä poliisikin reagoi jo tässä vaiheessa. Ilmoita hätänumeroon.

Ehkä parempi että näin kävi, pääset siirtymään eteenpäin?

Vierailija
20/33 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä takana muutakin, mutta lomautusuhka oli se viimeinen niitti. Parisuhteessa luulin asioiden olevan hyvin, mutta ei sitten ilm.ollutkaan. Yöllä laittoi viestin eli on hengissä. Puhumaan ei suostunut. Taisi tämä liitto olla sitten tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi