Minkä lajin urheilijoilla on mielestäsi paras kroppa?
Itseäni lämmittää aina tennispelaajat, ovat jotenkin niin kovassa kunnossa kaikin tavoin :)
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:12"]
Pitkän matkan juoksijat. Näin kerran sellaisen luonnehdinnan, että ovat kuin pitkään riiputettuja loimulohia :P.
[/quote]
Tässä kysytiin paraasta kroppaa!
Btw, ne näyttää sitlä kuin olisivat treenin sijasta näppäilleet tietokonetta.
[/quote]Niin kysyttiin, ja minä vastasin kysymykseen. Aloituksessa ei sanottu, että pitkän matkan juoksijoita ei saa mainita. Siinä pyydettiin henkilökohtaista mielipidettä. Pitäisiköhän sinun opetella luetunymmärtämistä?
Miehet: jalkapallo tai uinti, naiset; jalkapallo tai lentopallo tai voimistelu
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:59"]
Minusta uimareilla on ihan ihmeellinen kroppa, hartiat leveät ja muu kroppa kuin ajokoiralla.
[/quote]
Miten ajokoiran kroppa kuvaa uimarin kroppaa?
Tuossa yksi esimerkki uimarin kropasta, Micheal Phelps:
Pöljä kysymys. Oikea vastaus on rugby, tietty.
Rantalentis. Eiköhän siihen lajiin valikoidu hyvät kropat.
Kamppailulajeja harrastavissa miehissä on jotain erikoista x-factoria muhun. En tiedä miksi, mutta vain pari olen tuntenut ja kumpaankin hurahtanut aivan totaalisesti.
Paras kroppa on siis heillä, pikajuoksijoilla ja jalkapalloilijoilla. Naisurheilijoihin en ota kantaa, mun mielestä kaikilla naishuippu-urheilijoilla on nätti kroppa.
Kyllä miesuimarit ovat sieltä parhaimmasta päästä, ah! Pienet, tiukat pyllyt, timmi vatsa, upeat ylävartalolihakset, hartiat, käsivarret, mmm...
Naisuimarit ovat valitettavasti epäsuhtaisan näköisiä täsmälleen samasta syystä - aivan liian leveät hartiat naiseksi.
100m pikajuoksijat saa täältä äänen.
Mitä miehiin tulee, niin kukaan ei ole vielä maininnut sitä parasta, ehkä siksi, että se ei ole lajina niin seurattu. Mutta miesvoimistelijat, jösses! Sopusuhtaisia ja voimakkaita, ihan täydellistä silmänruokaa :))
Telinevoimistelijat! Siis miehillä. Mitkä käsilihakset voi kuola :P~
Mun mielestä pitkän matkan juoksijat ovat säälittävän pikkuisia ruipeloita, mutta kullekin omansa.
Mäkin lähtisin rugbyn pelaajista liikenteeseen, jenkkifudis puolustuksen linjamiehet ja uimaritkin nippanappa.
Naisurheilijoilla ei ole hyvää kroppaa, liian lihaksikkaita.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 01:42"]
Mitä miehiin tulee, niin kukaan ei ole vielä maininnut sitä parasta, ehkä siksi, että se ei ole lajina niin seurattu. Mutta miesvoimistelijat, jösses! Sopusuhtaisia ja voimakkaita, ihan täydellistä silmänruokaa :))[/quote]
Tiedätkös, olin ihan vähällä mainita myös miesvoimistelijat! :D Mutta jotenkin... heillä nuo käsivarsilihakset ovat jo ihan törkeen isoja... kun katselee varsinkin renkailla, rekillä ja hevosella... silmääni miellyttävät melkein enemmän ne, jotka ovat keskittyneet permantoon ja hyppyyn.
Siltikin nuo uímarit, mmm... Joona Puhakka uimahypyissä oli sitä paitsi ihan mieletön hottis upean uransa aikana!! :o Nyt tietysti vähän tullut painoa lisää aktiivi-uran loputtua muttei paha edelleenkään... ;)
Nro 15
Kyllä mä sanon, että kymmenottelijoilla. Ovat sopusuhtaisia, normaalin näköisiä miehiä.
mä tykkään jääkiekkoilijoista, ne on niin miehekkäitä kun hiukset hiessä kypärän alla....... siis oikeasti kun joskus kamera näyttää niin läheltä ja jos hieman pidemmät hiukset niin sellainen hiuspätkä liimautuneena. ne on varmaan aika voimakkaita kun kantaa ne kamat itsellään luistaessa. sitten myös tykkään kovasti mieskaunoluistelijoista.siellä täytyy olla paitsi fyysisesti hyvin vahva tekemään niitä hyppyjä puhtaasti myös tarvitsee olla artistisuutta luoda tunne esitykseensä. mutta kaikki urheilijat on söpöjä:)
Hiihtäjillä on mielestäni paras kroppa, sekä miehissä että naisissa. Hiihtäjät ovat rasvattomia ja voimakkaita, mutta eivät kuitenkaan mitään lihaskimppuja. Eikä mikään lihasryhmä ole mitenkään ylikorostunut, vaan tasaista terästä päästä varpaisiin. Nautin kovasti myös siitä, että kestävyyskunto on aivan omaa luokkaansa ;)
Täältäkin ääni uimareille. Ovat luonnossa vielä parempia kuin kuvissa.
Ihan ehdottomasti nyrkkeilijöillä. Jänteviä, ketteriä ja sopusuhtaisia.
Vaikka muuten en ollenkaan pidä lajista.
Kiekonheittäjät on usein aika upeita. Ainakin useimmat ulkomaiset huippuheittäjät.
Naisilla tanssijat ja miehillä pikajuoksijat.