Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villahaalareista, mielipiteitä

18.01.2006 |

Onko teistä Ruskovillan villahaalari yhtä lämmin/lämpimämpi kuin muut, vaikka onkin niin ohut? Meillä on tytöllä Ruskovillan haalari, koko 70 menee vielä 1-vuotiaanakin vaikka iso tyttö, ja lisäksi on Kivat-haalari joka on kokoa 90 ja väljä ja huomattavasti paksumpi. Kun minä olen ollut siinä ajatuksessa että ovat yhtä lämpimiä, mutta nyt minulle on sanottu muuta. Mikä on teidän kokemus asiasta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Jos se käytössäsi oleva RV-haalari on terällinen ja ohutta villaa, se varmaankin on Kivat-haalaria kylmempi. Nyt en puhu sikäli kokemuksella, että meillä ei ole koskaan ollut Kivat-villahaalareita käytössä. Se on mielestäni liian iso ja säkkimäinen hoikille lapsillemme. Mutta asiaan :) Kun ostin 1,5-v. lapselle uutta RV-haalaria, myyjä kehotti ottamaan sen terättömän ja paksumman (joustoneuleesta tehdyn) RV-villahaalarin, koska se ohuempi oli paremminkin vaunuilukäyttöön. Näissä paksummissa haalareissa ei ole vielä tullut liian kylmää keliä vastaan. Se ohuempi terällinen villahaalari meillä oli siis käytössä silloin, kun lapsi oli rattaissa tai kun ulkona ei ollut ihan hirmuisen kylmä ja siihen käyttöön se oli ihan erinomainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla