Aamuvirkkuja vauvoja!!
Huomenta!!!
Kohtalontovereita etsin....
Onko muita aamuvirkkuja vauvoja? Mihin aikaan teillä herätään? Entä monelta illalla käydään nukkumaan?Mitenkäs päiväunet nukutaan?
Meillä reilut 4kk tytteli, joka on osottautunut aamuvirkuksi ;) Meillä nukahdetaan yöunille 19.30-21.00 välillä, yleensä kuitenkin jo kahdeksaan mennessä. Yöllä syödään 1-2kertaa, yleensä kerran 3-4 maissa.Aamulla halutaan jo herätä 06.00 :( Joskus onnistun tissillä taltuttamaan vielä hetkeksi 15min-1h. Päiväunia nukutaan pätkissä 45min-1h, ensimmäiset jo 8-9 maissa, seuraavat puolenpäivän aikoihin, kolmannet iltapäivästä ja joskus yhdet vielä 16-18 välillä.
Olen yrittänyt välillä valvottaa vauvaa iltaisin hiukan pidempään, mutta herää silti aikaisin...
Mieluummin silti itsekin menen ajoissa nukkumaan, mutta hiukan pidempään olisi mukava nukkua ;))
t.hope-a ja typy 4kk risat
Kommentit (2)
Meillä myös ollaan nyt aamuvirkkuja! Nyt kun yöt on TOIVOTTAVASTI opittu nukkumaan, niin meillä yöunille mennään 20-22 ja aamulla herätään (riippuu miten on herännyt yöllä syömään) 5-6 välillä syömään ja tästä unta sitten vielä 1-1,5h. Sopii mulle, kun reilut kaks kuukautta valvoin joko puol kolmeen suoraan tytön kanssa, tai aamuyöst parituntia jos tyttö suostui nukkumaan!
Mielellään aamulla kyllä nukkus pidempään, mutta jos vaihtoehdot on iltavalvominen tai aamuvalvominen, niin nousen vaikka kuudelta!
Hertta ja Anni 2,5 kk
on alusta saakka ollut aamuvikku vauva. aluksi meni nukkumaan jo seitsemältä ja nykyisinkin jo kahdeksalta ja nousee kukkumaan joka aamu kuuden ja puoli seisemän välillä. Onneksi mies nousee samaan aikaan, jolloin minä saan nukkua tunnin pidempään.
päiväunetkin on aina olleet lyhyitä 1/2 tunnista tuntiin ja nykyisin niitäkin pätkiä on vain kahdet.