Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumeilevat laihduttajat / Laihduttavat kuumeilijat ?

17.01.2006 |

Onko meitä montakin, jotka samanaikaisesti haaveilevat sekä ampiaisvyötäröstä, -että rantapallomahasta? No, ehkä tuo oli aika karrikoitua, mutta tiedättehän, mitä tarkoitan...

Mulla on edellisistä raskauksista jäänyt ikävästi " muistoja" (siis raskausarpien ja roikkuvan rintavarustuksen lisäksi ), ja niitä yritän tässä kovasti karistella, koska jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin uusi raskaus toisi mukanaan ainakin parikymmentä kiloa... vähintään.

Toisaalta tuntuu turhauttavalta edes yrittää laihdutusta, koska sitten vauvan jälkeen saisi TAAS aloittaa alusta... siis jos meille enää edes vauvoja suodaan. Ehkä tavoitteena pitäisikin olla mahdollisimman terve ja energinen ja hyväkuntoinen, ei kiloista nin väliä.

Miten te muut, käyttekö esim. painonvartijoissa tms? Huolestuttaako mahdollinen tuleva painon nousu? Vai onko teillä kenties jo strategiat valmiina painonhallintaan raskauden aikana?

Kyselee, chicky; pehmeä ja pullea

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on menossa " pienoinen" kiinteytymis vaihe. Olis kiva mahtua noihin vaatteisiin ,jotka on joko pesussa mennyt jostain kumman syystä kasaan tai vaatekaappi on jatkuvan kosteuden alttiina...

Mulla ei oo vielä omia lapsia, niitä kyllä toivotaan ja kovaa! En tiä kiu niitä kiloja itelle kertyy ku masu kasvaa (toivottavasti joskus), mut todennäkösesti paljon. On vähän sen luontonen, et niitä tulee suht helposti... On kyllä tullu mietittyä, et onko mitään järkeä pistää itteään timmiin, kun sit " rupsahtaa" (huono sanan valinta, tiedän! En keksinyt muuta...), mut aattelin, et ois helpompi päästä sit niihin mittoihin takas. Lihas muistaa kuitenki aika hyvin ja palautuu suht koht nopeesti " normaaliks" . Näin olen kuullut. Pistin tossa aiemmin vähän kyselyä liipaten tätä aihetta..

Ite kyllä aion jatkaa kuntoilua niin kauan kovaa, kunnes joku alkaa kasvaa masussa. Sitten täytyy katsoa uudestaan, riippuen siitä mitä kaikkea voi ja saa tehdä...

Vierailija
2/3 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä parhaillaan pudotan kiloja edellisestä raskaudesta ja haaveilen seuraavasta :/ Ihan hullua touhua, mutta minkäs mahdan!

Välillä järki sanoo, että nauti nyt kun olet taas hoikka oma itsesi. Voisin ostaa nättejä vaatteita ja käydä vaikka baarissa jne. Mutta toisaalta...

Lupan pyhästi olla keräämättä liikakiloja, jos satun raskaaksi tulemaan. Mutta kokemuksesta tiedän, että raskauden aikana olen ihan toinen ihminen ja yleensä vähät välitän mitä suuhuni laitan. Ja vuoden kuluttua olen taas pyöreää äitityyppiä ja aloittelen painonpudotusta. *huoh*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aika paljon salilla ja harrastan liikuntaa, plus katon mitä syön. Oon ollut aina (siis ihan lapsesta saakka) tosi aktiivinen liikkuun ja sen takia tavallaan kauhistuttaa se, että lihoisin paljon odottaessani. Toivon, että olen samanlainen odottaja kuin äippäni aikoinaan. Kasvatti vaan sellasen nätin pallon tohon eteen ja loput ylimääräiset jäi sit synnärille. :)