Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita/ tavaroita/ ominaisuuksia kadehdit muilta, mitä sinulla ei ole?

Vierailija
17.01.2006 |

Ja ketä on nämä ketä kadehdit, ovatko sukulaisia, ystäviä, naapureita vai...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa iloisia, jos teillä on terve puoliso ja lapsia. Minulla ei ole niitä ja joskus kyllä tulee vähän kademieli...

Vierailija
2/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etyksen jälkeenkin. D)Henkisesti terve äiti E)Gradu valmis .. ! Nämäpä tuli näin äkkiseltään mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselemme kyllä jo taloja ja on meillä varaakin mutta inhottaa vielä asua tässä pikkukämpässä...

muuta en juuri kadehdi. paitsi ehkä jos jollakin on hyvä suhde äitiinsä ja isäänsä, minulle omat vanhemmat ovat kuin ketkä tahansa vieraat ihmiset.

Vierailija
4/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit haluaisin ehdottomasti astianpesukoneen.

Vierailija
5/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain olen kateellinen ystävälleni, jolla on iso ihana omakotitalo ja iso tila-auto ja lisäksi kauppakassine uusi pieni auto ja lisäksi heillä on vielä 1-2 muutakin autoa (vaihtelee). Heillä on rahaa tilata pitopalvelusta tarjottavat juhliin ja kaikkea sellaista mitä minä en pysty rahan takia ostamaan.

Tämä on häijy tunne kun se joskus jysähtää tietoisuuteen. Toisaalta heillä on ollut monia murheita joilta minä olen säästynyt, joten ainahan se on niin että kaikki me olemme rikkaita jossain mielessä. Sitä paitsi tykkään ystävästäni kovasti. Joskus vaan kadehdituttaa kauheasti nämä aineelliset hyvät =(

Vierailija
6/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikempaa vyötäröä!

Paksut hiukset mulla onkin, enpä ole aiemmin ajatellut että joku voi kadehtia niitä :). Tulipa hyvä mieli, kiitos!

t. omena-lihava

Vierailija
7/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kadehdin niitä, joilla on iso omakotitalo - haluisin, mutta mies ei halua :((

Ison taulutelkan haluisin, mutten kadehdi niiden omistajia, sillä sellaisen voin käydä kaupasta ostamassa.

Vierailija
8/8 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa omistaa paksut hiukset.

Terv. kateellinen nro 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan