Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko menee että lapsi oppii syömään itse?

Vierailija
17.01.2006 |

Lapsi on 1 v 3 kk ikäinen ja joten kuten osaa syödä itse. Mutta huonoina ja kärsimättöminä äitinä ja isinä ollaan katsottu helpommaksi(?) ja nopeammaksi syöttää - paha virhe, tiedän. Kauanko menisi, että lapsi oppisi syömään itse? Siis jos ei antaisi periksi vaan sietäisi sitä sotkua yms. Kun lapsi itsekin mieluummin antaisi isän tai äidin syöttää, kun se ei osaa itse vielä kovin hyvin syödä. Vinkkejä! Helpommallahan sitä pitemmän päälle pääsisi, kun lapsi oppisi syömään itse...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä välillä syötettiin, nyt on ikää 1v4kk ja syö jo loistavasti itse. Ei enää olla poikaa syötetty ollenkaan, eikä sotkuakaan tule kun ihan vahingossa joitain pieniä murusia lentää pöydälle.

Vierailija
2/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö lapset yleensä sormea tai veistä stopparina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sotkuvaihetta kesti tasan kuukauden, tuntui kyllä pidemmältä ajalta. Siitä lähtien syönyt tosi siististi, ja nyt saa joskus jopa vähän auttaa, jos on kiire.

Vierailija
4/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli neiti päätti, ettei saa auttaa. Siitä lähtien on luututtu lattiaa joka ruokailun perään. No, poika oli hitaampi vaan kun en tarkkaan muista..sais varmaan vieläkin syöttää jos vaan ehtis/kehtais (3-vuotiasta)