Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankki ottaa tililtäni joka kuukausi lähes 10€

Vierailija
18.04.2013 |

7,70€ katoaa tililtä pankille joka kk. Peruin nyt kotiin tulevat tiliotteet, automaatilla en käy saldoa katsomassa enkä rahaa nostamassa ja kaikki laskut maksan netissä. En käy ollenkaan pankissa asioimassa paikan päällä. Mistä tuo 7,70€ veloitetaan?? Paljonko muilla menee maksuja?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee Osuuspankilla 5 e kuussa: verkkopankkitunnuksiin ja visa-korttiin. En kuitenkaan aio sieltä vaihtaa pois, kun ei se muualla yhtään ruusuisempaa olisi. Kun tästä opintojen jälkeen rupeaa tienaamaan, niin alkaa op:n bonuksiakin kertyä, millä saa katettua pakollisia maksuja.

Vierailija
22/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän hinta monessa pankissa (mm. S-Pankki) paperiselle tiliotteelle: 10 €/kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän hinta monessa pankissa (mm. S-Pankki) paperiselle tiliotteelle: 10 €/kpl.

Johan ovat taksat! Sitä on näemmä alettu tehdä perinteisillä tiliotteilla bisnestä. Tiedän, verkkopankkitiliote ei maksa mitään, mutta ei yhden tiliotteen tulostaminen ja postittaminen voi maksaa pankille muutamaa euroa enempää. Ja ei ainakaan minun 92-vuotiaalla isoäidilläni ole tietokonetta, saati verkkopankkia.

Vierailija
24/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 2030: et omista mitään ja olet siitä hyvin onnellinen.

Vierailija
25/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hiekkaa pankin lattian matolle.

Vierailija
26/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Sampossa opintolaina ollut jo kohta parikymmentä vuotta eikä se lyhene, ei sitten millään. Olisin maksanut sitä suurella summalla pois silloin kun olin vielä varoissani, mutta ei kelvannut pankille. Tekisi mieli kirota, kun ikuisen velkahelvetin saivat aikaan. Osuuspankkiin otettu velka 2000-luvulla lyhenee tasaiseen tahtiin, eikä Osuuspankki veloita lainanlyhennyksestä, mutta Sampo ottaa 6 euroa kuukaudessa. PRKL

Olet ilmeisen tyhmä.

Vierailija
27/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa, ei ole kuukausi- tai vuosimaksuja, käytössä normaalit pankkipalvelut.

Vierailija
28/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,50 €/kk sis. nettipankki ja Visa-kortti. Säästöpankki.

Vierailija
29/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilit Nordeassa ja s-pankissa eikä kummastakaan mene euroakaan maksuja. Asuntolaina myös Nordeassa. 

Vierailija
30/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosimaksuton 10 000 euron visa myös

Vierailija
31/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tili toisessa EU-maassa (iso maa, suuri pankki) ja maksan debit-kortista+verkkopankista noin 15 euroa kk.

Vierailija
32/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ OP. Maksan bonuksilla. Tällä hetkellä yli 1200€ bonuksia. Täytyy taas laittaa joku vakuutus sinne, jotta saa noita käytettyä. Ei ne pelkkiin palvelumaksuihin kulu.

Vierailija
33/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 euroa, käytössä verkkopankki, visa credit ja debit. s-pankki. Entisessä pankissa meni 4,50 euroa samat palvelut + neljän noston jälkeen Ottomaatilla 1 euro per lisänostot

Sama S-pankissa. Lopetin OP:n tilin, kun alkoi mennä yli vitosen kuussa palvelumaksuihin.

Vierailija
34/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla palkkatili S-pankissa, siihen debit-kortti ja kaikki asiointini hoidan netissä. Nolla euroa.

Erillinen käyttötili (pientä puskuria varten) on Nordeassa, siinäkin debit-kortti ja asiointi netissä. 4,50 /kk.

Vierailija
35/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Sampossa opintolaina ollut jo kohta parikymmentä vuotta eikä se lyhene, ei sitten millään. Olisin maksanut sitä suurella summalla pois silloin kun olin vielä varoissani, mutta ei kelvannut pankille. Tekisi mieli kirota, kun ikuisen velkahelvetin saivat aikaan. Osuuspankkiin otettu velka 2000-luvulla lyhenee tasaiseen tahtiin, eikä Osuuspankki veloita lainanlyhennyksestä, mutta Sampo ottaa 6 euroa kuukaudessa. PRKL

Ennen se kyllä lyheni kun muutti vain summan lyhennyksistä suuremmiksi ja sen 6e maksun sai kikkailtua 3euroon, olikohan kun perui jonkin tiliotteen, paperilaskun, tms. se lukee ehdoissa. En tiedä onnistuuko tänäpäivänä.

Vierailija
36/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole älypuhelinta, niin Nordea ottaa joka kuukausi 4,80 euroa kun käytän heidän palveluitaan kortilla ja läppärillä.

Vierailija
37/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tilit Nordeassa ja s-pankissa eikä kummastakaan mene euroakaan maksuja. Asuntolaina myös Nordeassa. 

Sen lainan vuoksi eivät peri käyttömaksuja.

Vierailija
38/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla pankkia säästät 120e vuodessa.

Vierailija
39/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosimaksuton 10 000 euron visa myös

Tämä on nolo.

Vierailija
40/42 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pankkia. Mulla pankki ottaa 0 euroa/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän