Rumimmat ja ärsyttävimmät lempinimet
Kauheimmat lempinimet pinoon. Eli siis mielestäsi nolo lempinimi mitä käytetään aikuisella ihmisellä hänen omasta tahdostaan.
Voin aloittaa... Nuppu
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:17"]
Paska = Pate
Pertti = Beba
Pentti = Penis
Yörjä on muuten vaan ruma nimi, hy stna, tulee mieleen yrjö. Onko kenenkään nimi oikeasti nykyään enään Yrjö?
[/quote]
Siis onko Paska Paten oikea nimi? :D Beba ja Penis on kyllä upeita lempinimiä! Pertti Beba :D
Haha, täälhän on kauheen paljon lempinimii mitä tulee vastaa/käytettyy päivittäin :D:D anteeks jos ärsytän! =D
T. Yks ellu
Oon nyt vähän pimee, mut muo ei oo koskaa ärsyttäny mitkää lempinimet. Paitsi yksi!! Kimi Räikkösen lempinimi Räkä :)
Mistä nimestä Nuppu on lempinimi? Ihan oikeasti Nuppu nimisiä ihmisiä on varmaan paljon, mutta en tiedä enkä keksi mistä nimestä se voisi olla väännös.
Ja sitten niihin ärsyttäviin lempinimiin:
Ari - arska
Pirjo - pirre
Pentti - pena
Sari - sartsa
Krisse.. (kristian, kristiina, jne)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:17"]
Paska = Pate
Pertti = Beba
Pentti = Penis
Yörjä on muuten vaan ruma nimi, hy stna, tulee mieleen yrjö. Onko kenenkään nimi oikeasti nykyään enään Yrjö?
[/quote]
Olen syntynyt -70 ja meidän luokalla oli ala-asteella Yrjö. Sitä sanottiin Ykäksi.
Pipsa ja Jaska (pimpsa ja paska)
Kale, Pena, Hanski, Sartsa ja Ritu (juoppokööri metsässä)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:28"]
Juhku
[/quote]
Ai niin, ja Parska on toinen kammottava!
Vielä pari hirveetä muistu mieleen: Illu ja Lälly.
Suurin osa lempinimistä ärsyttää! miltei kaikki! aikuiset ihmiset jos vanhempanne ovat teille nimen antaneet miksi sitä ei kunnioiteta vaan väännetään siitä ties mitä, itselläni monen monta lempinimeä ollut ja aina KIELTÄNYT näin sanomasta! Itse pidän nimestäni ja olen ylpeä siitä, vaikka ei yleinen olekkaan ja sekoitetaan usein toiseen. Jenni jenna jonna janni <3: JANNA
Karoliina, Katariina, Karola -Karkki
Risto -Rippe
Hannu -Hanski
Ritva - Ritu
Raimo -Rami tai Rampe
Sebastian - Seba
Tiina -Tintti
Irmeli - Imppu
Timo - Tipi
Marketta - Marke
erikseen sitten näitä muita:
Ranskanbuldoggi - ranskis
Banaani-bansku
Tomaatti -tomsku
Broileri -broisku
Tätä ei taidettu vielä mainita (en ainakaan huomannut):
Jukkis, kun oikea nimi on Jukka. Hirvittävän ruma, ja aivan järjetöntä, että lempinimi on pitempi kuin se oikea kutsumanimi.
Johku
jassu
repa
pera
mara
kale
late
Kaaleppi, Jooseppi... kaikki eppi-lisäkkeiset ihmeviritykset.
Ransu on kanssa kauhea.
Arhippa (en tiedä onko mies vai nainen ja mistä se vääntyy mutta silti)
Late (laiska?)
Unski (taas mies vai nainen??)