Välikausihaalareita tarjouksessa/edullisesi pk-seudulla?!
Hei!
Tajusin juuri, että pakkasten mentyä pojalla pitäisi varmaankin olla välikausihaalari. En ole tajunnut kaupoissa kierrellessäni katsoa sillä silmällä muuta kuin toppahaalareita... mutta löytyykö välikausihaalareita tarjouksista? Mistä?
Haussa olisi niinkin pieni kuin 80 (ehkä 86) cm haalari. Poika on jo päivähoidossa ja osittain myös senkin vuoksi haluaisin " kunnon haalarin" (mitä sitten tarkoittaakin:)).
Kiitos vastauksista!
Kommentit (3)
..eli vielä ei kannata hakeakaan. Ei niitä juuri " kauden alussa" alesta saa - toppapuvut on nyt alessa. Välikausihaalareita kannattaa alesta etsiä taas talven kynnyksellä loppuvuodesta, kun syksykin on takana.
oli viime kauden Reimatecin välikausihaalareita tarjolla. Useitakin kappaleita, mutta Babymallin kokoja 74 ja 80 vain.
Jumbossa haalarit olivat ihan eri paikassa kuin toppahaalarit, eli viimeisimmässä vaatehyllyssä, lelumaailman lähettyvillä (karusellista vasemmalle). Ja Tikkurilassa oli samassa paikassa kuin toppahaalaritkin peräseinällä. Hinta oli mielestäni kummassakin liikkeessä 65 eur. Ja väreinä tosiaan ainakin Tikkurilassa sekä vadelma että muta. Jumbossa saattoi olla vain vadelmaa koossa 80.
Jos nuo ovat lähellä, niin soita ja kysele tarkemmin kokoja (pyydä käymään osastolla asti). Toivottavasti tärppää tai toivottavasti tästä on jollekulle apua, kun itse olen saanut niin monta kertaa apua täältä, enkä useinkaan ole itse pystynyt muita auttamaan :)
Terv. salminakki
Olen Prismassakin usein käynyt, mutta en ole höhlänä tajunnut katsella noita välikausia... mitähän muuta sitä ei tajua kaysella ja kuukauden päästä taas huomaan, ett' " tuollanenkin pitäii varmaan olla" :)
Muitakin vinkkejä vastaanotetaan!