Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatecin kestävyys todellakin huono!

17.01.2006 |

Ostin viime tlavena varastoon reimatecin 80cm puvun jota on nyt käytetty pojalla noin 7-10kk ikäisenä. Poika oppi konttaamaan muutamia viikkoja sitten eikä ole edes kontannut joka päivä pihalla ja lähinnä ulkoleikeissä istuu paikoillaan.

Nyt kuitenkin puvun ekan pesun jälkeen on tuloksena se, että polvet on ihan kuluneet, mikä minusta on vielä ihan ok, koska kuluuhan puku. MUTTA puvussa on myös hieman polven alapuolella parin sentin reikä, sellainen viilto. Voiko näin laadukas puku todellakin hajota vauvan rauhallisistä leikeistä???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 2-vuotiaan Reimatec on kulunut kahdessa kuukaudessa pepusta puhki! Juu-u, kertakaikkiaan kulunut puhki.

Ihan normaalissa ulkoilukäytössä, ja lisäksi eivät ole olleet päällä edes päivittäin. (Meillä on myös edullisemmat haalarit, joita käytetty suunnilleen yhtä paljon, ja niissä ei kulumaa näy vielä nimeksikään.)

Mä olen kyllä erittäin pettynyt ko. merkkiin. Olivat ekat ja vikat reimatecit meidän perheessä. Mun mielestä ylipäänsä minkään haalarin ei kuulu kulua parivuotiaan käytössä parissa kuukaudessa noin paljon, saati reimatecin hintaluokan puvun...

Vierailija
2/7 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani pukuun ei jäänyt lainkaan kulumaa 1-1½-vuotiaan koko viime talven käytön jäljiltä. Sen takia arvaisin, että pukusi materiaalissa on virhe.

Toinen mahdollisuus tietysti on, että lapsesi on kontannut johonkin terävään. Siinä tapauksessa parempi niin, että viilto tuli pukuun eikä lapsesi jalkaan, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut 3v. pojalla Jonathanin talvihaalari, joka maksoi jotain 70e ja vaikka on ollut lahestulkoon ainoa ulkoilupuku (vain kauppareissuilla toinen puku), ei puvussa ole vieläkään mitään vikaa. Ja hommia on sillä puvulla tehty!!! Olen vakaa Jonathanin kannattaja. Mielestäni hinta ja laatu kohtaavat!

Vierailija
4/7 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 1v8kk, eli välillä konttaa ulkona tai istuu eikä lunta ole yhtään, eli koville joutuu kangas mutta ei naarmun naarmua ole polvissa eikä pepussa. Ainoa miinus on että puku on melko ohut, mutta villapuvun kera on tarjennut.

Vierailija
5/7 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Reimalle sähköpostia ja pyysivät palauttamaan puvun " tutkimuksiin" .

Toivottavasto korvaavat uudella puvulla koska ei tuosta polvia paikkaamalla enään kaunista saa!

Vierailija
6/7 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytettynä saatuja Reimatec-pukuja kummallakin lapsella, eli haalarit ovat nyt toista tai kolmatta kautta käytössä. Polvet ja peput ovat kyllä kuluneita, muttei ole reikiä, vaikka liukumäessä on aina inhottavaa hiekoitushiekkaa =(. Tällaisten alle 2-vuotiaitten kanssa haalari kuin haalari on varmasti kovalla koetuksella, koska lapset liikkuvat muutenkin kuin kävelemällä, mutta jos arvelet, että kyse on tuotevirheestä, niin ota yhteys valmistajaan. En minäkään tykkäisi jos näin arvokkaasta haalarista menisi heti kangas rikki (tosin minä en omista olekaan maksanut kuin pari puupenniä).

Vierailija
7/7 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää pojalla oli viime talvena 1,5 v. Puku oli talven jälkeen kuin uusi! Välikausi-Reimatec alkoi taas päästä vettä läpi 2 kk käytön jälkeen ja lähetin sen takaisin Reimalle. Tutkivat haalarin ja totesivat, että sen kosteussuojassa oli joku vika. Sain uuden haalarin tilalle. Täksi talveksi ostin viime talven alesta kuitenkin Jonathanin Cordura-haalarin, koska Reimatecin kangas tuntuu niin heppoiselta, etten voi uskoa, että se pysyy ehjänä enää 2,5 v pojalla päivittäisessä käytössä, varsinkaan täällä Helsingin talvessa. Voihan olla, että pysyisikin ehjänä, mutta mua harmittaisi tosi paljon, jos kallis haalari menisi yhdessä talvessa rikki. Tuleville vauvoillemme (tai siis noin 1-2 v) aion kyllä ostaa Reimateciä, jos alesta löydän. Nyt siis yksi vauva mahassa.