Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

49-vuotias mies=KIIHKEIN SÄNGYSSÄ

Vierailija
21.06.2008 |

Suosittelen teille kaikille, että etsitte itsellenne hieman itseänne vanhemman ja kokeneemman miehen. Näin itse tein 4 vuotta sitten, enkä ole katunut. Pelkkä ajatuskin seksistä saa HOUSUT MÄRÄKSI. Mies on todella kokenut ja tietää, miten saada nainen kuumaksi, mieskunto hänellä on huippuluokkaa..AAHHH....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 43-v, joka ei edes suostu sänkyhommiin periaatteella: lapset voi yllättää. No, jos tässä vielä kuusi vuotta odottelisin....

Vierailija
2/5 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa ollakki sellanen vanha ukko kiihottava hhahahaha

mulla on oikeen nuori, lihaksikas ja vetreä mies joka jaksaa ja jaksaa...... en kyl ottas vanhempaa mistään hinnasta. ja mun mies tietää tasan mistä mä pidän joten ei siihen montaa kymmentä vuotta oo tarvinu että ois moiset oppinu.

harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. T:Toinen joka tyytyväinen 49 mieheen. Ettee vaan olis sama mies:)

mahtaa ollakki sellanen vanha ukko kiihottava hhahahaha

mulla on oikeen nuori, lihaksikas ja vetreä mies joka jaksaa ja jaksaa...... en kyl ottas vanhempaa mistään hinnasta. ja mun mies tietää tasan mistä mä pidän joten ei siihen montaa kymmentä vuotta oo tarvinu että ois moiset oppinu.

harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina :-D

Vierailija
4/5 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluakkaan, näyttää ihan lapselta. terkuin nainen 42vee, joka kuolaa vanhempien miesten perään...

Vierailija
5/5 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sekin tietää mitä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme