49-vuotias mies=KIIHKEIN SÄNGYSSÄ
Suosittelen teille kaikille, että etsitte itsellenne hieman itseänne vanhemman ja kokeneemman miehen. Näin itse tein 4 vuotta sitten, enkä ole katunut. Pelkkä ajatuskin seksistä saa HOUSUT MÄRÄKSI. Mies on todella kokenut ja tietää, miten saada nainen kuumaksi, mieskunto hänellä on huippuluokkaa..AAHHH....
Kommentit (5)
mahtaa ollakki sellanen vanha ukko kiihottava hhahahaha
mulla on oikeen nuori, lihaksikas ja vetreä mies joka jaksaa ja jaksaa...... en kyl ottas vanhempaa mistään hinnasta. ja mun mies tietää tasan mistä mä pidän joten ei siihen montaa kymmentä vuotta oo tarvinu että ois moiset oppinu.
harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina :-D
Kannattaa kokeilla. T:Toinen joka tyytyväinen 49 mieheen. Ettee vaan olis sama mies:)
mahtaa ollakki sellanen vanha ukko kiihottava hhahahaha
mulla on oikeen nuori, lihaksikas ja vetreä mies joka jaksaa ja jaksaa...... en kyl ottas vanhempaa mistään hinnasta. ja mun mies tietää tasan mistä mä pidän joten ei siihen montaa kymmentä vuotta oo tarvinu että ois moiset oppinu.
harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina :-D
haluakkaan, näyttää ihan lapselta. terkuin nainen 42vee, joka kuolaa vanhempien miesten perään...
Mulla 43-v, joka ei edes suostu sänkyhommiin periaatteella: lapset voi yllättää. No, jos tässä vielä kuusi vuotta odottelisin....