XL-laihduttajat - miten olisi perjantai punnituspäiväksi?
Moi,
aamuiseen aloitukseeni oli tullut tosi mojova määrä listatietoja. Niitä tuossa lukiessani tuli mieleeni, että mitenkäs olisi, jos ottaisimmekin perjantain tulospäiväksi? Sitten kun perjantaiaamuna saisi viikon ankaran ponnistelun tiedot kirjattua, niin motivaatio säilyisi yli viikonlopun kauppareissujen ja ruuanlaittojen? Ja jos vaikka viikonloppuna vähäsen lipsahtaisikin, olisi siinä kuitenkin alkuviikko aikaa parantaa tapansa ja puskea vaakaa uusille pienille lukemille.
Minulla itselläni on ainakin arkipäivinä helpompi pitää kiinni terveellisestä syömisestä ja liikkumisesta säännöllisesti, mutta viikonloppuisin tulee tehtyä kaikkea harkitsematonta jääkaapin suunnalla ja löhöttyä sohvalla. Eipä silti, kyllä ihmisen täytyy silloin tällöin herkutella, muuten tulee tylsää...
Kommentit (4)
Huomenta!
Jään myös maanantain porukkaan.
kun tiedän, että sen jälkeen on muutama päivä aikaa ryhdistäytyä. Tiedän, että on tyhmä logiikka, mutta näin se vaan tällaisella viikonloppusyömärilläkin menisi ;)
Maanantain tulokset eivät kohdallani ole parhaita mahdollisia ( esim. jo tänä aamuna tulokset eri luokkaa) mutta jään silti maanantaihin!
Tsemppiä kaikille ja yritetään löytää jostain sitä motivaatiota näiden ylimääräisten kilojen karistamiseen!
Mä kans kannatan maanantaita.. Vaikka itse kans olen semmoinen viikonloppu mässääjä mutta helposti sit repsahtaa jos tietää et punnitus oli pe ja nythän voi viikonlopun mässäillä.. eli tiukasta linjasta pidän kiinni ja punnitus maanantaina, toimii ainakin mun kohdalla.
jos punnituspäivä on perjantai sitä ajattelee helposti viikonloppuna että kyllähän mä nyt voin syödä mitä vaan, pinnistän sitten arkena taas... Ja valitettavasti voin kokemuksesta sanoa ettei se niin onnistu.
eli anni jää maanantai porukkaan