Oletteko tilanneet Nordic Feel-verkkokaupasta?
Mä en ole hirveesti tilaillut netistä, ja nyt tuli mieleen että onko ihan luotettava ja muutenkin että kaikki toimii...
Kommentit (58)
ja juuri hain paketin postista..:) ihan luotettavalta vaikutti, kauppa on vissiin ruotsissa joten lähetyksessä kestää hieman mutta olen kyllä tosi tyytyväinen tuotteisiin!:) Suosittelen!
Tilasin, ja kaikki toimi hyvin ja nopeasti. Alle viikossa tuli paketti. Hajuvedet paljon halvemmat kuin esim. laivalla. Jatkossakin meinaan tilata sieltä... Ja mikä parasta, sai tilattua laskulle, joten ei tarvinnu mitään luottokorttia vinkuttaa. :)
Itse tilasin miesten edt:tä tuolta ruotsinmaalta ja tasan viikossa tuli.. samana päivänä laittoivat jo tulemaan, mutta ymmärrettävästi kestää muutaman päivän pidempään toimitus kun tulee toisesta maasta... missään ei mitään ongelmia ja lähimpään matkahuoltoon tuli paketti.. kuluineen ainakin 15€ halvemmalla kun sokkarilta tai kicksistä yms.. peukut pystyyn!
AJATTELIN KÄYTTÄÄ NORDIC FEELIÄ HAJUVEDEN OSTOON, KOSKA AJATTELEMANI VESI ON YLI 30€ HALVEMPI, MUTTA OVATKO NE ALKUPERÄISIÄ? ILMEISESTI, JOS ON RUOTSALAISFIRMA KYSEESSÄ.
Mitenköhän he myyvät victoria's secrettiä jonka jälleenmyynti on laitonta ja kun eivät omilta sivuiltaan toimita suomeen (nesteitä ei saa Suomeen muiltakaan verkkosivuilta kuten hollister).. ja vielä 3 kertaa kalliimpaan hintaan kun VS omilta sivuilta ostettuna ( jos siis ostaa ns. Pakettialennuksella)
^^Siis tarkotin että Victoria's Secret ei toimita nesteitään Suomeen. Mistä lie tuotteet tulevatkin niin jälleenmyynti kuitenkin on laitonta niin taitaapi mennä rahaa vähän omaan pussiin välistä... ??
Elloskin tekee siis laittomuuksia myymällä victoria´s secrettia xD
Kyllä toimii, mutta viime talvena postipoika oli ystävällisesti jättänyt paketin postilaatikkoon 25 asteen pakkasella ja kun seuraavana aamuna kotiuduin, oli VS:n tuoksut iloisesti hileinä ja tuoksuvat lähinnä viinalle-> roskiin :(
Tilasin maanantai aamuna. Sanoi, että saan viestin, kun paketti on lähetetty ja nyt on keskiviikko ja mitää ei oo kuulunu. Sivuilla sanotaan, että ennen klo 17 tulevat tilaukset lähetetään samana päivänä ja toimistusaika 2-4 päivää, mut nyt on kulunu pari päivää ja ei ole edes lähettäny pakettia.
Tilasin sieltä suosikkihajuvettäni mikä on loppu kaikista sokoksista yms, jopa verkkokaupoista. Hajuvesi oli reilusti halvempi ja ihan aidolta ainakin mun silmään ja nenään vaikuttaa, en oo huomannut mitään eroa. Ostin samalla Victorias Secretin body mistin ja pari huulipunaa. Toimitus tais kestää vaan 2-3 päivää, plussaa kun sai maksaa laskulla. Oon tosi tyytyväinen, suosittelen :)
ja juuri hain paketin postista..:) ihan luotettavalta vaikutti, kauppa on vissiin ruotsissa joten lähetyksessä kestää hieman mutta olen kyllä tosi tyytyväinen tuotteisiin!:) Suosittelen!
Pari vkoa odotellu toimitusta. Joku lippunen tuli että pitää odottaa ja jaksaa vielä vähän aikaa, kun tukkuri on toimittanut heikosti.
hyvin toimi. Tilasin maanantaina ja paketti oli torstaina nuodettavissa. Pakattu hyvin ja tuotteen ehtaa kamaa. Kyseessä miesten hajut...
-Jk-
Tilasin Lancomen meikkivoiteita sunnuntaina 3. päivä ja paketti tuli suoraan kotiin tänään keskiviikkona 6. päivä. Nopea toimitus ja tuotteet oli aitoja. Vähän pelotti tilata 70 eurolla tuotteita, mutta hyvin se sitten meni.
Tilasin Nordicfeelista miehelleni Armani Aqcua di cio hajuvettä,mutta kyseessä
selvästi väärennös!!Haisee alkoholille ja tuoksu ei samanlainen kuin oikeassa.Tämä kökkö haju myös haihtuu nopeammin kuin oikeassa.VIIMEINEN KERTA KUN TILAAN NORDICFEELISTA!!!!!
^ Varmaan saattaa tuoksu ollakin erilainen ja tuntua että haihtuu nopeammin jos tuote on edt, ja olet aikaisemmin haistanut edp tuotetta.
Varmaan melkein 10 kertaa tullut tilattua sieltä. 100% luotettava putiikki ja nopeat toimitukset.Et ehdi kissaa sanoa kun paketti on jo perillä.Suosittelen.
Voiko luottaaa että ovat aitoja tuotteita?
Kannattaa kokeilla! Tuotteet ovat alkuperäisiä, hinnat edulliset ja toimitus suht nopeaa, ottaen huomioon että tulevat Ruotsista. Luotettava kauppa.
ite en uskalla tilata kun nettisivuilla on aika kömpelöä suomea eikä asiakaspalveluun saa kuin sähköpostilla yhteyden..