Oletko ihan oikeasti nähnyt äitiä, jolla olisi todella hyvä
vartalo? Siis alastikin. Omaan silmään ei ole sattunut lukuisista uimahallireissuista huolimatta ( ei, en tiiraa sillä silmällä, mutta varmasti pistäisi silmään, jos joukosta joku erottuisi edukseen :)) ja oma vartalonikin on kaukana todella hyvästä.
Kommentit (20)
Kyllä uimahallissa kaikki yli kaksikymppiset ovat rupsahtaneen näköisiä. Se kuuluu myös ikään, ei ole pelkästään äitien ongelma.
t. itsekin rupsahtanut sekä iän että äitiyden myötä.
Ykskään mun kaveri ei ole jäänyt mitenkään huonon näköiseksi. Itse treenaan aika paljon ja voin sanoa olevani samanlainen kuin ennen lapsen syntymää. Rinnat vaan ovat eri malliset kuin ennen, mutta monella lapsettomalla on roikkuvammat. Ei mulla omasta mielestä ole ikinä ollut täydellinen kroppa, pieni pömppömasu löytyy ja selluliittiakin vähän, mutta miehet on aina kehuneet. Monet ei edes tykkää pyykkilautavatsasta naisella. En tiedä tarkottiko yli kakskymppisten huonoista vartaloista kirjoittanut lähemmäs kolmekymppisiä, mutta oma kroppani ei kyllä ole tässä 24 vuoden kypsässä iässä vielä lässähtänyt.. ;)
Tämä tuli taas eilen todistettua kylpylässä. Lapsettomat tai ne, joilla ei ollut lapsia mukana oli vaikka minkälaista plösy-vartaloa, lukuunottamatta tietty nuoria teinityttöjä, joilla jollakin saattaa vielä nykypäivänä olla normaali/hoikkavartaloa. Noin yleisesti ottaen kun teinit ovat Suomessa lihavia.
Tuttavapiirissä on useampikin, kaikki harrastavat kyllä liikuntaa keskivertomammaa enemmän.
oli tosi timmissä kunnossa vielä lapsen jälkeen Vatevan muotimessuilla näytöksessä.
Ja pilkuviilaajille tiedoksi, että hoikka/normaalipainoinen ei välttämättä ole yhtä kuin hyvä vartalo.
Julkkisäidit ovat asia erikseen, heillä kun on varaa palkata nanny ja treenata se 3 tuntia päivässä...
Mutta kauniita ja sopusuhtaisia kyllä. Ikä näkyy vartalossa, oli äiti tai ei ja moni kansikuvatyttökin voi olla uimahallissa vaatimaton näky...
ei mulla mikään mallivartalo ole, mutta timmi. ei ylimääräistä eikä roikkuvaa paikkaa, ei arpia tms. rinnat ei roiku eikä peppu. joten pidän omaa vartaloani ihan hyvänä. ja tiedän monta muutakin. ja minun silmiin kesäisin on paljon osunut upeavartaloisia äitejä.
Vartalo on vähän lihaksikas, jäntevän oloinen ja sopusuhtainen. Vatsanahka ei ole lainkaan löysä / vatsassa ei ole näkyvää rasvaa. Käsivarret ovat kiinteät myös alaosasta. Rinnat ovat pystyt ja kiinteät. Ryhti on hyvä.
Sellainen urheilumallin vartalo. Ei laiha, vaan kauniin lihaksikas ja muodokas.
Ette tainneet tulla kuvauksestani hullua hurskaammaksi :)
ap
Eikö teillä tosiaan ole mitään järkevämpää pohdittavaa. Hei ihan totta.
Ja itselläni on aika lailla kuvailemasi kroppa, tosin uimahallissa käyn yleensä yksin : ) Rinnat pienenivät raskauden jälkeen a -kuppiin, mutta ovat edelleen pystyt ja kiinteät. Kroppa itse asiassa paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta, kiitos 4 x vko salitreenin.
Mulla on kiinteä vatsa, lihakset näkyy, pienet rinnat, kiinteä ylävartalo, pitkät raajat, koko 36-38 vaikka olen pitkä. En ole kuitenkaan liian laiha, koska harrastan liikuntaa. Saas nähdä mikä urakka taas pian edessä vatsan treenaamisen osalta. En todellakaan aio tyytyä " äiti-kroppaan" vaan aloitan kuntoilun heti kun se on mahdollista. Kaikkeen voi itse vaikuttaa. Jos ei mitään tekisi, siis treenaisi, ja söisi ihan sikana, niin ei sitä usemman raskauden jälkeen enää kovin kaksista kroppaa saa , vaikka hoikka olisikin. Hoikka ei tosiaan välttämättä ole hyväkroppainen eikä edes omista vyötäröä tms.
Vierailija:
Vartalo on vähän lihaksikas, jäntevän oloinen ja sopusuhtainen. Vatsanahka ei ole lainkaan löysä / vatsassa ei ole näkyvää rasvaa. Käsivarret ovat kiinteät myös alaosasta. Rinnat ovat pystyt ja kiinteät. Ryhti on hyvä.
ap
Itse olen muuten hyvä, mutta takapuolessa ja reisissä on selluliittia ihan liikaa. On ollut jo ennen lapsia...
Vierailija:
ap
En itsekään edusta kyseistä tyyppiä. Kysyin ihan mielenkiinnosta, että onko sellaisia äitejä olemassa näin tavisten joukossa. Kun muiden asiaa viittaavien kysymysten vastauksissa tällaisia huippuvartaloisia äitejä löytyy aina.
Olen itsekin sujut vartaloni kanssa, mutta ajattelin kysellä asiaa erään keskustelun innoittamana.
ap