Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua ohuthiuksiselle lättätukalle!!!

16.01.2006 |

Minulla on ns. " hieno" hiuslaatu, eli siis suomeksi sanottuna ohut lössykkä. En ole mikään ahkera föönaaja, eikä tällä hetkellä ole varaa tyvikohotukseenkaan. Sävytys antaa lyhyeksi aikaa lisää volyymiä, mutta hyöty on varsin lyhytkestoinen. Kampaajat leikkaavat aina tukihiuksia, neuvovat föönaamaan pää alaspäin jne., mutta tukka lässähtää viimeistään tunnin kuluttua käsittelystä. Kampaajalla käyntiäkään ei huomaa kuin hetken.

Onko kenelläkään kokemuksia, olisiko jotain hyvää shampoota, hoitoainetta, muotoilutuotetta? Kannattaako käyttää vaahtoa vai jotain muuta? Hiuksia myös lähtee aika paljon, Bio+ -kuuri ei ole auttanut. Nyt syön PiimaxCkalkki D -kuuria.

AAAAPUAAAA!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen jo vuosia käyttänyt kampausnestettä (suihkepullossa) kosteisiin hiuksii ja sit isot rullat päähän. Näin ohuetkin hiukset näyttävät runsailta ja kampaus ei litsahda ekana tai tokana päivänä.

Monet on sanoneet, että sulla on sitten vahvat hiukset. Oikeesti jos laitan vaikka ponkkarin, niin se on ohut kun hiiren häntä ;) Ja sit kannattaa käydä riittävän usein kampaajalla, kun ohut tukka ei näytä hyvältä kovin pitkänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla