Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintapumput

16.01.2006 |

Heippa!!

Auttakaa...mitä rintapumppua suosittelet? Onko sähkö parempi vai käsikäyttönen? Tarvetta rintapumpulle olisi, mutta millanen....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä on kyllä kokemusta vaan ainun tavallisesta pumpusta. Ja se on ihan perus vehje.

Vierailija
2/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla käytössä käsikäyttöinen Avent Isis-pumppu joka on ollut aivan loistava. Helppo ja nopea käyttää, kevyt pumpata. Sähkökäyttöisistä ei kokemusta, eli en osaa sanoa millaisia ne ovat verrattuna Isikseen. Tätä pumppua kuitenkin suosittelisin ainakin jos päädyt käsikäyttöiseen pumppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen kun luin siitä vaan kaikkea hyvää mutta nyt olen huomannut että se ei pumppaa kunnolla, vika on ehkä minussa (en osaa tehdä sitä oikein) mutta jostain syystä en saa sillä tissejä tyhjäksi pumppaamalla, maitoa kyllä on tissessä koska käsin lypsämällä taas suihkuaisi. Joskus (harvoin) taas saan pumpattua hyvin pullon melkein täyteen. Hirvesti ei mun tisseistä kyl maitoa tule mutta se ihmetyttääkin kun käsin lypsämällä kumminkin tulisi mutta pumppu ei saa tihrustettua kun vähän kerralla.

Vierailija
4/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pumppaat monta kertaa päivässä, suosittelen kyllä sähkökäyttöistä. Mulla oli muutaman kuukauden vuokralla iso pöytämallinen sähköpumppu, en muista minkä merkkinen. Siihen meni Medelan käsipumpun osat käyttöön, eli olisiko sitten ollut myöskin Medelan... Neuvolasta kannattaa kysyä vuokrauksista (tietävät varmaan mistä saa, jos eivät itse vuokraa).

Vierailija
5/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma maidontuontanto on sitä luokkaa, että luovutan maitoa sairaalalle. Sen takia pumppaan tosi paljon, jopa puolta litraa per päivä. Avent Isis on kaikkein paras ollu. Ainun käsikäyttöiseen väsy käsi vatkaamiseen eikä sillä mitään tullukkaan, Ainun sähkökäyttöinen ei heruttanu mun tissejä, Avent Isis on sen sijaan loistava.

Mulla on myynnissä ihan uus Ainun sähköpumppu pilkkahintaan, kokeiltu kahesti ja keittopesty kolmesti, alkuperäset osat ja pakkaukset. Uutena 69e ja nyt 20e. Yhteyttä saa ottaa ketä kiinnostaa.

cembalo@jippii.fi

Vierailija
6/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä päivittäin useita kertoja, sillä luovutan myöskin maitoa. Olen ollut pumppuun todella tyytyväinen ja vaikka se käsikäyttöinen onkin, niin lypsäminen ei tunnu yhtään raskaalta edes tällaiselle aktiivipumppaajalle. Esikoisen vauva-aikana lypsin maitoa luovutukseeen sähkökäyttöisellä Ainun pumpulla ja siitä ei ole mitään positiivista sanottavaa. Lypsäminen sattui, hellävaraisuudesta ei ollut tietoakaan. Avent Isis on ihan toista luokkaa!