Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niinistö on kova porvari joka ei ymmärrä pehmeiden perhearvojen päälle

Vierailija
16.01.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipittää Karpelasta.

Vierailija
2/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tasan taatusti enemmän yritysten omistajien puolella kuin kotiäitien. Luulisi sen nyt näkevän otsalohkollaankin ;) Mä en ymmärrä tätä porvariuden ihannointia ja demariuden halveksintaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden mielestä lapset pitäis kaikki kiikuttaa pieninä päiväkotiin.

Vierailija
4/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänellä kokemusta yh-elämästä. Halonen ymmärtää tietysti myös - äitinä. Mutta mun mielestä Niinistö kertoo asioista niin, että hän oikeasti tietää miten rankkaa meillä on. Paskapuhetta tai ei, minun ääneni saa.

Ps. Niinistö kannattaa myös äitiysvapaiden ym. tasaamista niin naisten kuin miestenkin työnantajille.

Vierailija
5/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä tiedän ihan tasan tarkkaan mistä puhun

Vierailija
6/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö kannattaa lasten kotihoitoa ja sitä edustavia tekijöitä:)

Vierailija
7/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI NIINISTÖ ITSE

lue vaikka kirjansa

Vierailija
8/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt poikien edelle. T: se Niinistöä äänestävä

Vierailija
9/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että onko ollut vaimolleen uskollinen! Hei haloo, miten se liittyy asioihin joita hän ajaa????

Mun mielestä Niinistö oli ehdokkaista ainut jonka puheista oli havaittavissa pitkällistä ajattelua, eikä vain tyhjää vaalihöpinää.

Asiahan kuitenkin on niin, että jos työntekoa ei tueta, niin kukas ne työttömien tuet maksaa? Kysympähän vaan...

Ajatelkaas nyt vähän pidemmälle kuin sen oman navan ympärille!

Vierailija
10/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa hyvät ihmiset ensin ne asiat, mitkä presidentille kuuluvat ja arvostelkaa näitä asioita. Presidentti ei tosiaankaan päätä lapsilisistä, kotihoidontuesta ym.

Vierailija
11/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opetelkaa hyvät ihmiset ensin ne asiat, mitkä presidentille kuuluvat ja arvostelkaa näitä asioita. Presidentti ei tosiaankaan päätä lapsilisistä, kotihoidontuesta ym.

Sen takia presidentin ajatusmaailma on tärkeää.

Vierailija
12/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monen AV-mamma isä on osallistunut lapsenhoitoon silloin, kun nykyinen AV-mamma oli pieni? Ei varmasti kovinkaan moni. Lastenhoito tuli " miesten työksi" vasta 10 vuotta sitten, jos vielä ihan silloinkaan.

Niinistö ei ole PÄIVÄÄKÄÄN lapsiaan pienenä hoitanut

nimimerkillä tiedän ihan tasan tarkkaan mistä puhun

Vierailija
13/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö ei aja työväen asioita vaan ylimmän portaiston asioita! Demarit ja vasemmisto ja suurin osa vihreistä edustaa työväkeä,Niinistö sekottaa pakkaa tuolla uudelleen määrityksellä. Pamppujen rahasto asioita Niinistö ajaa ja sitä, että akat pysyy himassa, hoitamassa kotia ja lapsia ja höylämäässä pimsaansa.

Tätä jos haluat naisena niin äänestä toki Salea ihan vapaasti..

Halonen voittaa, turha koittaa!

Vierailija
14/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eniten tienaa, nehän sitä veroakin enemmän maksaa, parantavat vation hyvinvointia....

Vierailija
15/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi silti 24,1 % äänestäneistä äänesti juuri Saulia?

Vierailija
16/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen todella hyvin oman elämäntilanteeni kautta. Olen työtön ja mielelläni tekisin jotain työtä, jos se vain kannattaisi. Odotan Niinistöltä sellaisia ratkaisuja, että työnteko kannattaa ja sosiaalituilla eläminen ei kannata. Niinpä oman alan työtä odotellessa minäkin voisin olla vaikka puhelinhaastattelijana ja elättää sillä itseni.

Vierailija
17/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä koskaan ole edes ollut kunnon perhettä!

Vierailija
18/18 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim. 3 työpaikkaa tällä hetkellä. Mitä niistä jää käteen? Ei mitään, koska maksan niin paljon veroa. Sama homma miehelläni, jolla provisiopalkka. Suurin osa palkasta menee veroihin.

Eli töitä tehdään hullun lailla, mutta se ei silti näy omalla pankkitilillä. Mun mielestä siinä on jotain vikaa.