Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näen kaupassa villistu juoksevia lapsia

Vierailija
10.09.2011 |

joita isät ja äidit yrittävät epätoivoisesti pyydystää kiinni, olen tavattoman onnellinen, että multa se aika on jo ohi! Selvisin siitä hengissä joten kuten. Mutta en arvannutkaan kuin suuren ilon läikähdyksen tunnen kun näen toisten juoksevan tukka hulmuten ja mä tiedän, et mun ei enää tarvii.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omat eivät ole tuollaisia olleet :D.

Mä voisin vaikka varovasti kampata tuollaisen joku kerta :D

Vierailija
2/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattomasti koska siitä lapseni saavat aiheen kyseenalaistaa, että miksi he eivät voi tehdä samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun lapsi ulvoo lattialla verta vuotaen, katson vanhempiaan hämmentyneenä ja ihmettelen, ettekö ole opettanut lastanne kulkemaan mukana kaupassa. Ei todellakaan ole minun vikani, jos joku höyrypää juoksee päin kärryjä.

Vierailija
4/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut juosta perässä. Hankalaa vain oli aina omille lapsille selittää, miksi muut saa juosta (hyppiä uimahallissa altaan reunalta, syödä jäätelöä kaupassa maksamatta sitä, heitellä hiekkaa kuivumassa olevien pyykkien päälle, heitellä kivillä toisia lapsia, juosta parkkipaikoille, naarmuttaa autoja jne.).

Vierailija
5/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun lapsi ulvoo lattialla verta vuotaen, katson vanhempiaan hämmentyneenä ja ihmettelen, ettekö ole opettanut lastanne kulkemaan mukana kaupassa. Ei todellakaan ole minun vikani, jos joku höyrypää juoksee päin kärryjä.

kukaan ota juttujasi tosissaan.

Oletko muuten sama jonka mies potkii teräskärkisillä maihareillaan autojen lamppuja suojatiellä? Kuulostat ainakin tältä samalta skitsolta.

Vierailija
6/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ota juttujasi tosissaan. Oletko muuten sama jonka mies potkii teräskärkisillä maihareillaan autojen lamppuja suojatiellä? Kuulostat ainakin tältä samalta skitsolta.

sisarukset, jotka leikkivät hippaa. Sitä huudon määrää! Etenkin, kun olivat osuneet molemmat kärryihini.

Vierailija
7/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoskoot sitten, ihan sama mitä niille tekee tai sanoo, juoksee ne kuitenkin ja omat hermot vain lopulta menee. Kyllä mä oon jo 5 vuotta jaksanut yrittää, enää en jaksa.

Vierailija
8/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ota juttujasi tosissaan. Oletko muuten sama jonka mies potkii teräskärkisillä maihareillaan autojen lamppuja suojatiellä? Kuulostat ainakin tältä samalta skitsolta.

sisarukset, jotka leikkivät hippaa. Sitä huudon määrää! Etenkin, kun olivat osuneet molemmat kärryihini.

onko sinulla se teräskärkimaiharimies?

Tajuatko että sinulle nauretaan -ei kukaan ota sekoilujasi tosissan. Tämä lienee sinulle tuttua muutenkin, eikö niin?

Vierailija
9/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa, kun joku kertoo olevansa raskaana, ja mä muistan että jee, mun ei enää tarvi käydä läpi kaikkea mitä se tietää: raskausvaivat, synnytys, imetysaika, HUONOT YÖUNET ja väsymys!! ja ne perässä juoksemiset, kaikkien kodin tavaroiden nostaminen metrin korkeudelle... huh huh.

Ihanaa, että aika kuluu :D

Sais vielä mennä nopeesti 10 vuotta, sit alkais olla jo tosi helppoa, ainakin toivon niin :)

Vierailija
10/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ei voi sanoa kaikista muista kirjoittajista.

Vierailija
11/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä kun saa varoa, ettei ne törmäile kärryihin. En taidakaan varoa enää.

Kerro vielä, mitä keksis niille kakaroille, jotka juoksee ravintoloissa ja tulee tölläämään pöydän viereen, mitä täti syö. Iskenkö haarukalla kämmeneen, vai mitä?'

Vierailija
12/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

holman vai launeen?

onneksi mun lapset ei juoksentele kaupassa.

Vierailija
13/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa, kun joku kertoo olevansa raskaana, ja mä muistan että jee, mun ei enää tarvi käydä läpi kaikkea mitä se tietää: raskausvaivat, synnytys, imetysaika, HUONOT YÖUNET ja väsymys!! ja ne perässä juoksemiset, kaikkien kodin tavaroiden nostaminen metrin korkeudelle... huh huh.

Ihanaa, että aika kuluu :D

Sais vielä mennä nopeesti 10 vuotta, sit alkais olla jo tosi helppoa, ainakin toivon niin :)

Vierailija
14/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: rauhoitu jo :DD

Eikös tuon lapsiin kohdistuvalla väkivalla fantasioivan skitson pitäisi rauhoittua?

Vai selvennä nyt meille mitä oikein tarkoitit?

Vierailija
15/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Älkää juosko, muut mukaparemmatmammat saavat syyn siitä haukkua teidän äidin"

Vierailija
16/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumissa kouluikäinen poika veteli rullaluistimilla pitkin kaupan lattiaan teipattuja "kalkkiviivoja" ja puikkelehti myös vaaterekkien välissä. Meinasi törmätä mummoon, joka säikähti pahanpäiväisesti. Kakaran äiti vaan siinä vieressä hymyili, eikä tehnyt elettäkään komentaakseen mukulaansa.

Sellaista se nykypäivänä on. Vanhemmilla on kasvatus hukassa.

Vierailija
17/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin MUKA paremmat mammat?

Totta kai lapsensa kasvattaneet ovat parempia ihmisiä kuin hälläväliä-ääliöt.

Vierailija
18/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin MUKA paremmat mammat? Totta kai lapsensa kasvattaneet ovat parempia ihmisiä kuin hälläväliä-ääliöt.

Et ole ikinä kuullut uupumuksesta, väsymyksestä, jne. Vanhempi voi väsyä vaikka miehen kuoleman jälkeen ja ei jaksa tarpeeksi johdonmukaisesti kasvattaa silloin lasta. Ja on sitten huono, kun on surunsa vuoksi kykenemätön esim. hakemaan apua.

Tuskin kukaan ilkeyksissään lastaan kasvattamatta jättää.Mutta tällä palstalla ei tunnu sille riittävän ymmärrystä.

Vierailija
19/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: rauhoitu jo :DD

Eikös tuon lapsiin kohdistuvalla väkivalla fantasioivan skitson pitäisi rauhoittua? Vai selvennä nyt meille mitä oikein tarkoitit?

Vierailija
20/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin MUKA paremmat mammat? Totta kai lapsensa kasvattaneet ovat parempia ihmisiä kuin hälläväliä-ääliöt.

Et ole ikinä kuullut uupumuksesta, väsymyksestä, jne. Vanhempi voi väsyä vaikka miehen kuoleman jälkeen ja ei jaksa tarpeeksi johdonmukaisesti kasvattaa silloin lasta. Ja on sitten huono, kun on surunsa vuoksi kykenemätön esim. hakemaan apua. Tuskin kukaan ilkeyksissään lastaan kasvattamatta jättää.Mutta tällä palstalla ei tunnu sille riittävän ymmärrystä.

joten on aika selvää, ettei ymmärrystä voi herua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi