Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

####Ensikot,viikko 3####

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen] Eilen oli se neuvola, painoa oli tosiaan tullut ihan reilusti... Mutta ei terkka sitä mitenkään kommentoinut, joten nou hätä! Turvotusta on kyllä reilusti. Ja hemppa oli laskenut edelleen, nyt se on 101... En tiedä miksi vaan laskee, rautatabletteja syön...

Mulla olikin ekassa neuvolassa rv10 hemppa 132, rv23 aikoihin se oli laskenut 118, aloitin silloin jo raudan. Rv30 hemppa oli 105 ja nyt rv32+5 se oli vaan 101. Mihinköhän se laskee...? Jos vielä synnytyksessä menettää verta, niin voi olla aika huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen.

Vielä 10 työpäivää jäljellä, sitten äitiyslomalle!

NapNap rv33+0 [/color]

Vierailija
22/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullaha on kohta jo synnytys eessä NapNap!Kylläpäs aika menee nopsaa!Tiedätkö lapsen sukupuolen? ;)

Jos mua ei kuulu vähää aikaan niin oon varmaa jossai puussa sitten......eka ajotunti tänään klo12....jihaaa!!!!!!!Pitäkää peukkuja!!!

Mitäs Quulle kuuluu?Entäs Miii,QueenBzZ,sippuliini ja muut karvaiset kaverit?

-Pepsi ja nuppu rv5+2(5+5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen] Muistan, kun mulla oli eka ajotunti. Ajo-opettaja ajoi jonnekin pikkukadulle ja sitten minä hyppäsin rattiin. Ihan hissuksiin mentiin, ja hyvin meni! Mutta ei toki kaikki ajotunnit ihan putkeen mennyt, mutta koko ajan oppi lisää.

Me ei tiedetä vauvan sukupuolta. Mulla oli alussa tyttöolo, mutta on jo jokin aika sitten vaihtunut poikaoloksi, joten mä veikkailisin pojan olevan tulossa. Mies ei osaa veikata mitään... Ei ole tosiaan enää pitkä aika odotusta jäljellä, viikot menee niin nopeesti!

Mitä kuuluu muille ensikoille? [/color]

Vierailija
24/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu ainakin tänne.

Eilen oli koko päivän sellainen herkkis-olo. Kaikki rupes itkettään, että näin. Taitaa kuulua " taudin" kuvaan. Oli tosi kiva olla töissäkin. Ei tarvinnut olla kummoinenkaan vastoinkäyminen tai mennä vähän huonommin, niin jo sitä itku kurkussa meni jonnekin rauhallisempaan paikkaan kokoamaan itsensä. Toivottavasti tänään olisi mieli korkealla, eikä herkkyyskohtauksia tulisi.

Pepsimax7: Tsemppiä ajotunnille. Hyvin se menee. :)

Hyviä vointeja kaikille ihanaisille höpönassukoille tasapuolisesti

Tuuli+ masu6+5

Vierailija
25/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ajotunnille Pepsi! Mulla tosta autokoulusta on jo niin pitkä aika, etten paljon muista, mut ajotunnit oli kivoja! Joten mukavaa tuntia!

Niamey_85: Harmi tuo migreeni =( Mullakin se on joskus ollut vieraana ja toivon, että tajuaa pysyä poissa raskausaikana. Sama tilanne on mullakin, ei auta kuin kestää, jos kohtaus tulee kun ei nuo muut lääkkeet siihen auta ja migreenilääkkeitä ei saa/enkä halua ottaa. Ihana varmasti päästä kertomaan anopille! Tule kertomaan ultrakuulumiset myös tänne.

NapNap: Ihanan pitkällä jo menette! Kai tuo hemoglobiinin lasku on aika yleistä ja kaikille tuo rauta ei imeydy kunnolla. Toivotaan, että pysyy tuolla tasolla. Mukavia vikoja työpäiviä!

Sippu ja pikkutikru 4+5

Vierailija
26/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin pinoutua pitkästä aikaa..Täällä ollaan jo turvallisemmilla vesillä, uskaltaa ehkä pikkuhiljaa alkaa nauttia raskaudesta, eikä vaan surra, meneekö kaikki hyvin.

Pahoinvointia on ollut about 9 viikkoa...enää ei tarvi sentää joka päivä oksentaa, joten parempaan päin ollaan menossa. Jomotuksia ja paineentunnetta on välillä voimakkastikin vatsalla ja selässä, mutta ne nyt on normaaleja, eivät vaan tunnu kivoilta.

Ultrassa käytiin viikko sitten, siellä se ihana pieni ihminen heilutteli itseään. Me ei haluttu tietää turvotusta, niin käytiin yksityisellä...tosin mun gyne sitten sanoi kuitenkin että niska on ihan normaali..Oli se jotenkin ihan ihmeellistä ja kyllä mieskin tuntui aika pyörällä päästään olevan hänet nähtyään;)

Massu näyttää jo aika isolta, ei enää pelkästään turvotusmasulta vaan alkaa jo muotoutua vähän vauvamaisemmaksi:) Housut alkaa kiristää ja parin viikon sisällä saa varmaan lähteä isompien ostoon..Parit uudet rintsikat piti jo käydä ostamassa, on nimittäin toi kuppikoko kasvanut yhdellä...toivottavasti D:tä suuremmaksi ei mene, kun nättejä liivejä on sitten niin vaikeaa löytää..

Täällä olikin paljon ihan alkutaipaleella olijoita ja sitten jo yli puolen välin ja loppupuolelle kerinneitä. Mutta missäs luuraavat kaikki samoilla viikoilla menijät kuin meikäläinen?

Tänään alkoi 14. viikko, jes!

justagirl rv 13+0

Vierailija
27/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u. Olen kipeä yhä. Oiskohan joku ihan kunnon tauti tällä kertaa kyseessä, kurkkukipua seurasi yskä ja karseet määrät limaa irtoilee. Kuumeiselta tuntuu olo, ainakin jos päättelee siitä, kuinka särkee silmiä kirkas valo ym. Mutta töissä nyt kuitenkin. Pakko yrittää tehdä hommia eteenpäin...

Pepsille tosiaan tsemppiä sinne ajotunnille. Ei siellä ekalla kerralla vielä pääse mummoja suojatiellä taklailemaan, vaan treenailette vaan liikkeelle lähtemisiä ja ratin kääntelemistä lähinnä :) Mä otin kyllä autokoulun alussa hirveät stressit kytkimen käytöstä ja töksähtelevästä jarruttelutavastani, ja niinpä saikin myös öisin stressissä herätä miettimään seuraavan ajotunnin strategioita. Ei hyvä :D Riippuu kyllä opettajasta - itse oon pärjännyt paremmin, kun opettaja kehuu ja kannustaa kovasti.

Tänään sitten sinne ultraan. Elohiiriin jo hehkutinkin, kuinka on taas " kivaa" päästä kekkuloimaan ilman housuja sinne uuden ihmisen eteen ja ähertämään ahteriaan sen " ihanaisen" paperilakanan päälle pöydällä. Mutta ehkäpä se kuva sit kruunaa tuon noloilun, johon en tahdo tottua ikinä. Tai siis, toivottavasti siellä on joku suht oikeanlaisen näköinen otus käsineen ja jalkoineen olemassa. Ja ehkä siitä saa myös kuvan muistoksi...

Pitäisköhän viikonloppuna leipoa jotain sen kunniaksi, kun tulee 12 viikkoa täyteen? Niin joo.. ja nyt ois varmaan alettava miettiä, kuinka tämän asian kertoo kavereille. Äääääks.. en minä ossooo!

Vierailija
28/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen] Mä olenkin miettinyt, että mitähän sinulle kuuluu. Onneksi kaikki on hyvin! Ettekös te olleet jossain reissussa jokin aika sitten? Vai muistanko väärin...?

Mulla kans rupesi joskus rv16 aikoihin masua puskemaan, vanhat vaattet jäivät pieniksi. Nyt rupee jo äitiysvaatteet jäämään pieniksi! Lantio on levinnyt sen verran, että housut kiristaa persuksista. Ja monet housut muutenkin painaa alavatsaa niin paljon, että edes kaikkia äitiyshousuja en voi pitää. Paidoissa olen pärjännyt toistaiseksi lähinnä kokoa suuremmilla vaatteitta, varsinaisia äitiysmallinpaitoja mulla on vaan kaksi.

Mutta onneksi kohta loppuu duuni, niin ei ole niin hirveästi väliä, vaikka ei niitä vaatteita olisikaan... Toki ihmisten ilmoille mennessä on kiva laittaa jotain hyvännäköistä päälle, mutta kotona voi hiihdellä verkkareissa ja t-paidassa. [/color]

Vierailija
29/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....eka ajotunti ohi ja tooosiiii hyvin meni ;) ;)Mäkilähtöö,peruuttamista,ryömittämistä ym ym.Sehän oliki helskutin hauskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
30/38 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko tätäkin pinoa välillä terrorisoisin. Hetki aikaa ennen kuin veli perheineen tulee kyläilemään. Oli silloin sunnuntaina muuten ne veljentyttären ristiäiset ja ihanan kauniin nimen sai pikku prinsessa.

Omassa navassa vointi on hyvä. Napa itseasiassa taitaa pompata kohta ulos =D masu tuntuu kasvaneen ihan hurjasti. Levottomat jalat sai vihdoinkin avun kun ostin tukisukat. Ostin ihan vaan sokokselta sellaiset edulliset vahva tukiset sukat, mutta kyllä niistäkin vaan on näyttänyt apua olevan. Väsy painaa edelleen, mutta nukuttua olen kuitenkin paremmin saanut.

Tänään tuli postissa äippäraha- ja pakkauspäätökset. Nyt vaan odotellaan pakkausta saapuvaksi... Ja vielä enemmän tällä hetkellä odotan viikonloppua. Varattiin viime viikonloppuna vähän äkkipäätöksellä Prahan matka. Lähdetään lauantaina ja tullaan tiistaina takaisin. =)

Hyviä vointeja enskat!

[color=red]pikku-milli & paco 25+5[/color]

Vierailija
31/38 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen] Hienoa että Pepsimaxin ajotunti meni hyvin! Siitä se lähtee! Koska on seuraava ajotunti?

Pikku-milli: Teilläkin on sitten mukavan pieni ikäero serkuksilla! Mun siskontyttö on noin 6kk, kun meidän vauva syntyy. Ja hauskaa matkaa teille!

Mun napa on osittain pullahtanut, tai oikeestaan puolet navasta on mahan tasolla, puolet on vielä kuopalla... kivan näkönen...=)

Tänään on eka synnytysvalmennus, vähän jännittää ja kovasti sitä odotan! Toivottavasti on mielenkiintoinen ja hyödyllinen kokemus.

NapNap rv33+1 [/color]

Vierailija
32/38 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta enskat!

Jyväskylässä vain 23 astetta pakkasta... Tää on nukkunut sekavat yöunet ihan tukkoisena ja painajaisten kera. Pari kertaa piti herätä vessaan ja yskimään, miesrukka joutuu kuuntelemaan mun jatkuvaa ryystämistä ja yskimistä... Tänään ois yhä paljon töitä ja iltapäivällä labra, joten lorvimaan ei voi jäädä.

Niin, eilen oli se ultra mulla. Olin asennoitunut sisäkautta tehtävään tutkimukseen, mutta niinhän se vaan katsottiin mahan päältä. Taitaa olla sit ihan alkualkumetreillä, kun katsotaan sisältä... väitti tuo hoitsu, ettei moista kapinettakaan ole heillä olemassa. Mulla meinasi mennä koko toimitus vähän " ohi" , kun eilen alkoi huimata aika lailla jo työpaikalla ja sitten siellä tutkimuksessa, kun meni makuulle, niin pyöri jo ihan kunnolla päässä.. :(

Siellähän se mönkiäinen vispasi, poukkoili ja kädenliikkeistä päätellen teki aaltoja. Minä en noita liikkeitä niin paljon saanut katsella kuin mies, vähän harmitti. Pari kertaa se näyttö käännettiin minun suuntaan hetkeksi. Ja lopuksi se otus olikin jo ruvennut lepäilemään sinne pohjalle ja oli ihan liikkumatta. Sydämensyke näkyi semmoisena värinänä, jota sain kyllä huimaukseltani tihrustaa aika kauan, että tajusin. Jäi jotenkin tyhjä fiilis, joka johtui osittain siitä, että oli niin heikko olo koko käynnin ajan. Vasta illalla aloin jutusta innostua ja pohdin ääneen, että aatella, miten meidän soluista on voinut tulla tommonen mönkiäinen, jolla on pää ja jalat ja kädet.

Mitta oli 4,8 cm ja sen mukaan nyt viikot 11+6. Laskettu aika siirtyi päivällä eteenpäin, se on 5.8.

Vierailija
33/38 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä muisti, me tosiaan oltiin Meksikossa, tultiin vähän vajaa kuukausi sitten. Loma oli ihana ja lämpöä riitti.

Kiva, kun oot muistanut meikäläisen, tosiaan kaikki on hyvin, mutta mä palstailen ahkerammin tuolla toisaalla..Sulla on ihanan paljon jo viikkoja, ihan kohta on oma nyyttisi kainalossa:)!

Turussa on kauheet pakkaset. Aurinko paistoi tänään kauniisti, mutta pakkanen olis voinu vähän hellittää..

Tänne ei muuta uutta, aamu alkoi oksentelun merkeissä..millon ihmeessä se loppuu!!!

Nyt syömään,heippa

justagirl rv 13+1

Vierailija
34/38 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii, onnittelut ihanista ultrakuulumisista. Harmi vaan, että olit huonovointinen ultran aikana.

NapNap, se puolisen vuotta meillekin tulee serkuksille ikäeroa. Ja miehen puolelta tulee vielä vähemmän. =) Mulla on vaan yksi veli ja meille molemmille tosiaan tulee esikoiset puolen vuoden välillä (tai siis veljellä on jo). Miehellä on kaksi veljeä eikä heistä kenelläkään ole vielä lapsia. Meidän pienestä tulee miehen vanhempien ensimmäinen lapsenlapsi ellei miehen isoveli vaimoineen ota varaslähtöä... heillä nimittäin on esikoisensa laskettu aika kuukausi meidän jälkeen =)

Eilen hurrasin kun tuli ne äippäraha- ja pakkauspäätökset ja tänään sitten tuli jo pakkaus!!! Ihania vaatteita ne on sanoi muut mitä hyvänsä. =) Mä kyllä tykkäsin tuosta pakkauksesta jo kuvienkin perusteella (myös siitä paljon haukutusta haalarista). Kaikki vaatteet oli mun mielestäni noin " livenä" paljon ihanampia kuin kuvissa ja se haalarikin oli paljon paremman näköinen oikeasti kuin kuvassa.

Nyt painelen sohvalle viettämään Makuuni-iltaa. Mies tulee puolenyön jälkeen vasta kotiin töiden ja kiekkoreenien jälkeen ja mä kävin sitten vuokraamassa makuunista vanhoja frendit-jaksoja ja hain vähän namia =)

[color=red]pikku-milli & paco 25+6[/color]

Vierailija
35/38 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen] Tultiin juuri kotiin synnytysvalmennuksesta, oli kiva ja mielenkiintoinen. Käytiin koko synnytys läpi vaihe vaiheelta. Tuli sellainen rauhallinen ja varma olo, että hyvin se menee ja kyllä minä osaan!

Viikon päästä on valmennuksen toinen osa, ja sitten on vielä keskustelu kätilön kanssa. [/color]

Vierailija
36/38 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä itselläkin antaa kuulua itsestä tänne enskojen puolelle.

Täällä edelleen porskutetaan eteenpäin, vaivoina olllut enää väsymys ja janon tunne.

Eka neuvolakin oli tiistaina ja sain np ultran parin viikon päähän... jännittää kun olo on ollut nyt näin " hyvä" eli ei siis ällötystä eikä tunteiden ailahtelua...

Niin tervetuloa uusille ja mainittakoon niille jotka rv 5-6 niin ne tunteet ja mietteen kuuluu tähän asiaan. Itselläkin oli tosi hankalaa silläpuolen alussa, kun muuten olen niin " tasapainoinen" tyyppi niin sitten kun heilahtelikin laidasta laitaan, niin huh huh!

Aika monta tänne odotuspuolen enskoihin on tullut tuolta kuume enskoista, ihan mukavaa...

Nyt täytyy mennä lämmitteleen saunaan

Vierailija
37/38 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 9 + 4

vautsi =)

Vierailija
38/38 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirpsakkaa pakkaspäiväää!!!

Kaheltatoista ois sit toka ajotunti tänään.......lähetään tosta meiän pihasta sit suoraan liikenteeseen minä kuskin paikalla......käkkäräää käääk!!!No jospa se hyvin menee,varmaa pysähtelee autot muillakin ihan pakkasen takia..hih....!Täällä -27,hui miten kylmälle tuntuu!!

Kiva kuulla justagirlistäki!

Paha olo jatkuuu...nyt se on ruvennu levittäytymään pitkin päiväää...hyi hitsi!Iha ku ois kovassa krapulassa kokoajan.Huh!

Pompatkaaha pinoon enskat!!!

-Pepsi ja nuppu rv5+4(6+0)