Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat ulkonäössä ovat mielestäsi "white trashia"?

Vierailija
09.09.2011 |

Mitkä asiat ihmisen ulkoisessa olemuksessa tai pukeutumisessa ovat mielestäsi white trashia?

Kommentit (306)

Vierailija
201/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit,tupakointi,lävistykset.

Vierailija
202/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset paksut ja mustat ripsipidennykset. Eivät sovi kenellekään. Liian vaaleaksi tai vastaavasti mustaksi värjätty tukka.

On ihmisiä joille sopii mustat hiukset, suomalaisille tosin harvoin. Ystävätär on vihreä silmäinen ja vaaleaihoinen sekä mustat hiukset, näyttää ihan Lumikille. Hän on kasvoista myös klassisen kaunis.

Täytyy siis ilmoittaa maailman kaikkeudelle että sori, sul kävi moka, en nyt sovi tän mustan lettini kanssa jonkun Irmelin mielestä Suomalaiseksi. Liekkö käyny sit joku virhe syntymässä kun tälle Suomalaiselle musta tukka sattu kasvamaan vaikkei moinen suomalaiseen päähän sovikkaan mielestäsi. 

Teemaan oikein sopivasti tässä saamme lukea käsialanäytteen aidossa wt-hengessä! Oikeinkirjoituksen pu

Päätelmien teko täysin tuntemattomasta ihmisestä yhden ainoan viestin perusteella on minusta kyllä sitä paljon enemmän wt-henkistä toimintaa. :D Ihmisen oikeinkirjoitus tai sen puute ei ainakaan omasta mielestäni kerro ihmisen muista kyvyistä ja asemasta yhtään mitään. Itsekkin kirjoitan aivan päin persettä, enkä välitä siitä yhtään, mutta tilastojen ja todennäköisyyksien valossa on hyvin todennäköistä ettet esim. koskaan elämässäsi tule tienaamaan samoja summia kuin minä, etkä varmasti ole koulutukseltasi lähellekkään tasollani huolimatta siitä että mulla on diagnosoitu lukihäiriö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, en pidä ihmisiä roskina vaan ihmisinä. Ihan yhtä arvokkaita kaikki pukeutuivat pukuun tai perunasäkkiin.

Vierailija
204/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen ihonväri, siniset silmät, vaaleat hiukset

Vierailija
205/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset paksut ja mustat ripsipidennykset. Eivät sovi kenellekään. Liian vaaleaksi tai vastaavasti mustaksi värjätty tukka.

On ihmisiä joille sopii mustat hiukset, suomalaisille tosin harvoin. Ystävätär on vihreä silmäinen ja vaaleaihoinen sekä mustat hiukset, näyttää ihan Lumikille. Hän on kasvoista myös klassisen kaunis.

Täytyy siis ilmoittaa maailman kaikkeudelle että sori, sul kävi moka, en nyt sovi tän mustan lettini kanssa jonkun Irmelin mielestä Suomalaiseksi. Liekkö käyny sit joku virhe syntymässä kun tälle Suomalaiselle musta tukka sattu kasvamaan vaikkei moinen suomalaiseen päähän sovikkaan mielestäsi. 

Teemaan oikein sopivasti tässä saamme lukea käsialanäytteen aidossa wt-hengessä! Oikeinkirjoituksen pu

Ei jääny peruskoulu kesken, ei myöskään lukio, eikä edes se ammattikorkea joista olen valmistunut kahdesti. Valitettavan huonosta kirjoitustaidosta huolimatta olen siis onnistunut saamaan ihan hyvät paperit kahteet eri ammattiin (jotka tukevat toisiaan) ja edennyt tässä työurallani sen siivittämänä oikein kivasti. Noussut tässä viime vuosina melko hyvä palkkaiseen, johtavaan asemaan työyhteisössäni. Mites sulla itsellä? 

Vierailija
206/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsekkin kirjoitan aivan päin persettä, enkä välitä siitä yhtään"

"Mites sulla itsellä?"

OTM, asianajaja, ansiotulot 2024 218000 eur, pääomatulot 2024 44000 eur. Entäs teillä?

Vapauduin lapsuuden wt-lähiöstäni 2005 enkä takaisin tule. Jäätte tatuoidut, röökaavat neitoset pubeihinne jännämiehille persettänne antamaan.

Vierailija
207/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katsoo jotain temptation islandia tai vastaavaa ns. parisuhde realitysarjaa, niin sieltähän näitä wt 15 minsan julkkiksia löytyy. 

Vierailija
208/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja lävistykset sekä shokkivärit hiuksissa. Löysässä kollegeasussa liikkuminen kaupungilla myös.

Vierailija
209/306 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ja lävistykset sekä shokkivärit hiuksissa. Löysässä kollegeasussa liikkuminen kaupungilla myös.

Kirjoitetaan "golitsi".

Vierailija
210/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kasvoissa,kaulassa,kämmenissä ja naisilla rinnoissa. Miehet kaljuja,naisilla pitkä ja huonokuntoinen räväkän värinen (pinkki,vihreä,violetti) tukka.

Lempiasu gollegehousut,hihaton toppi,huppari ja feikkicrocsit. Naiset avaa hupparin vetoketjun ja vetää sitä alas toiselta olkapäältä. Vaatteissa lemuaa likainen pesukone, mansikkavanilijakirsikka tms huuhteluaine jolla pahaa hajua koetetaan häivyttää pyykeistä ja tupakka.

Lempijuoma on ilmainen alkoholi tai halpa energiajuoma. 

Vierailija
211/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat, lävistykset, mustaksi värjätty tukka, liian paljastava pukeutuminen, tupakointi

Vierailija
212/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitkään sillä olen aikuinen, kasvatuksen saanut, käytöstavat ja normaali järjen omaava ihminen joka ei oleta ja arvota ihmisiä ja heidän statustaan ulkonäön ja pukeutumisen perusteella. 

Näistä wt-väellä ei ole kasvatusta, käytöstapoja, normaalia järkeä, statusta, ulkonäköä eikä pukeutumista.

Ei kiitos, älä kauppaa maailman katsomustasi ja uskomuksiasi minulle, sillä minä en perusta mielipidettäni toisista ihmisistä ulkonäöne perusteella. En nyt, enkä koskaan tule myöskään niin tekemään. Joten sinun on täysin turhaa ajantuhlausta koittaa syöttää minulle omaa tapaasi ajatella, minä kiitos ajattelen toisin eikä se muutu vaikka seisoisit päälläsi huutamassa "totuuksiasi" ja näkemyksiäsi. 

Tällainen "kyä paree on näin" tyylinen kovaääninen oman erinomaisuuden julistaminen ja itsen muiden yläpuolelle asettaminen (ilman että siihen on oman elämän aikaansaannosten puolesta katetta) on juuri tyypillistä wt-henkisyydelle. Sille on nimikin, ylivertaisuusvinouma eli Dunning-Kruger-efekti.

Vierailija
213/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

guess-tyylinen laukku (vaikka olis aito)ja uutuutena irtoripset.

Mites Guess-minireppu, mustaa nahkaa? 

Guessihan on trendannut tässä jonkin aikaa jo uudelleen nuorten keskuudessa,  erityisestl 2000-luvun alun mallit (second hand).

Vierailija
214/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani weetee ei  meikkaa,vaatteet ovat hippityyliset ja kuuntelee äänikirjoja.  Kiroilee myös jatkuvasti,tissuttelee  kaljaa,3 lasta eri isille ja yksi lapsi tumma.

Toinen on vahvasti meikattu lähihoitaja joka haukkuu potilaita ja vapettaa.

Ja  kolmas  käy salilla,todennäköisesti anorektikko jolla viimeisen päälle muotivaatteet ja huulitäytteet. Ei polta mutta nuuskaa.

Vierailija
215/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitkään sillä olen aikuinen, kasvatuksen saanut, käytöstavat ja normaali järjen omaava ihminen joka ei oleta ja arvota ihmisiä ja heidän statustaan ulkonäön ja pukeutumisen perusteella. 

Näistä wt-väellä ei ole kasvatusta, käytöstapoja, normaalia järkeä, statusta, ulkonäköä eikä pukeutumista.

Ei kiitos, älä kauppaa maailman katsomustasi ja uskomuksiasi minulle, sillä minä en perusta mielipidettäni toisista ihmisistä ulkonäöne perusteella. En nyt, enkä koskaan tule myöskään niin tekemään. Joten sinun on täysin turhaa ajantuhlausta koittaa syöttää minulle omaa tapaasi ajatella, minä kiitos ajattelen toisin eikä se muutu vaikka seisoisit päälläsi huutamassa "totuuksiasi" ja näkemyksiäsi. 

Tällainen

Kuten sanoin jo aijemmin, älä kauppaa minulle tapojasi. Minä kun en arvota ihmisiä. Eikä se muutu vaikka kuinka niin toivoisit ja huutaisit ja analysoisit. Ksikki ihmiset eivät ole kaltaisiasi ja vaikka kuinka etsisit niin et heistä itseäsi löydä. 

Vierailija
216/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin hellyhansenin ja superdryn vaatteet.

Vierailija
217/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paksut botoxihuulet ja pitkät irtoripset. Vielä jos laittaa ruskeaa lipstickiä niin on aika kova yhdistelmä- 

Vierailija
218/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen kaveri. Tyyli jämähtänyt ysärille: tumma huulteranjaus ja vaaleampaa  punaa sekä viivoiksi nypityt kulmat. Blondauksen hampuksi muuttamat hiukset, sydämenmallinen hammaskoru etuhampaassa ja piikkilanka tatuointi käsivarressa.  Vaatteetkin ehtaa ysäriä, tiukat farkut, olkaintoppi,pilotti ja bootsit.

Sairaalloisen laiha,elää kahvilla ja tupakalla. Ollut naimisissa viisi kertaa ja ikää on vasta 42,lapsia 3 joista ekan synnytti 15vuotiaana ja vikan 40vuotiaana,tämä nuorin  on otettu huostaan ja esikoisen kasvatti enimmäkseen mummo. Käyttänyt joskus huu meita,nykyään pelkkää  alkoholia. Pummii,huijaa,valehtelee ja varastaa. Tein itselleni palveluksen kun pistin välit poikki!

Tällä hetkellä näyttää työntävän sätkä huulessa jotain miestä pyörätuolissa,en tiedä onko henk.koht.avustaja vai seurustelevatko mutta sääliksi sitä miestä käy. 

Vierailija
219/306 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT=sivistymätön, ei pysty keskustelemaan ja koittaa kaikin tavoin keskittyä ulkonäköönsä - useimmiten tutkii trendejä ja koittaa surffata trendien allonharjalla joka johtaa ylilyönteihin.

Vierailija
220/306 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä varpaisiin mustaan pukeutuminen, yhdistettynä monesti liekki-pääkallo ymv kuvioihin, piru tatuoinnit, lävistykset, suttumeikit, ohut, lättänä mustaksi värjätty tukka 8cm juurikasvulla. vaikutelma näyttää helposti zaatanan palvojalta.