Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusta ja Kokoomus kokoaa rivinsä! HIENOA!

Vierailija
16.01.2006 |

Minusta on äärimmäisen hienoa, että tähän maahan saadaan kunnon oppositiovoima tätä maata hallitsevalle ja mädättävälle sosialistivallalle!

HIENOA MATTI JA SAULI TE TEITTE SEN! OLEN YLPEÄ TEISTÄ!

Olen niin ylpeä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentti, kun häneltä kysyttiin tuosta Kokoomus-Keskusta sopimuksesta, hän vastasi: " En välitä mitä sopivat. Katsotaan sitten miten hallitustyön käy..."

Siis uhkailiko se tuossa jotain....?????????

Vierailija
2/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaakin alkaa häiritä kansanvaltaa pienisieluisella pelillään. Tässä näimme, millaista silkkoa Tarja on sisältä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Vanhanen tarjoaa tukensa pitkin hampain. Eero Heinäluoma kehotti selvästi (tosin rivien välissä) keskustalaisia äänestämään Halosta hokemalla koko ajan, että Halosen ja Vanhasen vaalikampanjoinnissa on ollut samanlaisia piirteitä, ja Niinistön periaatteet poikkeavat näistä selvästi. Lisäksi hän muisti useampaan kertaan muistuttaa, että vaikka pääministeri sanoi yhteistyöstä mitä sanoi, keskustalaiset osaavat kyllä ihan itse päättää ketä he haluavat äänestää. Ja tämän jälkeen hän muistutti jälleen kerran (lievää pakkotoistoa) siitä kuinka Halosen ja Vanhasen ajatukset olivat huomattavan paljon samankaltaisia koko kampanjan ajan.

Vierailija
4/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi taas sellainen käsitys, että he olivat varovaisia lausunnoissaan siksi, että jos Tarjasta kuitenkin tulee presidentti, niin hallitustyön on jatkuttava mutkattomasti. Jos Keskusta asettuu liian näkyvästi Niinistön taakse, on se epäluottamuslause istuvaa presidenttiä kohtaan.

Vierailija
5/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä on voimaa!

EI ENÄÄ KOSKAAN HALOSTA!