Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakyykohan vauvamahaa 4 viikon paasta tyopaikan saunaillassa, kun rv 21 menossa? Viela ei vatsaa nay yhtaan ja haluan asian pitaa salassa.

Vierailija
15.01.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko superlihava vai mitä? mulla maha näkyvissä selkeesti rv 15.

vaikea sitten tuollaselle mutantille mitään sanoa.

Vierailija
2/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 17. viikko menossa ja vaatteetkin päällä asian huomaa niin tutut kuin tuntemattomat; on näkynyt selvästi jo usean viikon.

Miksi haluat muuten noin pitkään salata asian? Sehän pitää joka tapauksessa kertoa työnantajalle kaksi kuukautta ennen äitiysloman alkamisajankohtaa eli viimeistään viikolla 27. Eipä tuosta 21. viikosta siihen enää kauhean pitkä matka ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ehkä olis asiasta tietämätön tiennyt että odotan kun viikoja oli kasassa 21.Mun vauvamaha levisi enemmän sivuille päin joten se ennemminkin mun mielestä näytti että olisin lihonut.

Itse ainakin luulisin että jos olet todella hoikka ja pukeudut vartalon myötäisiin vaatteisiinkin niin maha saattaa ruveta näkymään.Mutta jos taas olet aivan normaalipainoinen tai jopa vähän ylipainoakin niin vauvamasu ei niin herkästi erotu,puhumattakaan jos reilummin ylipainoa.

Vierailija
4/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan näkyminenhän on kauhean yksilöllistä. Minun on ollut turhaa yrittää peitellä mahaa about rv14 jälkeen, mutta monilla näkyy vasta yli 20 viikoilla. Riippuu kropan muodosta, kiloista, kohdun asennosta jne.

Vierailija
5/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi " mutantti" (?), kun ei mullakaan noilla viikoilla maha näkynyt yhtään. Syynä tähän oli voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu. Samasta syystä sydänäänet saatiin kuuluviin tavallista myöhemmin, enkä tuntenut liikkeitäkään kuin vasta joskus rv24-25.

Vierailija
6/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin kuitenkin, että sulla 4 viikon päästä jo pömpöttää siihen tapaan, että kyllä sen huomaa...

Vierailija
7/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsellä 17. viikko menossa ja vaatteetkin päällä asian huomaa niin tutut kuin tuntemattomat; on näkynyt selvästi jo usean viikon.

Miksi haluat muuten noin pitkään salata asian? Sehän pitää joka tapauksessa kertoa työnantajalle kaksi kuukautta ennen äitiysloman alkamisajankohtaa eli viimeistään viikolla 27. Eipä tuosta 21. viikosta siihen enää kauhean pitkä matka ole..

Vierailija
8/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen vkoa 20 ulkopuoliset lähinnä arvaili " lihomisen" syytä, sen jälkeen kyllä jokainen näki. Tosin saunaillassa olisin paljastunut varmasti jo viikolta 16 lähtien. Olen hoikka ja lyhyt. Pituus ilmeisesti vaikuttaa jonkun verran siihen, missä vaiheessa pullahdus tapahtuu. :)

Vierailija
9/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä paitsi raskaus saisi muutenkaan olla ylenemiselle este.

Vierailija
10/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/12 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksiä jonkun tekosyyn ettet pääse.keksit jonkun tekaistun päällekkäisen menon tai olevinasi sairastutkin ennen saunailtaa tai vaikka jo edellisenä päivänä jos mahdollista.Olisiko tämmöinen mahdollista toteuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän