Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pointsit ja osaimetys???

15.01.2006 |

Niin, onko kellään tietoa montako pistettä päivässä saa syödä imettäessä?? Onko sama täysimetyksellä ja osaimetyksellä?

Meillä poika kohta 9kk vanha ja syö 5 kiinteää ateriaa päivässä. Syö tosin aika paljon vielä rintaakin: aina ruoan päälle ja useita kertoja yössä.(ikävä kyllä;)

Nimim. " Jos nyt viimein sais aikaiseksi aloittaa painonpudotuksen ennen kesää" =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain yhdet imettävien pisteet.Suositellaan, että vauva on väh.4kk ja mieluummin syö jo jotain kiinteääkin.Pisteet menee 26,28,30,32.Itse olen laskenut poitseja nyt viikon ja imetän 7½kk ikäistä kuopusta.Muista, että imettävä ei saisi laihduttaa nopeaa tahtia,vaikuttaa maidon tuloon ja rakenteeseen.Suositus noin 500g-800g/vko painonpudotusta.

Vierailija
2/4 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle! Eli se on se 10 pistettä tavallisten pisteiden päälle. Pitänee alkaa harjoittaa ahkerasti uutta ruokavaliota! Kun minä nyt pääsisin edes tuohon 500g/vko tällä minun aineenvaihdunnallani... =) Mutta joo, on oltava tarkkana, ettei " riistäydy käsistä" jottei imetys kärsi. Se on kuitenkin vielä tärkeintä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetyksestä saa 10 pistettä ja osittaisesta 5 pistettä...

Vierailija
4/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitotuoteannosta (norm 2). Mutta ei noi vanhat 18-20-22-24-26 pisteetkään enää pidä paikkaansa, vaan pisteet lasketaan henkilökohtaisesti.

Suosittelen käymään aloituksessa pv-ryhmässä, jolloin saat tuoreen materiaalin, omien pisteiden laskukaavan ja laihduttajan ohjeet henkilökohtaisesti. Nyt tammikuussa ryhmään pääsee pelkällä viikkomaksulla, aloitusmaksun saa kupongilla (esim netistä tai lehdistä).

Itse olen pudottanut paikkareilla nyt 30kg, vielä olisi jonkin verran tavoitteeseen. Imetin aloittaessani ja imetän edelleen, joten kohtalaisen tuttua on tuo imetysaikana laihdutus.

mar_i:

täysimetyksestä saa 10 pistettä ja osittaisesta 5 pistettä...