Olipa ihanaa seksiä viimeyönä;)
mies rupesi näykkimään korviani kun tietää miten olen heti sulaa vahaa sen jälkeen,mulla jostain syystä korvat ja niska todella erogeenista aluetta. Sain taivaallista suuseksiä missä leluina sormien ja kielen lisäksi dildo,mies kuulema rakastaa nuolla minua, laukesin 2x.
Sitten häntä jo kuulema panetti siihen malliin että oli päästävä sisääni ja niinpä itse aktiin jossa mieheni laukesi minun saatuani orgasmin kun ratsastin hänen päällään.
Siinä sitten makailimme ehkä 5min kainalokkain kun alkoi tehdä mieli ottaa suihin mieheltä joten aloin puuhaan eikä mennyt kauaakaan kun hän oli taas " sotakunnossa" ja pyysin että hän panisi minua peppuun.
Ei kun asiaan ja siinä hänen naidessaan minua peppuun hieroin klittaani samalla ja tulimme samaan aikaan.
Jostakin syystä saan vielä normaaliakin voimakkaampia orgasmeja peppuseksissä,tiedä sitten mistä sekin johtuu mutta en valita;)
sorry mutta oli pakko hekumoida näin ääneenkin tällä kertaa:-)
Kommentit (3)
hienoa lukea tälläistä. meillä kans upeaa seksiä koko sunnuntai, mitä nyt äänestämässä käytiin!
jatkakaa samaan malliin!
Mutta ei ole sitä eikä novelli vaan totista totta 3.
Viitsitkö vielä vastata että miksi tämä pätkä seksisessiostamme on sinusta niin vaikea uskoa todeksi?
Ap
Kivaa, kun sulla toimii tuo fantasia maailma.