Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH:t, joilla uusi mies!

Vierailija
15.01.2006 |

Minkä verran uusi miehesi leikkii lasten/lapsen kanssa? Hoitaako lasta/lapsia sen aikaa että sinä pääset joskus käymään jossain?

Minulla on kyllä sattunut hyvä tuuri. Poika on nyt 3v. Jäin raskausaikana jo yksin. Löysin uuden miehen kun poika oli 1v ja parempaa miestä en voisi toivoa :) Hän pitää lasta kuin omanaan ja ottaa pojan mukaan joka paikkaan, miesten juttuihin ;) Olen kyllä onnellinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap ;)

Olen itse pienen tytön yh ja jonain päivänä kai minäkin löydän kunnollisen miehen!

Vierailija
2/4 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaverilla on noita miehiä tuossa ollut ja luulen että on myös paljon kiinni siitä minkä luontoisia ihmisiä on, tämä kaveri käskee miehen olla tai uhkailee tyyliin erolla jos et ole niin saat lähtee... ei ymmärrä miestä lainkaan että voi ottaa luonnon päälle hoitaa toisen miehen lapsia aina vaikka ei haluisikaan.

No toisaalta itepä se mies on sellasen naisen valimmu millä on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan paljon kimpassa kuitenkin tän mun miesystävän kanssa.

Mä olen sille sanonut, että en odota sen tykkäävän erityisesti mun lapsista, vaan pidän sitä enemmänkin mun kaverina. Että ihan itse on saanut määritella suhteensa mun lapsiin.

Silloin kun ollaan yhdessä koko porukalla, niin mies kyllä kasvattaa ja komentaa lapsia, ja joskus leikkiikin. Toisaalta, en mä itsekään leiki kauhean paljon...mutta kuitenkin, on siis myös kiinnostunut lasten asioista.

Sitten kun kaipaa rauhaa, menee omaan asuntoonsa jossa saa olla ihan yksin.

Kyllähän sitä välillä rasittaa noi lapset, mutta niin ne rasittaa muakin, ja mä sentään olen niiden äiti :) Se on vaan hyväksyttävä, että kukaan ei mun lapsia voi rakastaa niin kuin minä itse.

Vierailija
4/4 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi yhteinen lapsi, rupesi vihaamaan lastani

toivon todella ettei teille käy niin.

ennen yhteistä lasta otti pojan joka paikkaan mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän