Mies tuijotti treffeillä jatkuvasti rintojani ja kroppaani yleensäkin
Kävin siis treffeillä netissä tapaamani miehen kanssa, ja hän oli todella komea ja miellyttävä, mutta yksi asia jäi mietityttämään, kun hän jutteli, niin jatkuvasti hänen silmänsä olivat liimautuneena rintoihini ja kun seisoimme niin hän tuijotti lantiotani "ja mittaili". Tavallaan oli aika imartelevaa (?), mutta en tosiaan ole tottunut tuommoiseen, koska minulla on aivan todella pienet rinnat ja muuten kyllä kaunis kroppa, mutta ei kukaan tuolla viisiin ole tuijotellut...
Tuijotteleekohan hän sitten kaikkia naisia näin? Ja miksi ihmeessä hän tuijotti niin pitkään?
Kommentit (10)
ehkä oli kiinnostunut enempikin, tai sitten tapanaan tuijotella naisia noin.
Itse tapasin oman mieheni ravintolassa, ihan spontaanisti (ilman mitään ennakkosopimuksia), ja kun jälkeenpäin olen kysynyt, että "mikä mussa teki suhun vaikutuksen?", tämä on tuumannut, että "kauniit silmät, ihanat rinnat ja mukava olemus" ;)
Ei kyllä mitenkään korostetusti rintojani kyttäillyt tuolloin, eikä vieraita naisia oo tapanaan (ainakaan mun läsnäollessani :D ) toljotella rintaumuksiin.
Miten teidän treffinne päättyivät, siis sovitteko jatkosta mitään? Eiköhän sekin kerro jotakin miehen mielenkiinnosta...
Todennäköisesti mies on sinusta kiinnostunut, mutta yhtä varmasti tuijottaa samalla lailla myös muita kiinnostavia naisia. Tuo on yksinkertaisesti moukkamaista ja huonoa käytöstä ja kertoo miehestä aika paljon eikä kovin positiivista.
Ja mies edelleen vain tuijottelee rintojani...paidan läpi... vaikka olemme rakastelleet... omituista, ei ilmeisesti pidä rinnoistani:( siis muutaman kerran koittanut... ja olemme siis tapailleet tässä nyt useasti
Mitä sen sitten olisi pitänyt tehdä?
Ei jummarra näitä tapauksia...
Sitten ihmetellään eikö kroppa ja tissit kiinnosta vaikka on tuonut ne oikein tyrkylle.
Näyttäis olevan Eelis. Ei hämminkiä. Se on ihan kiltti, mitä nyt tissifetihismin riivaama. Naida se ei osaa.
No jos asia sinua häiritsee niin nostappa se kahvipöydälle. Sanot vaan että asia pikkasen ihmetyttää ja että mistä moinen. Kannattaahan nyt tollaset luonteen oikut selvittää ennenkun alkaa mitään pidempiaikasta suunnittelemaan. Jos et nyt kuvittele liikoja ja näe omias niin kyllä toi minusta ainakin kuulostaa omituiselta.
mies piti kropastasi ja häntä panetti.
netistä löytyneen miehen kanssa treffeilä ja tuijotteli mun isohkoja rintojani koko illan, jotka kyllä olivat varmaan esilläkin, kun sitä kerran treffeillä ollaan. Mitään ei yrittänyt ja myöhemmin kun jutskattiin sanoi että olen kiva ja fiksu, mutta ei voi luvata mulle kuin satunnaista panoseuraa, kun ei ollut kemiaa ;) oli ainakin rehellinen, eli siis halusi panna, mutta ei muuta. No en mä ihastunut häneen, kemiaa ei ollut, en olis edes pannut. Mutta ihan kiva ja fiksu hänkin oli mun mielestä.
olittehan treffeillä ;)