Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milta nayttaa tihkuva lapsivesi?

15.01.2006 |

mulla nyt 2-3 pvaa vuotaa jotain, loppuen aina valilla, ehka roukalusikallisia kerrallaan muttei enempaa. vuoto on kellertavaa tai varitonta, ei haise voimakkaasti miltaan. voisiko olla tihkuvaa lapsivetta, ja jos niin ehdinko odottaa huomista laakarinaikaa vai menenko polille? mulla on kohdunkaula jo ennestaan pari senttia auki; olen toissynnyttaja mutta nyt ihan haloo koska viimeksi meni kaikki ihan yhdella rymayksella, kuului vaan naps ja tuli paljon vetta ja tuoretta verta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiko kellaan oo tasta oikeasti kokemusta?

Vierailija
2/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat synnytykset jouduttu käynnistämään lapsiveden tihkumisen takia pari päivää siitä, kun tihkuminen alkoi. Sen kyllä tuntee, kun sitä vettä lirahtelee housuun, ja erottaa virtsan tulosta siitä,ettei sitä pysty pidättelemään. Eli luulen, että jos jotain kosteaa " tulee housuun" vain vähän, se on valkovuotoa tms. ja jos lapsivettä todella tihkuu (eli ns. korkealapsivedenmeno) sen kyllä tuntee/erottaa varsin helposti, se vain lorahtelee aina silloin tällöin housuun!!!

Vähän sekava selostus, mutta toivottavasti auttoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa taa on sitten vaan sita valkovuotoa joka on muuttunut hurjan vetiseksi... kun tosiaan ei lorahtele niin isoja maaria. menen tanaan ultraan, laakariin ja sisatutkimukseen eli siella aion viela ottaa taman puheeksi. perjantaina juttelin katilonkin kanssa kun kavi taalla kotona mua katsomassa (muiden raskausongelmieni takia mulla kay katilo kotona) eika sekaan oikein lapsiveden puoleen kallistunut... jotenkin muistelen etta viime raskaudessa taa juoksevampi valkovuoto olisi alkanut vasta ihan muutamia paivia ennen synnytysta, joten kiinnostavaa nahda joskos se merkkaa sita tallakin kertaa... nyt on tosin vasta 33+1 eli kylla voisi vauva viela pysya masussakin.