Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, oon ihastunut 15-vuotiaaseen! Ja oon melkein puolet vanhempi!!!

Vierailija
14.09.2011 |

Tää on ihan järkyttävää. En olisi ikinä uskonut ihastuvani lapseen, mutta näin kävi. Aikeissa ei todellakaan ole tehdä mitään tämän ihastuksen suhteen, mutta on tuskaa nähdä sitä fiksua ja suloista poikaa lähes päivittäin työn puitteissa. No ehkä pahin ihastus laantuu jossain välissä, toivon.

Terveisin erityisen lapsellinen ap...

AAAAAAAAAAAAARGH!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa: tiedäthän, kuinka paljon vankeutta voi saada pedofiliasta? Vaikkei mitään tapahtuisi ja lapsen vanhemmat saisivat tietää, he voivat tehdä syytteen häirinnästä.

Syytteen nostaa syyttäjä, jos rikosilmoituksen perusteella suoritetun esitutkinnan perusteella on tapahtunut rikos.

Vierailija
42/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihastuin 3 vuotta sitten 16-vuotiaaseen. ja olin vielä hänen opettajansa. Tänä päivänäkin kaipaan häntä kovasti, vaikka ikinä siis meidän välillä ei tapahtunut mitään "sopimatonta", ja olen ollut yhteyksissäkin vain noin kerran vuodessa, yhden kerran niistä kasvotusten. Mutta facebookissa käyn kuolaamassa hänen kaikille avoimia sivujansa (en ole ilmoittautunut ystäväksi).

Such is life. Kyllä sillä teinillä voi olla ne kaikki ihanat ominaisuudet jotka vetoaa, vaikka olisi kuinka nuori. t. 43-vuotias opettajatar, jolla oma vanhin poika on melkein tuon ihastuksen ikäinen.

Huh huh. Itse olen kahden pojan isä ja ajatus kyllä häiritsee että kaltaisiasi opettajia on kouluissa niinkin paljon, varsinkin kun tietää kieroutuneen seksuaalikasvatuksen. Muistan teini-iästä miten nuoret pojat olivat keski-ikäisille naisille kuin avointa riistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksisuhde.

Toki edellyttää ettet ole missään opettajasuhteessa häneen (jolloin ikäraja on 18).

No haloo! Ei opettaja saa olla seksisuhteessa oppilaaseen, vaikka olisi täysi-ikäinenkin.

Tämä laki on joltain keskiajalta milloin miehet ja kirkko halusi tukahduttaa naisten seksuaalisuuden, eikä se kuullu nykyiseen feminiseen maailmaan.

Vierailija
44/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kunnes on 16 ja sitten ole hänen Mrs Robinsoninsa, sukkanauhoineen kaikkineen. Poika ei varmasti pistä pahakseen.

Vierailija
45/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa: tiedäthän, kuinka paljon vankeutta voi saada pedofiliasta? Vaikkei mitään tapahtuisi ja lapsen vanhemmat saisivat tietää, he voivat tehdä syytteen häirinnästä.

Syytteen nostaa syyttäjä, jos rikosilmoituksen perusteella suoritetun esitutkinnan perusteella on tapahtunut rikos.

Suomessa syyttäjä on korruptoinunut ja fasistien, eikä kunnioita poliisin tutkimuksia.

Vierailija
46/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis 22,5 vuotias.

Vierailija
47/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkean ja voimaantuneen naisen avautuminen. Jos olisi mies kyseessä niin...

Nainen käyttää lasta vain rakkaudesta, mies taas tyydyttääkseen sairaat perversionsa, niilä kahdella on ero.

Tartu vaan hetkeen Ap jos mahdollista.

Teidän naisten "rakkaus" pilaa täysikasvuisia miehiä jatkuvasti.

Vierailija
48/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27v ja en siis edelleenkään opettaja.

Ap

Yök, sairasta.

Vierailija
49/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota kunnes on 16 ja sitten ole hänen Mrs Robinsoninsa, sukkanauhoineen kaikkineen. Poika ei varmasti pistä pahakseen.

Hyi helvetti. Ihanko oikeasti kuvittelet että lasta kiinnostaisi vanha ja rupsahtanut eukko? 

Vierailija
50/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ainakaan matematiikan ope. Muuten tietäisit mikä ero on puolet vanhemmalla ja tuplasti vanhemmalla.

Vierailija
51/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ainakaan matematiikan ope. Muuten tietäisit mikä ero on puolet vanhemmalla ja tuplasti vanhemmalla.

On helpomaa opettaa logiikkaa karhulle, kuin naiselle.

Vierailija
52/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Nuoret miehet ovat aina innokkaita.

Vierailija
53/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
54/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Ihanko oikeasti kuvittelet että lasta kiinnostaisi vanha ja rupsahtanut eukko? 

Rupsahtanut kaksseiska? Nainen parhaassa iässä opettamaan nuorta miestä sksin saloihin

Vierailija
55/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos on oppilaasi niin odota että on 18 vuotta kyse niin sanotusta valta-asemasta.

Vierailija
56/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen henkilö, jonka nimi on Joanna tai Joana? Ei voi olla.

Sukunimi esim. Peräkylä tai se Virtanen.

Vierailija
57/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja harrasti sen kanssa seksiä.

Oikeuslaitos: ei rikosta

Saat siis tehdä tuolle pienelle pojalle aivan mitä haluat, vain tytöt on suojattu suostumuslainsäädännöllä ja ikärajoilla.

Vierailija
58/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2011..

Vierailija
59/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen oikeuslaitoksen mukaan ei tarvitse odottaa, jopa 14v on naisille vapaata riistaa

Vierailija
60/56 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menee ohi

Ei ole mennyt Penttilälläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi