Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka moni vakavassa parisuhteessa elävä on ihastunut muuhun kuin omaan mieheen?

Vierailija
21.06.2008 |

Kaikki sanoo että ihastumisia tulee jokaisen kohdalle. Keskustelimme siitä kavereiden kanssa. Siinä ihastuneiden osuus oli 50%. Ja ihastuninen ei johtanut pettämiseen tai parisuhteen rakoiluun.

Myytti vai faktaa? Pino pystyyn näin juhannuksen kunniaksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole johtanut toimintaan.

Vierailija
2/12 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimeneviä pikku ihasteluja on ollut useitakin, ja yksi intensiivisempi, lähemmäs vuoden kestänyt ihastuminen.

Jos olisin johonkin ryhtynyt, niin seksiin. Onneksi en ryhtynyt siihenkään - ihan puistattaa ajatella, miten sillä olisi satuttanut omaa puolisoaan ja varmaan itseäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt miestäni. Ihastuminen on kuitenkin vain pinnallista. En tunne sitä toista ihmistä lainkaan hyvin ja sitten vain jokin vetoaa siten, että tuntee ihastumista. Oman miehen kanssa on lapset ja elämä ja hänet tuntee kaikkine huonoine puolineen.

Vierailija
4/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se silti "vakavaa" - en esim. elättele mitään kuvitelmia että molemmat jättäisimme puolisomme ja menisimme yksiin. Kysymys enemmän ehkä seksifantasiasta kuin mistään sen vakavammasta.

Vierailija
5/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen mieheen jokusen kerran. En kuitenkaan ikinä pettäisi, et ihan omassa päässä se ihastuminen on ollut :)

Onhan se ihan kutkuttavaa. Ja tulee vähä virtaa omaan eloon.. :)

Vierailija
6/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen ihastus on kestänyt kaksi vuotta.

Parisuhde rakoilee jatkuvasti, ihastuksesta toiseen.

Vierailija
7/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, joo, olen korviani myöten ihastunut mieheen joka ei siis aviomieheni. Olen ihmeissäni tunteesta ja pää sekaisin mietin mitä tehdä. Oma liitto ei mitenkään ruusuinen.

Vierailija
8/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin kun menee huonosti, etsin oikeastaan tekosyitä ihastua ja sitten hetken tykättyäni jostain ihmisestä huomaan ajattelevani että "ketä minä yritän huijata? Ei tuo ihminen ole läheskään niin ihana kuin mieheni". :D

Vierailija
9/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, joo, olen korviani myöten ihastunut mieheen joka ei siis aviomieheni. Olen ihmeissäni tunteesta ja pää sekaisin mietin mitä tehdä. Oma liitto ei mitenkään ruusuinen.

Enkä olisi voinut uskoa. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 7 vuotta,meillä on kaksi lasta. Tämä on ensimmäinen ihastukseni, jatkunut nyt puolisen vuotta. Ihastukseni on myös parisuhteessa, ei lapsia. En aijo tehdä mitään asian eteen, muuta kuin odottaa, että ihastus menee ohi. Usein toivon, että ihastukseni tajuaisi tehdä jotain. Silloin varmaan en voisi vastustaa...

Vierailija
10/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee minkäänlaisia aloitteita tämän tunteen takia. Kutsun aina näitä ihastumisia viehättymisiksi, koska en ota niitä oikein vakavasti itsekään.

Vierailija
11/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ja pettänytkin olen...mies ei sitä tiedä.

Vierailija
12/12 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde 12 vuotta

ei pettämistä, ei rakoilua