Millä konstilla uudistan keittiön kaapinovet HALVALLA??
Meillä on alkuperäiset keittiön kaapit ja niiden ovet -87 rakennetussa rivarissa eli ne ovet ovat sellaiset tyypilliset, materiaaliltaan kai jotain ties mitä lastulevyä ja päällystetty jollain puunsävyisellä materiaalilla (melamiini tms..?).
Siis miten voisin uudistaa ovien ilmettä, kun ei uusien ovien hankkiminen näköjään kannata (ja esim. Ikeassa ne irto-ovet ovat ihan oudon mittaisia, eivät sovi meille). Ja esim. Foremalta kyselin pinnoittamista ja vaihtoehtoisesti kokonaan uusia ovia, niin kyllä hinnat hirvittivät molemmissa tapauksissa! Ja siis kaappeja en viitsi alkaa vaihtamaan, vain ovet.
Tiedättekö mitään muuta firmaa, joka joko pinnoittaisi tai myisi uusia ovia edullisesti??
Vai voikohan tuollaisia ovia MAALATA? Sitäkin olen harkinnut, mutta en tiedä, että millä pitäisi pohjustaa yms. ja onko yleensä mahdollista saada kunnollista jälkeä itse maalaamalla?
Kommentit (4)
Kysele mitä maksaa määrämitaiset ovet tai paljonko maksaa ihan uudet kaapit.
Me ostettiin kaapit siltä ja todella halvalla päästiin.
tuloksesta en osaa luvata.
kysy maalikaupasta lisatietoja milla kannattaa maalata ja pohjustaa, olen nahnyt tahan tarkotukseen maaleja erikseen,
Et todellakaan saa keittiön kaappeja uusittua missään halvemmalla kuin Foremalla pinnoittamalla. Tai tietty tuo maalaus, mutta en kyllä alkaisi melamiiniovia maalaamaan. Maalauksesta ei tule loppua, ei maali niissä kovin hyvin kestä. Itse olen parikin kertaa pinnoittanut ovia Foremalla ja ollut lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Viime kerralla jouduimme pinnoittamaan aika uudet ovet, kun olivat toimittaneet kuivan tilan ovet koinhoitohuoneeseen. Keittiötoimittajan tarjous oli 3 kertaa niin kallis kuin Foreman. Ja mun mielestä ne olisi kuuluneet kyllä takuuseen...
saa ruiskumaalaamalla. Eli joko itse ostatte vehkeet tai viette maalattavaksi. En osaa hintaa arvioida, mutta varmasti halvin mahdollisuus. Samaan syssyyn voi vanhat vetimet vaihtaa.